Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@01:22:52 GMT

فیلم/ مناطق غرب و جنوب اصفهان بیشترین آمار سرطان پوست را دارد

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۰۰۳۰

‍‍‍‍‍‍

دریافت 14 MB

ذبیح الله شاهمرادی در گفتگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آفتاب اصلی‌ترین فاکتور بروز سرطان پوست است که در  مناطق غرب و جنوب بدلیل شدت آفتاب شاهد بروز سرطان پوست از هر ۱۰ هزار نفر در یک نفر هستیم.

وی با اشاره به اینکه سرطان پوست شایع‌ترین نوع سرطان است، بیان داشت: مردان در اصفهان سه برابر زنان به سرطان پوست مبتلا می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گزارش: عاطفه قلع‌ریز

برچسب‌ها سرطان اصفهان سرطان پوست

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سرطان اصفهان سرطان پوست سرطان اصفهان سرطان پوست سرطان پوست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد سبزه زاری گفت: براساس نقشه‌های پیش یابی هواشناسی، از امروز صبح تا اواسط روز شاهد تأثیر گردوخاک عراقی بر برخی مناطق استان خوزستان به ویژه بخش‌های غربی و مرکزی خواهیم بود.
به تدریج طی بعد از ظهر به سبب وزش باد‌های جنوبی از شدت گردوخاک کاسته خواهد شد و فردا صبح نیز انتظار خیزش گردوخاک محلی و موقتی با شدت کمتر مورد انتظار است.
همچنین طی بعد از ظهر امروز احتمال بارش پراکنده در برخی مناطق استان وجود دارد و در روز سه شنبه سامانه بارشی فعال و فراگیری از سمت جنوب غرب و غرب وارد استان می‌شود و تا اواخر شنبه سبب رگبار و رعد و برق، وزش باد‌های متوسط تا شدید و ریزش تگرگ خواهد شد.
به گفته مدیر کل هواشناسی خوزستان: بیشترین حجم و شدت بارش‌ها در روز‌های پنجشنبه و جمعه در بخش‌های مرکزی، جنوبی و مناطق مرتفع شمالی، شمال‌شرقی و شرقی خواهد بود.
از امروز تا اوایل هفته آینده دما روند کاهشی دارد، بطوریکه روز جمعه نسبت به امروز بیش از ۱۰ درجه افت دما در اغلب مناطق استان تجربه خواهیم کرد.
شمال خلیج فارس نیز از اواسط فردا تا پایان هفته مواج و متلاطم است.
بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۸ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۶ درجه گزارش شده است.

دیگر خبرها

  • آیا واکسن سرطان پوست، روی دیگر سرطان‌ها هم جواب می‌دهد؟
  • گرد و خاک محلی و موقتی در راه آبادان و خرمشهر
  • مرگبارترین اتوبان‌های تهران را بشناسید
  • کمبود این ویتامین باعث سرطان پروستات و سرطان سینه می‌شود
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/ اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • بیشترین آمار جذب نخبگان در دو ارگان/اعلام ۳ هزار کد شغلی برای نخبه‌ها
  • کدام دهک بیشترین تورم را تجربه کرد؟
  • اثبات مالکیت و مالی بیشترین پرونده قضایی در مازندران است
  • معیار انتخاب یک ضد آفتاب مناسب/ مصرف ضد آفتاب در مادران باردار و کودکان چگونه است؟
  • آزمایش واکسن سرطان پوست وارد فاز نهایی شد