Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-09@02:26:20 GMT

بیش از ۳۶۰ گروه جهادی در شهر اراک سازماندهی شده‌اند

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۰۱۶۸

بیش از ۳۶۰ گروه جهادی در شهر اراک سازماندهی شده‌اند

گروه استان‌ها-فرمانده سپاه ناحیه اراک گفت: حرکت‌های جهادی بر پایه توانمندی‌های مردم است، بنابراین نقش مردم در گام دوم برای ساختن ایرانی قوی در همه ابعاد بسیار مهم است و باید روز به روز تقویت شود. - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از  اراک، سرهنگ محمد مهجوری ظهر امروز در آیین رزمایش کمک مؤمنانه سپاه ناحیه اراک و توزیع یک هزار بسته معیشتی با اشاره به اهمیت روحیه انقلابی و جهادی اظهار داشت: روحیه و نگاه انقلابی و جهادی یکی از مهم‌ترین نیازهای کشور در گام دوم انقلاب است چراکه با نگاه جهادی و انقلابی هیچ گونه بن بستی وجود ندارد، بنابراین فرهنگ‌سازی و گفتمان‌سازی باید مورد توجه باشد و امروز گروه‌های جهادی ترویج فرهنگ جهادی را هم علاوه بر انجام رسالت‌های خود در خدمت‌رسانی به مردم انجام می دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جهادگران در سخت‌ترین شرایط با حضور در کنار مردم تهدیدات را به فرصت تبدیل کرده‌اند و امروز به عنوان الگوهایی کامل می‌درخشند و حرکت‌های جهادی بر پایه توانمندی‌های مردم است، بنابراین نقش مردم در گام دوم برای ساختن ایرانی قوی در همه ابعاد بسیار مهم است و باید روز به روز تقویت شود.

فرمانده سپاه ناحیه اراک تصریح کرد: از جمله دستاوردهای حضور جهادگران در مناطق محروم احیای روستاها و امیدآفرینی بین مردم است، جهادگران با حضور خود در این مناطق علاوه بر اینکه درس اخلاق، معنویت و مدیریت یاد می‌گیرند در گفتمان‌سازی و خدمت‌رسانی نقش‌آفرینی می‌کنند.

مسئول مجمع جهادگران بسیج استان اردبیل: محور و میدان‌داران گام دوم انقلاب جوانان جهادی هستندپیگیری مشکلات عشایر فارس در مجمع جهادگران جهاد تبیین بسیج رسانه استان فارسرئیس سازمان بسیج سازندگی کشور: جهادگران نسل دوم انقلاب خرمشهرهای جدید را فتح خواهند کرد

مهجوری بیان کرد: بیش از 360 گروه جهادی در شهر اراک در عرصه‌های مختلف سازماندهی شده که در سال 1400 بیش از 65 هزار نفر روز توسط جهادگران بسیجی به مردم خدمات ارائه شده و امسال هم مسیر خدمت به مردم با قوت ادامه دارد.

وی ادامه داد: نهضت کمک مومنانه یکی از مهم‌ترین اقدامات گروه‌های جهادی است و در مناسبت‌های مختلف رزمایش کمک مومنانه انجام می‌شود، امروز به مناسبت دهه مبارک کرامت توزیع یک هزار بسته معیشتی به نیازمندان انجام می‌شود و به شکل محله‌محور به دست جامعه هدف می‌رسد.

فرمانده سپاه ناحیه اراک عنوان کرد: تاکنون در سطح شهر اراک بیش از 200 هزار بسته معیشتی توزیع شده است و نهضت خداپسندانه کمک مومنانه با قوت ادامه دارد.

انتهای پیام/712/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سپاه ناحیه اراک گام دوم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۲۸۲ گروه جهادی در خوی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حجت‌الاسلام قاسم‌خانی امام جمعه خوی در این‌نشست با تقدیر از تلاش‌های بسیج سازندگی وگروه‌های جهادی درعرصه‌های سازندگی گفت:بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت جوانان ایران اسلامی است.
وی افزود:امروز بسیج سازندگی با روحیه و عزمی استوار و انگیزه و ایمانی راسخ، الگویی جدید از حکمرانی مردمی و خدمت بی‌منت در عرصه‌های مختلف را به نمایش گذاشته است و جوانان متعهد و نخبگان دلسوز را در یاری محرومان و رفع مشکلات پابرهنگان و مستعضفان به روستا‌ها و مناطق محروم کشور گسیل کرده است. 
سرهنگ پاسدار مصطفی آقایی فرمانده سپاه شهرستان خوی در این‌نشست با اشاره به عملکرد بسیج سازندگی و‌گروه‌های جهادی شهرستان خوی گفت:
درحال حاضر ۲۸۲ گروه جهادی فعال در شهرستان خوی در عرصه سازندگی مشغول خدمات رسانی به مناطق کمتر توسعه یافته هستند 
وی افزود: در یکسال گذشته بسیج سازندگی سپاه خوی بیش از ۵۰ طرح عمرانی را با اعتباری بیش از ۲۰۰میلیاردریال اجرا کرده است 
وی آبرسانی به ۳ روستا و مرمت و بازسازی ۴۱ مسجد خسارت دیده در زلزله‌های خوی، اجرا‌ی طرح‌های تامین آب کشاورزی بیش از ۲۰۰ هکتار از اراضی کشاورزی روستایی
وی افزود: بسیج سازندگی سپاه در این‌مدت با اجرای۳۶۰ طرح اقتصاد مقاومتی و باپرداخت ۲۷۰ میلیارد ریال تسهیلات برای بیش از ۶۰۰ نفر در بخش‌های مختلف از جمله کشاورزی و‌صنعت شغل ایجاد کرده‌است

دیگر خبرها

  • فعالیت ۲۸۲ گروه جهادی در خوی 
  • وجود ۵۰ گروه جهادی در شهرستان رودان
  • دیدارفرماندار،فرمانده سپاه و گروهای جهادی با امام جمعه کرخه
  • فعالیت بیش از ۷۰۰ گروه جهادی در چهارمحال و بختیاری
  • فعالیت بیش از ۱۵۰ گروه جهادی در آستارا
  • دفاع بذرپاش از وعده ۴ میلیون مسکن رئیسی
  • لزوم تخصیص زمین برای ساخت ۵۰ هزار واحد مسکونی
  • برگزاری ۵ رزمایش برای نوسازی بافت های فرسوده
  • سند‌های «رفسنجان قشم» سازماندهی می‌شود/ آزادی ۴۰ زندانی افغان و پاکستانی برای مبادله با زندانیان ایرانی
  • ۱۷ اردیبهشت‌ماه سالروز تشکیل بسیج سازندگی