Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@17:21:01 GMT

۱۰ زمین چمن مصنوعی در جهرم ساخته می شود

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۹۱۳۵

۱۰ زمین چمن مصنوعی در جهرم ساخته می شود

به گزارش خبرنگار مهر، محمدرضا رضایی رضایی پیش از ظهر پنجشنبه در نشست با فرماندار ویژه، شهردار و اعضای شورای شهر جهرم بر لزوم توسعه زیرساخت‌های ورزشی در این شهرستان تاکید کرد و گفت: امروز ایجاد فضایی برای تفریح در محلات کم‌برخوردار شهر باید یک اولویت باشد.

وی افزود: با رایزنی‌هایی که انجام شده است در صورت معرفی ۱۰ قطعه زمین از سوی شهرداری این امکان وجود دارد تا در راستای اجرای مسئولیت‌های اجتماعی برخی وزارتخانه‌ها، ایجاد زمین چمن مصنوعی در جهرم اجرایی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم جهرم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: این آمادگی را داریم تا در اسرع وقت نسبت به احداث زمین‌های چمن به منظور دسترسی هر چه بهتر شهروندان به ویژه کودکان و نوجوانان به امکانات ورزشی اقدام کنیم.

در این جلسه مقرر شد شهرداری با همفکری شورای شهر، نسبت به در اختیار قرار دادن قطعات زمین در ابعاد ۵۰×۴۰ متری و انجام اقدامات لازم در اسرع وقت، عملیات اجرایی ایجاد زمین مینی فوتبال در شهر جهرم انجام شود.

کد خبر 5510173

منبع: مهر

کلیدواژه: جهرم زمین چمن بوشهر کرمانشاه قیام 15 خرداد خروج قطار از ریل دهه کرامت آمار کرونا سالروز ارتحال امام خمینی ویروس کرونا اردبیل امام خمینی ره تغییر ساعت کاری خراسان رضوی اجتماع سلام فرمانده سنندج

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش پایش برنامه‌های اجرایی سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز به منظور تشریک مساعی انتقال تجارب موفق استان‌ها به یکدیگر و پایش برنامه اجرایی ادارات کل و پیگیری تامین زمین در راستای نهضت ملی مسکن و سیاست‌های تبیینی دولت سیزدهم و مقام عالی وزارت راه و شهرسازی در شیراز برگزار شد.

در این همایش مجموعه معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن و ادارات راه و شهرسازی استان‌های قم، چهارمحال و بختیاری، فارس، اصفهان، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر و خوزستان حضور داشتند.

کد خبر 6093967

دیگر خبرها

  • افتتاح زمین چمن مصنوعی شهر جورقان
  • همایش پایش برنامه‌های سازمان ملی زمین و مسکن در شیراز برگزار شد
  • هوش مصنوعی چگونه به معماران و طراحان کمک می‌کند؟
  • احداث نخستین زمین چمن مصنوعی در ایلام
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)
  • ساختمان اورژانس، پد آشیانه بالگرد و سوله بحران ساخته می‌شود
  • آیین کلنگ زنی احداث ۱۳۴ واحد نهضت ملی مسکن در شهر گهرو برگزار شد
  • ساخت ۲ هزار و ۵۰۰ واحد مسکن اقتصادی در تهران | این خانه ها در چه متراژ و قیمتی ساخته می شوند؟
  • چین از مدل هوش مصنوعی تبدیل متن به ویدئو رونمایی کرد
  • حذف اپ‌های هوش مصنوعی از اپ‌استور به دلیل محتوای نامناسب