Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@07:07:17 GMT

بازدید مدیر شبکه نسیم از برنامه تهمتن

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۱۰۴۷

بازدید مدیر شبکه نسیم از برنامه تهمتن

سیدمحمدرضا خوشرو، مدیر شبکه نسیم در حالی به پشت صحنه «تهمتن» رفته که هنوز این تعامل میان دست‌اندرکاران این برنامه و مسئولین شهر آفتاب برقرار نشده تا بزرگترین سازه‌های لوکیشن برنامه‌سازی تلویزیون، تخریب نشود. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، سیدمحمدرضا خوشرو مدیر شبکه نسیم در پشت صحنه برنامه "تهمتن" حاضر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در جریان این بازدید با حضور رضا نصیری شهرضایی، تهیه‌کننده و بهداد سلیمی و آیدین خطایی مجریان برنامه "تهمتن" به ارایه توضیحاتی درباره برنامه، بازخوردها و... پرداخت.

خوشرو، مدیر شبکه نسیم نیز درباره فضای برنامه گفت: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته در شبکه بازخوردهای خوبی از این برنامه دریافت کردیم و رقابت و تلاش جالب و خوبی را هم شاهد بودیم.

مدیر شبکه نسیم در سخنانی درباره تولید برنامه هایی چون «تهمتن» گفت: هدف چنین برنامه‌هایی این است که فرهنگ پهلوانی در قالب سرگرمی و مسابقه نمایش داده شده و مورد تشویق قرار گیرد. همچنین تعامل سازنده بین شرکت‌کنندگان و مشوقین آنها که اکثراً شامل خانواده‌های آنان است در معرض دید مخاطبان گذاشته شود. همچنین تلاش شده تا با ساختار متفاوتی که برای این برنامه درنظر گرفته شده و براساس ساعت پخش مناسب در شبکه پخش به نقطه‌های هدف‌گذاری شده برسیم.

خوشرو ادامه داد: در "تهمتن" ما شاهد این هستیم که حتی واژه‌های بیگانه در گفتگوی بین مجریان بومی سازی شده و برنامه از این طریق نیز نقش فرهنگسازی رسانه‌ای خود را نیز به درستی ادا می‌کند.

  در جریان این بازدید بخش هایی از برنامه در حضور مدیر شبکه ضبط شد.

این بازدید و ابراز رضایت مدیر شبکه نسیم از روند ساخت "تهمتن" نشان می‌دهد این برنامه فصل‌های دیگری هم خواهد داشت اما پیگیری‌ها نشان می‌دهد هنوز تعاملی میان دست‌اندرکاران برنامه با مسئولین شهر آفتاب محل لوکیشن برنامه برقرار نشده و قرار است در هفته آتی این لوکیشن تخلیه و سازه‌های بزرگ تقطیع شوند که برقراری آنها و برپایی‌شان در لوکیشن دیگری بسیار سخت و به تعبیر تهیه‌کننده‌اش احتمالاً ناممکن و ناشدنی خواهد بود.

باید دید سرانجام این تعامل برقرار خواهد شد و یا لوکیشن تخلیه می‌شود و بودجه صرف شده برای ساخت و برپایی‌ این سازه‌های بزرگ و لوکیشن عظیم به هدر خواهد رفت؟

تهمتن در آستانه بی‌جا شدن و توقف / بلاتکلیفی 20 هزار متقاضی و دکور 20 میلیاردی برنامه

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: رسانه ملی شبکه نسیم رسانه ملی شبکه نسیم مدیر شبکه نسیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، دهمین روز اردیبهشت جشن ایرانیان در روز ملی خلیج فارس صداوسیمای کیش ویژه برنامه‌های خود را در ارتباط با شبکه‌های سراسری پخش کرد.

سارا رضایی تهیه کننده ویژه برنامه تلویزیونی روز ملی خلیج فارس از شبکه کیش بود.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • شناسایی خانواده شهید نسیم افغانی + فیلم
  • نصب شیر آلات تنظیم فشار آب در روستای توتک مروست
  • جنبه طنزپردازی را بالا ببریم
  • علت عجیب برکناری باسوادترین مدیر صداوسیما
  • انعکاس ویژه برنامه‌های روز خلیج فارس ۱۴۰۳ از صداوسیمای کیش
  • دلیل اصلی سفید شدن مو‌های ژوزه مورینیو فاش شد
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • بازدید مدیر عامل از شعبه صندوق تامین خسارت های بدنی استان فارس
  • جلوگیری از توزیع مواد غذایی فاسد در مهریز
  • برنامه دیت دختران و پسران حزب اللهی