Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی ایران، دومین نشست سفیر غنا در ایران با مسئولان معاونت بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران به گفت وگوهای عملیاتی برای توسعه همکاری بین المللی آموزشی و علمی مشترک پرداخته شد.

در این نشست درباره مقدمات زیرساختی و اخذ مجوزهای تأسیس شاخه دانشگاه علوم پزشکی ایران در غرب آفریقا مذاکرات اولیه صورت پذیرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین مقرر شد «اریک اووسو بواتنگ» سفیر غنا و بیژن گرامی کاردار ایران در غنا با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی ایران، برای سرعت بخشی به این امر اقدام شود.

گسترش این همکاری ها می تواند به عنوان فرصتی ارزشمند برای آموزش دانشجویان کشور غنا در ایران صورت پذیرد که این مسئله نیازمند یک سان سازی کریکولوم آموزشی دو کشور و همچنین ارزیابی سطح علمی آموزش در دانشگاه ایران از سوی شورای پزشکی و دندانپزشکی کشور غنا است.

در این نشست، دکتر مهدی مقتدائی معاون بین الملل دانشگاه علوم پزشکی ایران، «اریک اوسو بواتنگ» سفیر کشور جمهوری غنا، « محمد ایمورو» رایزن سیاسی اقتصادی غنا، بیژن گرامی کاردار ایران در غنا و دکتر مسعود ملکی مدیر امور توسعه بین الملل حضور داشتند.

کد خبر 5510224

منبع: مهر

کلیدواژه: آفریقا غنا دانشگاه علوم پزشکی ایران همکاری علمی دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی دانشجویان شورای عالی انقلاب فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم حوزه علمیه خواهران آموزش مهارتی سازمان امور دانشجویان وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی کنکور مجلس شورای اسلامی دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی نقل و انتقال دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۴۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا

به گزارش خبرگزاری مهر، آصف مهدوی با اشاره به توانمندی ایران در حوزه تولید تجهیزات پزشکی، گفت: در ایران ۱۷۰۰ تولید کننده تجهیزات پزشکی مشغول فعالیت هستند و امکان صادرات محصولات به کشورهای حوزه آفریقایی وجود دارد.

وی افزود: در حال حاضر تجهیزات و ملزومات پزشکی تولیدی ایران به کشورهای مختلفی در منطقه، آسیا و حتی اروپا صادر می‌شود و امکان همکاری در حوزه رگولاتوری و تنظیم گری برای تسهیل صادرات ملزومات پزشکی به آفریقا نیز مهیاست.

به گفته مهدوی، تولیدکنندگان ایرانی می‌توانند در حوزه انتقال تکنولوژی ساخت تجهیزات و همچنین تأمین کمبودهای این حوزه به کشورهای آفریقایی کمک کنند.

کد خبر 6095021 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • جدیدترین نتایج اعتباربخشی دانشکده‌های پزشکی کشور اعلام شد
  • تغییر رئیس مرکز آمار ایران
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • اعلام آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات و ملزومات پزشکی به آفریقا
  • آمادگی ایران برای صادرات تجهیزات پزشکی به آفریقا
  • اعمال مصوبه فوق العاده خاص کارکنان نظام سلامت از امسال
  • کمبود بیش از ۳۰۰۰۰ کمک‌پرستار در کشور
  • جزو چند کشور اول جهان در زمینه علوم هسته‌ای و پزشکی هستیم
  • حمایت دانشگاهیان علوم پزشکی ایران از دانشجویان جهان