Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «همشهری آنلاین»
2024-05-06@19:29:49 GMT

تسلا کارکنان بیشتری را در چین استخدام می‌کند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۰۰۳۱

تسلا کارکنان بیشتری را در چین استخدام می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین و به نقل از رویترز، علی‌رغم هشدارهای ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا مبنی بر مازاد نیروی کار در برخی قسمت‌های این شرکت، آگهی‌ جدید استخدام در چین رونمایی شده است. این رویداد استخدامی در چین به منظور جذب افراد برای نقش‌آفرینی آنچه که شرکت تسلا «تولید هوشمند» می‌خواند، است.

ماسک، هفته گذشته در ایمیلی که به دست رویترز هم رسیده بود، گفته بود که احساس فوق العاده بدی در مورد اقتصاد دارد و باید ۱۰ درصد از کارکنان این خودروساز برقی را کاهش داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ماسک  تا به حال به طور خاص در مورد کارکنان در چین اظهار نظر نکرده ولی این ستاره پول‌ساز ماه گذشته در مقایسه‌ای کارگران آمریکایی را در مقابل  کارکنان چین تلویحا تنبل توصیف کرد و ادعا کرده که کارکنان آمریکایی تمایل به سرکار نرفتن دارند درحالیکه چینی‌ها ساعت ۳ صبح درحال آماده‌باش برای خدمت هستند.

همچنین او در ایمیلی دیگری به کارکنان تسلا ضمن خبر کاهش ۱۰ درصدی نیروهای کار از افزایش ساعات کارکنان دیگر خبر داد.

با این حال در مواضعی متفاوت او خبر از لزوم افزایش تعداد کارکنان داد و گفت تعداد کل کارکنان باید در طول ۱۲ ماه آینده افزایش یابد.

در یک پست در حساب وی چت شرکت تسلا، ۲۲۴ موقعیت شغلی در چین برای جایگاه مدیر و مهندسی در نظر گرفته ‌شده که ۲۴ مورد از آنها به تازگی در همین ۹ ژوئن (۱۹ خرداد) منتشر شده‌اند.

این  فرصت‌های اعلام‌شده، برای موقعیت‌های مدیری و مهندسی به منظور نظارت بر عملکرد ماشین‌های ریخته‌گری ۶۰۰۰ تنی تسلا به نام Giga Press، یکی از بزرگ‌ترین دستگاه‌های جهان ، هست.

درآمد تسلا در چین در سال ۲۰۲۱ نسبت به سال گذشته‌ش بیش از دو برابر بوده و یک چهارم کل درآمد این خودروساز آمریکایی به حساب می‌آید.

کارخانه شانگهای تسلا که مدل ۳ و مدل Ys را برای فروش داخلی و صادرات تولید می‌کند، بیش از نیمی از خودروهای خود را در سال گذشته تولید و تسلا هم در صدد توسعه کارخانه است .

اگرچه که تولید در کارخانه به شدت تحت تاثیر قرنطینه دو ماهه کووید-۱۹ در شانگهای قرار داشت و باعث شد به مدت  ۲۲ روز کارخانه تعطیل باشد. گفتنی است پیش از این، تسلا قصد داشت تا اواسط ماه مه تولید خود را در این کارخانه به ۲۲هزار خودرو در هفته افزایش دهد.

 تسلا به طور مرتب چنین رویدادهای استخدامی را به صورت آنلاین در چین برگزار می‌کند که آخرین مورد آن در ماه می برای کارآموزی تابستانی بود.

کد خبر 682185 برچسب‌ها ایلان ماسک چین ایالات متحده آمریکا خودرو شرکت‌ خودروسازی تسلا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: ایلان ماسک چین ایالات متحده آمریکا خودرو شرکت خودروسازی تسلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)

 

 

 

منبع :فرادید

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: فرآیند تولید میلیارد‌ها میخ در یک کارگاه پاکستانی (فیلم) نحوه تولید عطر، ادکلن و اسپری خوشبوکننده بدن در یک کارخانه فرانسوی (فیلم) بستنی‌هایی که از بازار می‌خرید، چگونه در کارخانه تولید می‌شوند؟ (فیلم)

دیگر خبرها

  • ربات اپتیموس در کارخانه تسلا مشغول به کار شد
  • (ویدیو) کارخانه مشهور چگونه صدها تن «ژامبون» تولید می‌کند؟
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • راه اندازی کارخانه تولید پهپاد در چین | تولید MQ-۹ آمریکایی ۳۰ برابر ارزانتر ! | تصاویر
  • راه حل مشکل لاستیک/واردات یا توجه به تولید؟
  • جلسه رفع موانع تولید استان در واگن های زرند
  • فرآیند ساخت لوازم آرایشی و بهداشتی در کارخانه‌های مشهور (فیلم)
  • ضرورت افزایش ظرفیت استخدام ماما در بخش بهداشت و درمان
  • نیروهای شرکتی منتظر نباشند؛ خبر نگران کننده درباره طرح ساماندهی کارکنان دولت
  • نوشیدن آبمیوه طبیعی در کودکی می‌تواند از ابتلا به چاقی در بزرگسالی جلوگیری کند