Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، میرمعصوم سهرابی درباره جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال برای بررسی پرونده دیدار برگزار نشده نساجی و تراکتور از هفته پایانی لیگ برتر به خبرنگاران اظهار کرد: توضیحات خود را در مورد بازی نساجی و تراکتور ارائه کردیم و امیدواریم رای کمیته انضباطی عادلانه باشد. با توجه به برنامه سازمان لیگ درباره این بازی در تهران حضور پیدا کردیم و اما این مسابقه برگزار نشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز هم مستندات و دلایل خود را ارائه کردیم و امیدواریم کمیته انضباطی رای عادلانه‌ را در خصوص این دیدار بدهد.

مدیرعامل تراکتور بیان کرد: ممکن است برخی باشگاه های از جیب دولت و مردم هزینه کنند اما ما از جیب شخصی هزینه می‌کنیم و در حق باشگاه تراکتور در مواردی مثل نقل و انتقالات، آرای کمیته وضعیت، کمیته انضباطی ظلم شده است. امیدواریم در سال آینده این نواقص رفع شود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور تصریح کرد: اگر بخواهیم بخش خصوصی را تشویق به تیم‌داری کنیم، باید مصوباتی در این زمینه باشد اما متاسفانه در سال های اخیر چنین اتفاقی نیفتاده است. این رویه اصلاح و درست شود تا تیم‌های بخش خصوصی وارد چرخه فوتبال ما شوند. این موضوع سبب پیشرفت و توسعه فوتبال کشور خواهد شد.

سهرابی درباره اینکه آیا باشگاه تراکتور پرونده بازی با پرسپولیس که تراکتور در آن سه بر صفر بازنده شد به کمیته استیناف ارجاع داد، گفت: این پرونده را ارجاع دادیم. در آن رای هم در مورد هواداران ما و نتیجه بازی به تراکتور ظلم شد. دلایل و مستندات ما در این رای نادیده گرفته شده است.

مدیرعامل تراکتور در مورد آخرین وضعیت توافقات باشگاه تراکتور طغرل ساغلام برای فصل آینده توضیح داد: هیات مدیره ما جلسات خوبی برگزار کرده و طبق خروجی این جلسات هم اولویت با ساغلام است. بتوانیم فصل آینده هم با وی همکاری کنیم.

سهرابی افزود: ساغلام رقمی بیش از توافق قبلی را خواستار شده و شنیده می‌شود اگر طرفین برای ادامه همکاری با هم به توافق نرسند، الکساندر نوری گزینه تراکتور خواهد شد. فصل گذشته توافقی یک و نیم ساله با ساغلام داشتیم که نیم‌فصل آن را قرارداد رسمی اعلام کردیم. برای امسال هم روی مبلغی توافق کردیم. اما متاسفانه این توافق مقداری توسط ساغلام تغییر یافت. ما مبلغ قبلی را به هیأت مدیره برده بودیم و آن را مصوب کردیم. برای همین برای مبلغ جدید باید مصوبه و شرایط جدیدی از هیأت مدیره می‌گرفتیم.  

سهرابی اضافه کرد: ساغلام شرایطش را عوض کرده به همین دلیل ما هم باید شرایط جدید خود را درنظر بگیریم. شرایط جدید خود را آماده کرده و برای ساغلام فرستادیم. او هم آنها را مطالعه خواهد کرد و نظر نهایی‌اش را می‌دهد.

وی افزود: ما و هوادارانمان از ساغلام راضی هستیم و او هم از تراکتور رضایت دارد. جلسات ما همیشه در جوی خوبی برگزار شده زیرا هدف و فکر ما این است در فضای خوب و مسالمت‌آمیزی همکاری کنیم. هیچ‌یک از طرفین هم به یکدیگر اولتیماتوم و ضرب الاجل نداده‌اند، اما ساغلام و وکیلش باید شرایط ما را مطالعه کنند. همانگونه که وکیل و نماینده حقوقی تراکتور باید شرایط اعلام شده از طرف مقابل را مطالعه کند تا هر دو طرف از این مسائل منتفع شوند.

مدیرعامل تراکتور در مورد  هدف‌گذاری این باشگاه اظهار داشت: تراکتور تیمی قدرتمند و پرهوادار است. هواداران خوب و پرشوری داریم. هدف و خواسته آنها داشتن تیم خوب است. ما و هیأت مدیره هم سعی می‌کنیم در شأن هوادار تراکتور و استان آذربایجان شرقی داشته باشیم. هیات مدیره، مدیریت و مالیکت باشگاه در راستای بستن تیمی خوب تلاش می‌کنند تا انتظار هواداران برآورده شود.

سهرابی در مورد مسائل مطرح شده نسبت به علاقه مندی ساغلام در این باشگاه برای جذب رامین رضائیان و اینکه آیا به این بازیکن پیشنهاد رسمی داده‌اند، اظهار داشت: باشگاه ما در نقل و انتقالات بیکار نمانده. طبق نظر هیات مدیره، کمیته نقل و انتقالاتی ایجاد کرده‌ایم و نیز کادرفنی هم بازیکنان مدنظرش را اعلام کردند. به دنبال جذب آنها هستیم اما اکنون نمی‌توانم بازیکن خاصی را اسم ببرم. در بازاری که جذب بازیکن خوب سخت شده بهترین‌ها را جذب می‌کنیم تا در فصل جدید تیم خوبی داشته باشیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در مورد اظهارات علی علیزاده مقابل باشگاه مس رفسنجان مبنی بر اینکه با توجه به بالا رفتن قیمت بازیکنان داخلی باید فدراسیون فوتبال برای جذب بیشتر بازیکنان خارجی به باشگاه‌ها کمک کند، قیمت خارجی‌ها از داخلی‌ها کمتر می‌شود اظهار داشت: فوتبال نیاز به بحث کارشناسی دارد. باید جذب بازیکن خارجی به سود فوتبال ما هم باشد. اگر بخواهیم فقط بازیکن خارجی جذب کنیم استعدادهای خودمان هدر می‌رود. البته اگر قیمت بازیکنان داخلی با این اقدام پایین بیاید خوب است. باید کمیته کارشناسی تشکیل شود. در نهایت باید آنچه به نفع فوتبال است تصمیم بگیرند.  

سهرابی در خصوص اینکه آیا باشگاه تراکتور در حال حاضر در مورد بازیکنان و مربیان خارجی قبلی‌اش پرونده مفتوحی دارد گفت: خوشبختانه تمام پرونده باز ما در فیفا و دادگاه CAS بسته شده و باید از مالک تراکتور بابت پرداخت دیون باشگاه تشکر کنم. اکنون پنجره نقل و انتقالاتی تراکتور باز است و طلب مصطفی دنیزلی را هم پرداخت کرده‌ایم.

منبع: الف

کلیدواژه: باشگاه تراکتور کمیته انضباطی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به رای کمیته انضباطی درباره کاپیتان خود اعتراض کردند.

به گزارش ایسنا، حسین حسینی کاپیتان استقلال به دلیل مصاحبه‌ای که بعد از بازی با شمس‌آذر انجام داد از سوی کمیته انضباطی یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد تا در بازی حساس برابر تراکتور در هفته بیست و پنجم لیگ برتر غایب باشد.

مسئولان حقوقی استقلال نسبت به این حکم کمیته انضباطی به کمیته استیناف اعتراض و نامه‌نگاری کرده‌اند تا در صورت امکان محرومیت این بازیکن باز هم به جریمه نقدی تبدیل شود.

قرار است کمیته استیناف قبل از دیدار استقلال مقابل تراکتور به اعتراض آبی‌پوشان رسیدگی کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اعتراض استقلال به محرومیت سیدحسین حسینی
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت کاپیتان خود
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت سیدحسین حسینی در کمیته استیناف
  • اعتراض استقلال به رای محرومیت حسینی در کمیته استیناف
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • فرجام‌خواهی بی‌ثمر استقلال؛ محرومیت حسینی بخشیده نمی‌شود!
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • استانیشیچ یا اوپامکانو، بایرن مونیخ کدام یک را قربانی یوناتان تا خواهد کرد؟
  • با اعلام رییس صدور کمیته مجوز حرفه‌ای : AFC واگذاری استقلال و پرسپولیس را تایید کرد
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است