Web Analytics Made Easy - Statcounter

هادی برگی زر پیشکسوت فوتبال مشهد از حمیداوی انتقاد کرد

هادی برگی زر پیشکسوت فوتبال مشهد معتقد است که حمیداوی از خریدن امتیاز پدیده، نیت منفی و سوء استفاده داشته است.

به گزارش طرفداری، هادی برگی‌زر، پیشکسوت فوتبال مشهد در خصوص سقوط شهرخودرو به لیگ و دلایل آن به ایسنا گفت:

به قول معروف خشت اول چون نهد معمار کج، تا ثریا می‌رود دیوار کج؛ این قصه شهرخودرو در این فصل بود زیرا از همان ابتدا مدیریت و کادر فنی مسیر را غلط رفتند و همین باعث شد که چنین بلایی بر سر تنها نماینده لیگ برتری خراسان بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته اشکالات حمیداوی نباید نادیده گرفته شود. او شهرخودرو را نگرفت که برای فوتبال مشهد هزینه کند بلکه برای شهرت و افزایش مخاطبان تجارتش، از شهرخودرو یک پل ساخت. بلایی که او و آدم‌هایش سر "پدیده" تنها نماینده مشهد آورند، بخشودنی نیست.

او ادامه داد:

این تیم، انگیزه و امید جوانان مشهد بود و حمیداوی و دار و دسته‌اش آن را نابود کردند. متاسفانه همدلی در استان وجود نداشت که علی رغم ناشایستگی‌های این مالک کمک کند شهرخودرو سقوط نکند و این سهمیه را حفظ کند. تغییر سه مربی در فصل و همدل نبودن مدیرعامل و سرمربی تیم را به ته دره فرستاد. سقوط شهرخودرو به خاطر جنگ‌های داخلی‌ بود که این جنگ‌ها از هیات فوتبال گرفته تا داخل باشگاه وجود داشت و همین سبب شد که تیم نتواند نتیجه بگیرد.

برگی‌زر در خصوص صحبت‌های حمیداوی پس از مسجل شدن سقوط شهرخودرو که گفته بود فعلا ناراحت مردم آبادان هستیم و به سقوط فکر نمی‌کنیم، بیان کرد:

ما هم مثل حمیداوی ناراحت این موضوع هستیم اما این ۲ موضوع ربطی به هم ندارند. در واقع این حرف‌های حمیداوی توهین به مردم مشهد و تمامی فوتبال دوستان بود. او یک تیم را به ورطه سقوط برده و حالا حتی حاضر نیست این قضیه را گردن بگیرد. این نشان از بی‌مسئولیتی است و نشان می‌دهد که او صرفا جهت به سر زبان انداختن تجارتش، از شهرخودرو و فوتبال مشهد سوء استفاده کرده است.

این پیشکسوت در خصوص صحبت‌های حیدرپور مبنی بر این که اگر مسئولان استانی این تیم را حمایت نکنند، تیم را از مشهد می‌برند، تصریح کرد:

اصلا این آدم چه کسی است و چه سابقه‌ای دارد که بخواهد برای فوتبال مشهد تعیین تکلیف کند. او هم از جمله اطرافیان حمیداوی است که معلوم نیست از کجا آمده و می‌خواهد از این فوتبال کلاهی برای خودش بدوزد و برود. به هر حال این وضع فوتبال ایران به شکلی شده است که هر ناشناخته‌ای می‌آید و سوء استفاده‌اش را می‌کند و می‌رود.

برگی‌زر در پایان در خصوص ادامه حیات شهرخودرو در لیگ یک گفت:

روند شهرخودرو، روند نابودی است و به دلیل خصوصی بودن خیلی نمی‌تواند دوام بیاورد. بعید هم می‌دانم که با این صحبت‌ها و شرایط، کمکی از سوی مسئولان استانی به حمیداوی صورت بگیرد.

اخبار داغ 

تدارک ویژه رئال مادرید برای اعلام تمدید قرارداد لوکا مودریچ و خداحافظی مارسلو پایان ماجراجویی همگروه ایران با شکست مقابل کانگوروها؛ استرالیا به پرو رسید گفتگوی حسن صالح حمیدزیچ و روبرت لواندوفسکی؛ هیچ چیز تغییر نکرده است علیرضا بیرانوند در پرسپولیس رکورددار می شود؟

منبع: طرفداری

کلیدواژه: پیشکسوت فوتبال مشهد برگی زر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۰۹۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم

به گزارش قدس آنلاین؛  حجت الاسلام و المسلمین جلیل علی نژاد روز یکشنبه در شورای اداری خوزستان اظهار کرد: توجه استاندار خوزستان به مسائل فرهنگی بسیار ستودنی بوده و امیدوارم که بتوانیم در مسیر تحکیم معارف و برکات اهل بیت (ع) گام برداریم.

وی با بیان اینکه خوزستان و اهواز دروازه تشیع است افزود: مردم ایران با ورود امام رضا (ع) به مذهب تشیع روی آورده و به برکت ایشان هر ساله میلیون ها زائر حسینی عازم کربلا می شوند.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان خوزستان گفت: به همت آستان قدس رضوی در ایام کرونا، سیل، بازسازی مساکن و اشتغال اقدامات موثری انجام شد و این روند همچنان در حال انجام است.

وی با اشاره به پرداخت ۹۰۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی از سوی آستان قدس رضوی به استان خوزستان بیان کرد: با تزریق این اعتبار و به کمک سپاه و استانداری در شعیبیه خوزستان کارهای خوبی صدرت گرفت تا حدی که مهاجرت معکوس از شوشتر به این منطقه صورت گرفت.

حجت الاسلام و المسلمین علی نژاد افزود: کانون های خوزستان در مسائل آموزشی اقدامات موثری انجام داده همچنین در اهدای جهیزیه به خوبی عمل کردند.

وی به جشن های زیر سایه خورشید در نقاط مختلف استان اشاره کرد و افزود: بنا نداریم که این جشن ها به صورت دولتی انجام شود بلکه جلوه مردمی بودن آن بسیار مهم است. هر جا مردم را وارد صحنه کردیم پیروز میدان بودیم و این روند باید ادامه داشته باشد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • استان خراسان رضوی گرم می‌شود
  • ویدیو/ سقوط موج ارز؛ کف بازار دلار چه خبر است؟
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • اعزام ۱۴ هزار خوزستانی زائر اولی به مشهد در دولت سیزدهم
  • دانشجویان مشهدی در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکایی تجمع کردند
  • پیشکسوت ارزنده فوتبال خوزستان درگذشت
  • تجمع دانشگاهیان مشهدی در محکومیت جنایات آمریکا
  • ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی تشکیل شد
  • تشکیل ۵۷ پرونده تعزیراتی برای نانوایان مشهدی
  • ۶۷ درصد از زوجین جوان مشهدی باور دارند که همسرشان باید ذهن آن‌ها را بخواند