Web Analytics Made Easy - Statcounter

در پی انفجار یک ساختمان ۴ طبقه مسکونی در نوسود از توابع شهرستان پاوه، استان کرمانشاه، ۲ تن جان باختند و چند تن مصدوم شدند.

به گزارش «تابناک»، مهدی، ولی پور، رئیس سازمان امداد و نجات هلال احمر در این باره گفت: ساعت ۹:۱۰ صبح امروز وقوع انفجار در واحد مسکونی در شهرستان پاوه، بخش نوسود باعث حادثه دیدن ۸ نفر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این حادثه ۶ نفر از ساکنان مفقود شدند که تیم‌های تخصصی هلال احمر در حال جست‌وجو هستند.

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژنس کشور نیز در این باره گفت: در پی این حادثه، بلافاصله سه دستگاه آمبولانس، یک دستگاه اتوبوس آمبولانس و یک فروند بالگرد اورژانس هوایی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه تا کنون ۲ نفر جان خود را از دست داده اند و ۶ مصدوم از زیر آوار بیرون آورده شدند که ۴ نفر از آن‌ها وضعیت وخیمی دارند.     نشت گاز عامل انفجار بوده است   فرزین معتمدی، مدیرعامل هلال‌ احمر کرمانشاه هم در این باره گفت: ساعت ۷:۳۰ امروز ۱۹ خرداد ماه، گزارش وقوع انفجار یک واحد مسکونی ۴ طبقه در شهرستان پاوه، بخش نوسود به دلیل نشت گاز اعلام شد.

وی با تاکید بر وارد آمدن خسارت و تخریب ساختمان‌های مجاور بر اثر انفجار، افزود: جمعیت هلال‌احمر یک تیم آنست (سگ‌های زنده یاب) به همراه تیم واکنش سریع و دو تیم تخصصی جست‌وجو و نجات در آوار به محل حادثه اعزام کرده است.

دقایقی پیش هم بالگرد هلال‌احمر به همراه تیم امداد هوایی برای امدادرسانی اعزام شد و عملیات همچنان ادامه دارد.
تکمیل می‌شود...

منبع: تابناک

کلیدواژه: آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی محمود دعایی طبس صندوق امانات بانک کرمانشاه ریزش ساختمان ساختمان مسکونی اورژانس آبله میمونی متروپل آبادان مهدی صباغی محمود دعایی طبس صندوق امانات بانک هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۷۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان‌غربی با اشاره به نجات کودک دو ساله در حال غرق شدن در رودخانه ای در یکی از روستاهای شهرستان مهاباد گفت: این حادثه  عصر دیروز جمعه در جاده مهاباد به سردشت در روستای گردشیلان روی داد که نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد پس از اطلاع از موضوع به محل اعزام شدند.

حمید محبوبی افزود: نجاتگران هلال‌احمر بلافاصله پس از رسیدن به محل حادثه کودک دو ساله مغروق را نجات داده و پس از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال دادند.

 

 

دیگر خبرها

  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • بلایی که انفجار مهیب چاه فاضلاب بر سر شهروندان تبریزی آورد | فیلم
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز با ۴ مصدوم
  • انفجار چاه فاضلاب در تبریز ۴ مصدوم بر جای گذاشت
  • انفجار در پارک پرواز تبریز/ ۴ نفر مصدوم شدند
  • انفجار مهمات در پایگاه نظامی کامبوج/ ۲۰ سرباز کشته شدند
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • نجات کودک دو ساله غرق شده در رودخانه‌ مهاباد
  • کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه مهاباد نجات یافت