Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-05@17:38:37 GMT

برقراری سفر‌های هوایی عتبات نیازمند استقبال مردم است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۹۰۹۳

برقراری سفر‌های هوایی عتبات نیازمند استقبال مردم است

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان گفت: راه‌اندازی سفرهایی هوایی عتبات به استقبال مردم وابسته است و باید ظرفیت پرواز تکمیل شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابراهیم احدی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه پیگیر هستیم تا اعزام زائران به عتبات از طریق فرودگاه زنجان انجام شود، اظهار داشت: سال گذشته به دلیل محدودیت‌های کرونایی اعزام به عتبات چندان انجام نمی‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تا امروز نیز استقبال از سفر‌های زیارتی به حدی نبوده که بتوان هر هفته، هر دو هفته یا هر یک ماه یک‌بار پرواز از استان زنجان برای عتبات هماهنگ نماییم.

رئیس سازمان حج و زیارت استان زنجان با اشاره به اینکه یک دوره اواخر سال گذشته ثبت نام انجام شد اما استقبال پایین بود، گفت: اما در سال جاری با توجه به اینکه فرآیند اعزام به عتبات و سوریه بیشتر در حال انجام است، تصور ما بر این است که در آستانه اربعین و یا حتی بعد از اربعین بتوانیم با شرکت‌های هواپیمایی علاقه‌مند در این زمینه رایزنی برای ارائه خدمات داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های خدمات زیارتی استان زنجان نیز جز اقشار زحمت‌کش و بدنه حج و زیارت هستند، تصریح کرد: از این شرکت‌ها نیز دعوت می‌کنیم تا در حوزه سفر و اجرای خدمات همراهی لازم را داشته باشند.

احدی گفت: تلاش این است تا سفر‌های عتبات به صورت هوایی از زنجان راه‌اندازی شود اما این امر مستلزم این است که مردم استقبال داشته باشند و ظرفیت پرواز تکمیل شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ بهرامی با اشاره به اهمیت رسیدگی به موقع به پرونده‌های کمیسیون پزشکی گفت : متوسط زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی استان در سال ۱۴۰۱ حدود ۴۰ روز بود.

این مسوول همچنین از جمله اقدامات انجام شده برای کاهش زمان رسیدگی به پرونده‌ها را استفاده از سیستم‌های الکترونیکی اعلام کرد و گفت: ثبت‌نام و نوبت‌دهی به‌صورت الکترونیکی انجام، و کلیه مدارک و مستندات به‌صورت الکترونیکی تبادل می‌شود.

وی افزود: برگزاری جلسات کمیسیون به‌صورت منظم از آیتم‌های تاثیرگذار در روند رسیدگی به پرونده هاست که در این راستا تمامی جلسات به‌طور منظم و با حضور همه اعضا برگزار می‌شود.

رئیس اداره کمیسیون‌های پزشکی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان زنجان با بیان اینکه بررسی پرونده‌ها با کاهش تشریفات اداری به حداقل رسیده است، از بیمه‌شدگان و کارفرمایان خواست، در صورت نیاز به طرح درخواست در کمیسیون پزشکی از طریق سامانه‌های الکترونیکی و یا مراجعه به کارگزاری تامین اجتماعی اقدام کنند.

دیگر خبرها

  • استقبال مردم قوچان از نایب قهرمان کشتی آزاد نونهالان کشور
  • امیرعبداللهیان و فیصل بن فرحان در بانجول دیدار کردند: تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم
  • توافق ایران و عربستان در زمینه تسهیل صدور روادید تجاری و برقراری پرواز مستقیم بین دوکشور
  • تلاش برای برقراری پرواز مستقیم حجاج اردبیلی به مدینه
  • فیلم/ استقبال بی‌نظیر مردم نوق رفسنجان از شهید گمنام
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • طرح کالابرگ فجرانه در قزوین روزانه ۱۰ هزار تراکنش دارد
  • انجام چهار عملیات مردم یاری توسط بالگرد‌های پایگاه هوانیروز
  • کاهش میانگین زمان رسیدگی به پرونده‌های کمیسیون پزشکی زنجان
  • انجام ۴ عملیات مردم‌یاری پایگاه هوانیروز کرمانشاه طی هفته گذشته