Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا به نقل از به پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهزاد عبدیان روز پنجشنبه  اظهار داشت: به دنبال یک فقره تیراندازی در یکی از محله های پایتخت واحتمال فراری شدن عامل تیراندازی به سمت شهرستان پردیس تیم عملیات پلیس امنیت عمومی شهرستان، رسیدگی به موضوع را در دستور کار قرار داد.

وی ادامه داد: با توجه به حساسیت موضوع عامل اصلی تیراندازی با تلاش های شبانه روزی پلیس ،متهم شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی دستگیر شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس توضیح داد: پس از تکمیل پرونده، متهم دستگیر شده برای صدور حکم لازم در اختیار دستگاه قضائی قرار گرفت.

سارق سابقه دار اماکن با ۱۲فقره سرقت دستگیر شد

عبدیان ازدستگیری سارق اماکن و اعتراف به ۱۲ فقره سرقت خبر داد و اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر سرقت اماکن موضوع در دستور کار ماموران انتظامی شهرستان پردیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان پردیس گفت: ماموران کلانتری ۱۱ پردیس با انجام فعالیت های گسترده پلیسی و اطلاعاتی و تعقیب و مراقبت شبانه روزی یک نفرسارق راشناسایی و طی عملیاتی غافلگیرانه دستگیر و اموال مسروقه را کشف کردند.

عبدیان افزود: متهم که فردی سابقه دار در حوزه سرقت است طی تحقیقات پلیسی و فنی به ۱۲ فقره سرقت اماکن اعتراف کردو پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شده است.

شهرستان پردیس با جمعیتی در حدود ۳۰۰ هزار نفر در شرق پایتخت قرار دارد.

برچسب‌ها شهرستان پردیس سلاح گرم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شهرستان پردیس سلاح گرم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهرستان پردیس سلاح گرم فرماندهی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران شهرستان پردیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، سرهنگ سعید زینلی در تشریح این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری ۱۶ امامشهر هنگام گشت زنی به یک نفر مشکوک و او را با هماهنگی قضایی به کلانتری انتقال دادند.  فرمانده انتظامی شهرستان یزد افزود: در بازرسی از متهم مقدار ۴۱۷ گرم هروئین که به صورت بلع و انباری در معده او جاساز شده بود، کشف شد.  فرمانده انتظامی شهرستان در پایان افزود: متهم پس از تشکیل پرونده به مرجع قضایی معرفی شد.

دیگر خبرها

  • دستگیری ۲۲ نفر از عوامل درگیری و تیراندازی در هویزه خوزستان
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت سارق اماکن دولتی در دشت آزادگان
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • کشف ۴۱۷ گرم هروئین از معده قاچاقچی
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • عامل فروش تجهیزات پیشرفته تقلب کنکور در دام پلیس کهگیلویه
  • کشف ۴۲ فقره سرقت در آبادان