Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: برخی محدودیت‌های قانونی باعث کاهش ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم شده که اصلاح قوانین مربوطه در دستور کار است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سعید کریمی امروز در نشست با فرماندار شهرستان فارسان، با اشاره به  شعار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر«برقراری عدالت و تعالی نظام سلامت»، اظهار داشت: در همین خصوص این دومین سفر به شهرستان فارسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به مسائل و مشکلات بهداشت و درمان استان چهارمحال و بختیاری، افزود:  مسائل و مطالبات در حوزه سلامت در ابتدا با دانشگاه علوم پزشکی استان مطرح و در صورت تایید دانشگاه تمام قد برای انجام آن ایستاده‌ایم.

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بازدیدهایی که از مراکز درمانی این شهرستان انجام شده است، گفت: راه‌اندازی دستگاه MRI  و توسعه بیمارستان فارسان در دست اقدام است. 

کریمی با اشاره به مشکل کشوری در خصوص حضور پزشکان متخصص در مناطق محروم، عنوان کرد: برخی محدودیت‌های قانونی باعث کاهش ماندگاری پزشکان متخصص در مناطق محروم شده است.

دندان‌پزشکی به خدمتی لوکس تبدیل شده است/ افزایش سرانه دندان‌پزشک تا سال 1408افزایش مشمولان تبصره ماده 100 مالیاتی به بیش از 2میلیون نفر/ استفاده برخی پزشکان از حساب‌ صوری برای فرار از مالیات200 هزار خدمت جهادی دامپزشکی در مناطق محروم استان چهارمحال و بختیاری ارائه شد

معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به اینکه اصلاح قوانین مربوطه در دستور کار است، خاطرنشان کرد: در تلاش هستیم تا دسترسی مردم به خدمات پزشکی بیشتر شود.

انتهای پیام/7540/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: درمان و آموزش پزشکی مناطق محروم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه

 پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه علوم پزشکی گیلان (گیل وب‌دا) اعلام کرد: یک واحد صنفی متخلف (رستوران) به دلیل داشتن نواقص متعدد بهداشتی و رعایت نکردن شیوه‌نامه‌های بهداشتی توسط کارشناسان بهداشت محیط و اداره اماکن پلمب شد.

پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در چوکام 

دکتر احمد لسانی، مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام هم از پلمب یک مرکز درمانی غیرمجاز در بخش چوکام این شهرستان خبر داد.

او با اشاره به فعالیت این مرکز ارائه خدمات عمومی پزشکی گفت: در این راستا شبکه بهداشت خمام با همراهی پلیس نظارت بر اماکن عمومی، این واحد متخلف را با اخذ دستور قضایی پلمب کرد.

به گفته مدیر شبکه بهداشت و درمان خمام، برای مدیریت این مرکز درمانی غیرمجاز تشکیل پرونده و به دانشگاه علوم پزشکی گیلان ارجاع شد.

دکتر لسانی از شهروندان خواست در صورت مشاهده مراکزی که به صورت غیرمجاز اقدام به ارائه خدمات پزشکی می‌کنند، موضوع را به شبکه بهداشت و درمان اطلاع رسانی کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • ضرورت استفاده از تکنولوژی هوش مصنوعی در علوم‌ پزشکی
  • پرداخت «فوق العاده خاص» کارکنان نظام سلامت از سال جاری
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • پلمب یک رستوران متخلف در آستانه اشرفیه
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: معافیت مالیاتی سرمایه گذاری در مناطق محروم باید حداکثری باشد
  • علی جدی در گفت و گو با قدس: مجلس باید مالیات بر درآمد در مناطق محروم را کاهش دهد
  • توضیحات وزیر بهداشت درمورد رایگان شدن درمان کودکان زیر ۷ سال
  • خدمات پزشکی رایگان به ساکنان محمد شهر کرج
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • مجازات دریافت وجه اضافی از بیماران چیست؟