Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@23:49:03 GMT

همراهی همه اقشار رمز عبور از شرایط کنونی است

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۸۹۲۲۶

همراهی همه اقشار رمز عبور از شرایط کنونی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محسن افشارچی در مراسم یادواره شهدای روستای خوئین از توابع شهرستان ایجرود ضمن ادای احترام به شهدای والامقام روستای خوئین، به شخصیت امام راحل در پیروزی انقلاب اسلامی و دستاورد بزرگ استقلال و آزادی برای کشور اشاره کرد و افزود: امام خمینی (ره) در شکل‌گیری انقلاب اسلامی هدف والایی در راستای زمینه‌سازی برای حکومت مهدوی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار زنجان، دستیابی به استقلال سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در ایران را از مهم‌ترین اهداف و آرمان های بنیان‌گذار کبیر انقلاب اسلامی برشمرد و یادآور شد: در حال حاضر نیز اقدامات دولت در راستای حفظ استقلال اقتصادی و وابسته نبودن به سایر کشورها است.

نماینده عالی دولت در استان زنجان با بیان اینکه شهدای والامقام هشت سال دفاع‌مقدس در راستای کمک به استقلال کشور از جان عزیز خود گذشتند، افزود: استقلال در همه ابعاد برای هر کشوری از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

وی در ادامه توضیحاتی در خصوص سیاست‌های اقتصادی دولت در راستای کمک به اقشار مختلف مردم ارائه کرد.

انتهای پیام/2308

منبع: فارس

کلیدواژه: زنجان استاندار سیاسی حکومت گذر از شرایط شرایط کنونی محسن افشارچی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند

دیگر خبرها

  • تاکید رئیس قوه قضائیه در راستای عدم تأثیرپذیری از فضاسازی‌ها
  • مهاجرت معکوس در ۲۰۰ روستای کردستان از دستاوردهای دولت سیزدهم است
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • ایستادگی مردم غزه برگرفته از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • سپاه نزدیکترین نهاد به مواضع رهبری است
  • کالاهای اساسی با وجود پرداخت ارز ترجیحی با قیمت 2 تا 3 برابری به دست مردم می رسد/ شرایط کنونی یعنی دولت منطقا باید در سیاست ارزی خود تجدیدنظر کند
  • پاسداران باید قدر فرصت حضور و خدمت در سپاه را بدانند
  • سهم ۶۰ هزار میلیاردی اصفهان در مولدسازی