Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه گفت: وقوع حادثه ریزش ساختمان مسکونی در نوسود پاوه تاکنون هشت نفر مصدوم و دو نفر فوتی به دنبال داشته است.

فرزین معتمدی در گفت‌وگو با خبرنگار در کرمانشاه، اظهار داشت: ساعت 7:30 افنجار گاز در نوسود منجر به تخریب یک منزل مسکونی چهار طبقه شد که دو منزل همجوار نیز تخریب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: تیم‌های جست و جوی نجات و آواربرداری بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و تیم امداد هوایی و واکنش سریع نیز جهت انتقال مصدومان اعزام می‌شود.

مدیرعامل هلال‌احمر استان کرمانشاه  گفت: یک تیم آنست، یک تیم واکنش سریع و سه تیم جست و جو نجات در محل حادثه حضور دارند و یک تیم امداد هوایی نیز در حال اعزام است.

وی افزود: تاکنون 8 نفر مصدوم از زیر آوار بیرون کشیده شده است و احتمال اینکه افراد دیگری زیر آوار باشد وجود دارد اما نمی‌توان نظر قطعی را اعلام کرد.

معتمدی با اشاره به اینکه احتمالا نشت گاز سبب وقوع این حادثه شده است بیان کرد: منزل چهار طبقه بوده و ساختمان‌های اطراف که هر کدام دو طبقه بوده به طور کامل تخریب شده است.

هومن رفیعی رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه نیز اظهار داشت: در پی وقوع حادثه در یکی از واحد‌های مسکونی شهر نوسود تاکنون هشت مصدوم از زیر آوار بیرون آورده شدند که یکی از آنان با بالگرد به بیمارستان آیت الله طالقانی کرمانشاه اعزام شد.

وی افزود: چهار نفر از مصدومان در بیمارستان قدس پاوه بستری و سه مصدوم دیگر در مرکز بهداشتی شهر نوسود به صورت سرپایی تحت درمان قرار گرفتند و متأسفانه تاکنون دو نفر جان خود را از دست داده‌اند.

/832/ح

منبع: خبرگزاری تسنیم

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۴۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از نجات جان ۱۵ نفر در آتش سوزی مجتمع مسکونی در پردیسان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سید محمدجواد سجادی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهرداری قم با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در یک ساختمان 4 طبقه در شهرک پردیسان اظهار داشت: بعد از ظهر امروز  یکشنبه 16 اردیبهشت‌ماه، ساعت 18:51 آتش‌سوزی طبقه چهارم آپارتمان مسکونی در شهرک پردیسان به مرکز فرماندهی آتش‌نشانی قم اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله 3 دستگاه خودرو اطفاء حریق و 1 دستگاه خودرو ویژه نردبان به همراه 12 نفر آتش‌نشان به محل آتش‌سوزی اعزام و واحدهای عملیاتی در ساعت18:52 به محل حریق رسیدند و مشغول عملیات اطفاء و نجات شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم با تأکید بر اینکه آتش‌سوزی از طبقه چهارم ساختمان آغاز شده و دود غلیظ مسیرهای خروج را مسدود کرده بود، ادامه داد: خوشبختانه با سرعت عمل بالای آتش‌نشانان، آتش‌سوزی در لحظات اولیه مهار شد و شهروندانی که در طبقات گرفتار شده بودند از طریق راه‌پله و خودرو ویژه نردبان از داخل ساختمان خارج شدند.

سجادی با اشاره به اینکه این حادثه خسارت جانی در پی نداشته است، گفت: علت حادثه توسط تیم علت‌یابی حریق در حال بررسی است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • وقوع ۵ حادثه رانندگی در استان سمنان/ یک نفر جان باخت
  • تخریب منزل مسکونی با سازه چوبی در پیشوا/۴نفر مصدوم شدند
  • ریزش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • زیرش یک ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش منزل مسکونی در اهواز
  • گودبرداری غیراصولی عامل زیرش ساختمان مسکونی در اهواز
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت