Web Analytics Made Easy - Statcounter

در راستای هم اندیشی دانشگاه و معدن، نشستی با حضور سرپرست فرمانداری زرند، مدیرکل و معاونین سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان، رئیس اداره صمت، رییس، اساتید و اعضای هیات علمی مجتمع آموزش عالی و تعدادی از مدیران معادن فعال شهرستان در محل مجتمع آموزش عالی زرند برگزار شد.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمان در این نشست و در جمع تعدادی از اعضای هیات مدیره و علمی دانشگاه‌ها و مدیران معدنی زرند، گفت: پیشنهاد‌های قابل اجرا و کارشناسی در راستای ارتقاء بهره وری حداکثری و تحقیق و توسعه که منجر به افزایش تولید در معادن گردد مورد استقبال سازمان صمت قرار می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی حسینی نژاد در ادامه بابیان اینکه بودجه و اعتبار پیشنهادات علمی، تحقیقات کارشناسی و دانش بنیان افزایش بهره وری و تولیدات معادن، از طریق شورای معادن استان و از محل تبصره ۵ ماده ۱۴ (معافیت حقوق دولتی) تصویب و تامین خواهد شد، گفت: خوشبختانه در سال تولید، دانش بنیان، اشتغال آفرین این اعتبار برای امسال عدد قابل توجه‌ای خواهد بود.

سرپرست فرمانداری زرند نیز بابیان اینکه منابع حاصل از حقوق دولتی معادن استان به‌طور کامل باید به خود استان اختصاص یابد، می‌گوید: در این زمینه از اختصاص سهم قانونی معادن فعال شهرستان کوتاه نخواهیم آمد و تبعیض به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

سیدرضا حسینی نژاد گفت: مخالف توسعه صنایع و معادن نیستیم، اما در مقابل باید مسئولیت‌های اجتماعی معادن مدنظر قرارگیرد و عملیاتی شود.

نماینده عالی دولت با تاکید بر استفاده حداکثری و گسترده از ظرفیت معافیت ۲۰ درصدی حقوق دولتی معادن در شهرستان جهت ایجاد زمینه رقابت بین بخشی معادن در بحث افزایش بهره وری، تولید و کیفیت و کمیت فرآوری مواد معدنی، گفت: نوآوری در به کارگیری بخشی از درآمد‌های استخراج معادن در راستای مسئولیت‌های اجتماعی در توسعه همه جانبه خصوصا صنایع پایین دستی شهرستان، امری ضروری است.

حسینی نژاد با تاکید مجدد بر رعایت اصول و دستورالعمل‌ها جهت اجرا و موافقت معافیت ۲۰ درصدی حقوق دولتی، به دست مدیران معادن، خواستار مساعدت، همکاری، همفکری و تعامل حداکثری علمی دانشگاه‌ها با معادن شهرستان در این خصوص شد.

رحمانی رئیس اداره صمت زرند گفت: پارسال بیش از ۳۰ میلیارد تومان در قالب مسئولیت‌های اجتماعی و معافیت‌های حقوق دولتی در شهرستان زرند هزینه شده و امسال با کمک دانشگاه‌ها و معادن می‌توان خیلی بیشتر از این مبلغ در راستای بهره وری معادن و محیط زیست و تحقیق و توسعه هزینه کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: معادن سنگ صنعت و معدن حقوق دولتی بهره وری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۸۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا

به گزارش حوزه بین‌الملل خبرگزاری تقریب، آندرس مانوئل لوپز اوبرادور، رئیس جمهور مکزیک در نشست خبری روزانه در کاخ ملی این‌کشور تاکید کرد: ایالات متحده متعهد می‌شود از حقوق بشر در جهان دفاع کند؛ اما در مقابل دانشجویان و خبرنگارانی که در دانشگاه‌ها تظاهرات می‌کنند، با خشونت رفتار کرد.

رئیس جمهور مکزیک با اشاره به اعتراضات جاری در دانشگاه‌های آمریکا اعلام داشت: شما قاضی حقوق بشر در جهان هستید، پس باید شجاع‌تر باشید.

وی ادامه داد: دیدید چه بلایی سر دانشجویان معترض در دانشگاه‌ها آمد، دیدید با آنها چه برخوردی شد؟

اوبرادور با تاکید بر اینکه واشنگتن به جای مبارزه با بحران فزاینده مهاجرت در منطقه، میلیاردها دلار به اسرائیل و اوکراین اختصاص می‌دهد، تاکید کرد که آمریکا در زمینه مسائل پولی ریاکارانه عمل می‌کند.

رئیس جمهور مکزیک اظهار داشت: آن‌ها می‌خواهند سیاست خارجی فعلی مکزیک را تغییر دهند و از آمریکا خواست به حاکمیت کشورش احترام بگذارد.
 

دیگر خبرها

  • انتقاد تند رئیس جمهور مکزیک از آمریکا
  • شورا‌ها مظهر انتقال قدرت متمرکز دولتی به مدیریت مردمی
  • معافیت مردم شهرستان محمودآباد از پرداخت پذیره اولیه موقوفات
  • فعال بودن۴۰ درصد معادن نیشابور
  • طلسم پروژه انتقال زندان زرند به خارج از شهر شكست/قول تخصيص بودجه
  • گلایه رئیس‌ دادگستری زنجان از وضعیت بد نگهداری اموال دولتی
  • مسدود شدن پنج صفحه مجازی با محتوای غیراخلاقی در زرند
  • ناترازی آب با فعال شدن معادن در شهرستان اهر
  • ضرورت انتقال زندان به خارج از شهر زرند
  • رقابت ۲ هزار و ۲٠٠ دانش آموز زرندی در کنکور