Web Analytics Made Easy - Statcounter

لیدا رفعتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به بازرسی از واحدهای مختلف در استان اظهار کرد: از نهم تا ۱۶ خردادماه ۳ هزار و ۸۵۹ مورد از مراکز خدماتی، صنایع، اماکن عمومی و مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی بازدید شد.

وی از پلمب ۴۶ مرکز متخلف طی این مدت خبر داد و با بیان اینکه ۱۲ نانوایی و ۶ رستوران و ۲۸ مرکز دیگر تعطیل شد گفت: ۷۷۱ مورد اخطار و معرفی به مراجع قضایی داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با بیان اینکه در بازدید از واحدها ۷۹ درصد به بهداشت فردی و حفاظت محیط توجه داشتند که ۳ هزار و ۵۶ واحد را شامل می‌شود افزود: ۷۶ درصد نیز نسبت به استفاده از ماسک حساس بودند که ۲ هزار و ۹۱۴ واحد را شامل می‌شود.

وی با اشاره به اینکه رعایت ۵۲درصدی پروتکل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی که  ۲ هزار و  ۱۷ مورد را در برمی‌گرفت عنوان کرد:  ۸۷ درصد به تهویه محیط توجه می‌شد که شامل  ۳ هزار و ۳۴۴ مورد بود.

رفعتی در پایان نیز به ۹۱ درصد رعایت پروتکل واکسیناسیون خدمات‌دهندگان که ۳ هزار و ۵۰۷ مورد را شامل می‌شود، اشاره کرد.

انتهای پیام/۸۹۰۲۶/

منبع: فارس

کلیدواژه: پلمب نانوایی بررسی بهداشت نانوایی رعایت پروتکل بهداشتی استفاده از ماسک ۳ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۸۹۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، محمدرضا ابوترابی گفت: واحد‌های صنفی نانوایی، کابینت سازی، فروش و تعمیر مبلمان و مشاور املاک با تشکیل پرونده به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات صنفی در شعبه‌های تعزیرات حکومتی یزد رسیدگی و اعمال قانون شدند.
 رئیس اداره اجرای احکام تعزیرات حکومتی افزود: حکم صادره این پرونده‌ها علاوه بر پلمب و نصب پارچه تخلف بر سر در واحد‌های صنفی، به پرداخت جزای نقدی هم محکوم، که در هر پرونده جزای نقدی و مدت پلمب و نصب پارچه متفاوت بوده، که حکم‌های صادره اجرا و مختومه شده است.
ابوترابی گفت: این پرونده‌ها در گشت‌های مشترک تعزیرات حکومتی به همراه بازرسان دستگاه‌های نظارتی تشکیل شده که تخلفات گرانفروشی، عدم درج قیمت، کم فروشی بوده که برای رسیدگی و اعمال قانون به اداره کل تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

دیگر خبرها

  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند
  • پلمب کارخانه خوراک دام و طیور متخلف در سبزوار
  • بارندگی در همدان تصادفات را ۴۰ درصد افزایش داد
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • نانوایی متخلف در یزد شناسایی شد
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • پلمب یک واحد نانوایی در شهر آبگرم
  • اجرای حکم پلمب چهار واحد صنفی متخلف در یزد
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر