Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی از حضور دانش‌آموزان علاقه‌مند به بخش گزارشگری ورزشی در جشنواره "صدای ورزش" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا، حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش آموزی در خصوص جشنواره ملی   اظهار داشت: ما هم به عنوان فدراسیون دانش اموزی در کنار این طرح اعلام آمادگی کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این همکاری مشترک منجر به این شود که در سراسر کشور تمامی دانش آموزان علاقه‌مند  به موضوع گزارش و گزارشگری ورزشی حضور پیدا کنند و استعدادهای خود را بروز دهند. 

وی ادامه داد: فدراسیون از ابتدا موضوع مربوط به این جشنواره را از طریق کانال‌های ارتباطی خود برای دانش‌آموزان اطلاع رسانی کردیم‌. خواهش ما از همه دانش آموزان و اولیا به ویژه علاقه‌مندان این است که در این جشنواره حضور پیدا کنند. قطعا از بین علاقه‌مندانی که شرکت می‌کنند استعدادهای خوبی شناسایی خواهد شد که در آینده جز بهترین گزارشگران ورزشی خواهند بود. 

رئیس فدراسیون ورزش‌های دانش‌آموزی با اشاره به بحث جوایز جشنواره خاطرنشان کرد: ما در بخش اهدای جوایز هم اعلام آمادگی کردیم. به نفرات اول تا سوم حوزه دانش آموزی جوایزی را اهدا می‌کنیم. 

بابویی در پایان ضمن خرسندی از این همکاری مشترک گفت: از این همکاری خوب و ابتکار نوآورانه رادیو ورزش تشکر می‌کنم. این شبکه برنامه‌های متنوعی را برای مخاطبین دانش آموزی تهیه و تولید می‌کند. امیدوارم این همکاری‌ها در نهایت منجر به شناسایی استعدادهای دانش آموزی شود و اثر خوبی را در کشور ایجاد نماید. 

انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جشنواره ملی حسین بابویی رئیس فدراسیون ورزش های دانش آموزی فدراسیون ورزش های دانش آموزی دانش آموزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۸۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور جدیدی از مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی با شرکت ۱۳۴۰ دانش آموز در ۲۶ لیگ از جمله مسیریاب، جنگجو، حل ماز، برنامه نویسی، آتش نشان، مین یاب قرار است در تاریخ ۱۲ و ۱۳ اردیبهشت برگزار شده و در تاریخ ۲۰ اردیبهشت هم مراسم اختتامیه مسابقات در پردیس اصلی دانشگاه تهران برگزار می‌گردد.

دانش آموزان از سراسر کشور در صورت کسب مقام در این مسابقات مجوز حضور در دوره‌های تخصصی آمادگی مسابقات جهانی رباتیک ۲۰۲۴ را کسب می‌نمایند.

هدف از برگزاری این مسابقات کشف استعداد دانش آموزان نخبه می‌باشد.

پس از برگزاری این دوره از مسابقات روبوتیکاپ، برای برگزیدگان دوره‌های آمادگی شرکت در مسابقات جهانی ۲۰۲۴ برگزار می‌شود.

این دوره‌های آمادگی قرار است از هفته پایانی خرداد در دانشکده فنی دانشگاه تهران برگزار شود و اعضای اصلی تیم جهانی حداکثر تا پایان تیر ماه توسط کمیته ارزیابی انتخاب خواهند شد.

پیش از این، تیم جهانی رباتیک دانش آموزی موفق به کسب مقام سوم جهان در مسابقات ۲۰۱۹ مالزی، مقام نایب قهرمانی در مسابقات ۲۰۲۲ هند و ۲۰۲۳ چین شده است.

همچنین نوجوانان نخبه کشور سال گذشته در مالزی قهرمان آسیا شدند

دانش آموزان علاقه مند به شرکت در این دوره از مسابقات لازم است برای ثبت نام با شماره ۶۷۴۳۸-۰۲۱ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر 6091389 علی قدمی

دیگر خبرها

  • تاجگذاری باشکوه والیبال ایران: قهرمان جهان شدیم
  • دانش‌آموزان نابغه ایرانی بر بام والیبال جهان ایستادند
  • ثبت نام دور جدید مسابقات روبوتیکاپ دانش آموزی آغاز شد
  • راهیابی تیم والیبال دانش‌آموزی به فینال مسابقات جهانی
  • آغاز طرح آموزش شنا به دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیین‌نامه توسعه و تقویت مهارت‌آموزی دانش‌آموزان تصویب شد
  • نمایشگاه دست سازه‌های دانش آموزی در هنرستان فنی و حرفه‌ای ابوذر آبادان
  • مهارت‌آموزی دانش‌آموزان به تصویب رسید‌
  • آموزش ۳۰۰ ساعت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان متوسطه نظری
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود