Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-30@16:18:45 GMT

حرف‌های حمیداوی توهین به مشهدی‌هاست

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۰۸۰۷

حرف‌های حمیداوی توهین به مشهدی‌هاست

پیشکسوت فوتبال مشهد معتقد است که حمیداوی از خریدن امتیاز شهرخودرو، نیت منفی و سوء استفاده داشته است.

هادی برگی‌زر، پیشکسوت فوتبال مشهد در گفت‌وگو با ایران اکونومیست در خصوص سقوط شهرخودرو به لیگ و دلایل آن توضیح داد: به قول معروف خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می‌رود دیوار کج؛ این قصه شهرخودرو در این فصل بود زیرا از همان ابتدا مدیریت و کادر فنی مسیر را غلط رفتند و همین باعث شد که چنین بلایی بر سر تنها نماینده لیگ برتری خراسان بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اشکالات حمیداوی نباید نادیده گرفته شود. او شهرخودرو را نگرفت که برای فوتبال مشهد هزینه کند بلکه برای شهرت و افزایش مخاطبان تجارتش، از شهرخودرو یک پل ساخت. بلایی که او و آدم‌هایش سر "پدیده" تنها نماینده مشهد آورند، بخشودنی نیست.

وی ادامه داد: این تیم، انگیزه و امید جوانان مشهد بود و حمیداوی و دار و دسته‌اش آن را نابود کردند. متاسفانه همدلی در استان وجود نداشت که علی رغم ناشایستگی‌های این مالک کمک کند شهرخودرو سقوط نکند و این سهمیه را حفظ کند. تغییر سه مربی در فصل و همدل نبودن مدیرعامل و سرمربی تیم را به ته دره فرستاد. سقوط شهرخودرو به خاطر جنگ‌های داخلی‌ بود که این جنگ‌ها از هیات فوتبال گرفته تا داخل باشگاه وجود داشت و همین سبب شد که تیم نتواند نتیجه بگیرد.

برگی‌زر در خصوص صحبت‌های حمیداوی پس از مسجل شدن سقوط شهرخودرو که گفته بود فعلا ناراحت مردم آبادان هستیم و به سقوط فکر نمی‌کنیم، بیان کرد: ما هم مثل حمیداوی ناراحت این موضوع هستیم اما این ۲ موضوع ربطی به هم ندارند. در واقع این حرف‌های حمیداوی توهین به مردم مشهد و تمامی فوتبال دوستان بود. او یک تیم را به ورطه سقوط برده و حالا حتی حاضر نیست این قضیه را گردن بگیرد. این نشان از بی‌مسئولیتی است و نشان می‌دهد که او صرفا جهت به سر زبان انداختن تجارتش، از شهرخودرو و فوتبال مشهد سوء استفاده کرده است.

این پیشکسوت در خصوص صحبت‌های حیدرپور مبنی بر این که اگر مسئولان استانی این تیم را حمایت نکنند، تیم را از مشهد می‌برند، تصریح کرد: اصلا این آدم چه کسی است و چه سابقه‌ای دارد که بخواهد برای فوتبال مشهد تعیین تکلیف کند. او هم از جمله اطرافیان حمیداوی است که معلوم نیست از کجا آمده و می‌خواهد از این فوتبال کلاهی برای خودش بدوزد و برود. به هر حال این وضع فوتبال ایران به شکلی شده است که هر ناشناخته‌ای می‌آید و سوء استفاده‌اش را می‌کند و می‌رود.

برگی‌زر در پایان در خصوص ادامه حیات شهرخودرو در لیگ یک گفت: روند شهرخودرو، روند نابودی است و به دلیل خصوصی بودن خیلی نمی‌تواند دوام بیاورد. بعید هم می‌دانم که با این صحبت‌ها و شرایط، کمکی از سوی مسئولان استانی به حمیداوی صورت بگیرد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال شهرخودرو ، استانی ورزشی ، فرهاد حمیداوی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال شهرخودرو استانی ورزشی فرهاد حمیداوی فوتبال مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز

به گزارش گروه اقتصاد خبرگزاری علم و فناوری آنا از شرکت مدیریت تولید، انتقال و توزیع نیروی برق (توانیر)، مصطفی رجبی مشهدی افزود: تاکنون بیش از ۸ هزار مرکز غیرمجاز شناسایی و از این مراکز بیش از ۳۰۰ هزار دستگاه ماینر گردآوری و تحویل مراکز قضایی شده است.

وی با اشاره به این که برای تأمین برق این دستگاه‌های غیرمجاز می‌بایست نیروگاهی به بزرگی ۱۱۰۰ مگاوات احداث می‌شد، گفت: کار رصد، رهگیری و شناسایی ماینر‌های غیرمجاز به‌صورت پیوسته در حال انجام است.

مدیرعامل شرکت توانیر با بیان این که بر اساس قوانین جدید ماینر‌های کشف شده، امحا خواهد شد گفت: در صورت کشف دستگاه‌های غیرمجاز استخراج رمزارز، صاحبان دستگاه‌ها از زمانی که مشخص شود به‌صورت غیرمجاز از برق استفاده کرده‌اند، تا صد برابر تعرفه‌های برق مشمول جریمه خواهند شد.

رجبی مشهدی با توصیه به علاقه‌مندان این کسب‌وکار برای دریافت مجوز‌های لازم ادامه داد: دارندگان دستگاه‌های مجاز می‌توانند از ساعت ۱۲ شب تا ۷ صبح بدون محدودیت به استخراج اقدام کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!
  • حمایت دانشجویان مشهدی از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگ سازی برای موتورسواران مشهدی
  • اجرای طرح تشویقی فرهنگسازی برای موتورسواران مشهدی
  • بیش از ۴۰ درصد متکدیان مشهدی معتاد هستند
  • سقوط شهرداری بم به لیگ ۳
  • استخراج کنندگان غیر مجاز رمزارز ۱۰۰ برابر نرخ انرژی را باید جریمه پرداخت کنند+ فیلم
  • قهرمان سابق لیگ به یک شرط دوباره مدعی می‌شود
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمز ارز
  • جریمه تا ۱۰۰ برابری در انتظار استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز