Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@08:32:26 GMT

دغدغه مردم دامغان در حوزه بهداشت و درمان پیگیری می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۱۶۳۵

دغدغه مردم دامغان در حوزه بهداشت و درمان پیگیری می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی بعد از ظهر پنجشنبه در نشست فعالان فرهنگی شهرستان دامغان با وزیر ارشاد اسلامی در سالن منوچهری دامغان مجتمع شهید شاهچراغی با بیان اینکه دامغان دارای علما و روحانیان وارسته‌ای است، تاکید کرد: آیت الله ترابی که چندی پیش از دنیا رفتند و همچنین آیت الله شاهچراغی که امروز شاهد برگزاری مراسم نکوداشت وی بودیم از مفاخر این شهرستان محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه دامغان عقبه گسترده و مهم دینی و فرهنگی در استان سمنان و کشور داشته و نقش بی بدیلی را در انقلاب اسلامی و دفاع مقدس بازی کرده است، افزود: پیام محبت‌آمیز رئیس جمهور خطاب به آیت الله شاهچراغی که امروز قرائت شد نشان از مقام شامخ علمی علما و روحانیونی مانند آیت الله شاهچراغی دارد که ستون‌های وحدت و الگوهای ترویج عملی اخلاق و سبک زندگی اسلامی هستند.

استاندار سمنان همچنین بیان کرد: با عنایت به بصیرت بالای مردم استان سمنان و به ویژه شهرستان دامغان خوشبختانه هیچ مشکلی در عرصه مردمی سازی یارانه‌ها نداشتیم.

هاشمی همچنین با بیان اینکه یکی از دغدغه‌های مهم و به حق مردم شهرستان دامغان در حوزه بهداشت و درمان است، ابراز کرد: این دغدغه‌ها به صورت جدی پیگیری و امیدواریم به زودی محقق شوند زیرا دولت مردمی حجت‌الاسلام رئیسی وظیفه خود را پیگیری امورات مرتبط با مردم می‌داند.

کد خبر 5510423

منبع: مهر

کلیدواژه: سید محمد رضا هاشمی استانداری سمنان دامغان بهداشت و درمان بوشهر کرمانشاه قیام 15 خرداد خروج قطار از ریل دهه کرامت آمار کرونا ویروس کرونا اردبیل خراسان رضوی سفر استانی مشهد تغییر ساعت کاری سانحه تصادف اجتماع سلام فرمانده آیت الله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۶۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد

سعید رستمی در گفت و گو با خبرنگار مهر در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: گزارشاتی مبنی بر فعالیت غیر قانونی پزشکی که ظاهراً با ادعاهای واهی اقدام به معالجه اهالی یکی از روستاهای کوهستانی تالش می‌کرد، دریافت کردیم.

وی با بیان اینکه سریعاً مراتب در دستور کار کارشناسان نظارت شبکه بهداشت و درمان تالش قرار گرفت، افزود: با بررسی‌ها و تحقیقات تکمیلی مشخص شد خبر مذکور صحت دارد و این پزشک متخلف با استفاده از یک دستگاه اقدام به کلاهبرداری از اهالی این روستا می‌کند.

رستمی تصریح کرد: مراتب به اطلاع کارشناسان دانشگاه علوم پزشکی گیلان رسانده شد و با دستور دادستان تالش و با حضور نیروهای فراجای این شهرستان این پزشک متخلف به اتهام فعالیت و مداخله غیر مجاز در امور پزشکی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی پس از بازجویی اولیه در اختیار مقام قضائی قرار گرفت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان تالش در پایان از توجه و همکاری دادستان محترم و فرماندهی محترم فراجای شهرستان تالش در حوزه سلامت تشکر قدردانی نمود.

کد خبر 6089833

دیگر خبرها

  • شرکت‌های تعاونی استان سمنان به حوزه کشت کم آب‌بر ورود می‌کنند
  • درمان «ارس» تنها پلنگ باغ وحش شهرستان مشهد پیگیری می‌شود
  • خبر‌هایی از بزرگداشت مرحوم آیت الله ترابی در دامغان
  • ۲ دادگاه علنی برخط در مهدیشهر و دامغان برگزار می‌شود
  • پزشک متخلف در یکی از روستا‌های تالش دستگیر شد
  • راه‌اندازی دستگاه توموتراپی بیماران سرطانی در گلستان
  • پزشک متخلف در یکی از روستاهای تالش دستگیر شد
  • برنامه‌ای به مناسبت هفته سلامت در شهرستان فومن
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد
  • مصوبات سفر رئیس‌جمهور به دامغان اطلاع رسانی عمومی شود