Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-30@20:44:30 GMT

افزایش دقت و سرعت در جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۱۶۵۰

افزایش دقت و سرعت در جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز از افزایش سرعت و دقت در جمع آوری سگ‌های بلاصاحب خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی‌اصغر اسداللهی امروز _پنجشنبه ۱۹ خردادماه_ در نشستی در خصوص بررسی مسائل مرتبط با جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب با حضور مدیرعامل سازمان پسماند، معاونین خدمات شهری مناطق و مدیرکل اجرا و نظارت معاونت خدمات شهری، اظهار کرد: در حال حاضر عملیات جمع‌آوری توسط تیم‌های زنده‌گیری در حال انجام است و بنا است این امر سرعت بیشتری به خود بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: راهکارهای تسریع در جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب و حیوانات موذی مورد بررسی قرار گرفت و بنا است با همکاری و مشارکت بیش از پیش بتوان به کنترل و جمع‌آوری این حیوانات سرعت بخشید.

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز تاکید کرد: در چند ماه اخیر تعداد قابل قبولی از سگ‌های بلاصاحب در سطح شهر اهواز جمع‌آوری شده‌اند، اما همچنان این مشکل وجود دارد، باید هر منطقه به صورت ویژه گروه‌های آموزش دیده خود را فعال‌تر کند.

وی ادامه داد: مقرر شده اکیپ‌های آموزش دیده مناطق هشتگانه به طور مستقل زیر نظر معاون خدمات شهری و مدیر منطقه برای جمع‌آوری سگ‌های بلاصاحب فعالیت کنند.

اسدالهی تصریح کرد: سازمان پسماند به منظور پشتیبانی گروه‌ها، تأمین داروهای بیهوشی و دامپزشک مورد تأیید دامپزشکی پیگیری و هماهنگی‌های لازم را انجام و مرکز نگهداری سگ‌های بلاصاحب را به این منظور بیش از پیش آماده کند.

کد خبر 580761

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مدیریت شهری برنامه ریزی شهری سگ های ولگرد اهواز شهرداري اهواز معاون خدمات شهری شهرداری اهواز جمع آوری سگهای بلاصاحب شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق جمع آوری سگ های بلاصاحب خدمات شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۶۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه

به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، توسعه آپارتمان نشینی و افزایش جمعیت در کلانشهرها مستمر است و این مسئله در حوزه مدیریت شهری به ویژه رفت و روب همچنین جمع آوری و انتقال زباله، کار شهرداری ها را در این بخش سخت کرده است. به گزارش تصویری یکی از شهروندان در منطقه مسکن مهر رازی کرمانشاه سطل‌های مکانیزه مملو از زباله است و چند روزی است که کار جمع اوری و انتقال آن به کندی صورت می‌گیرد و می‌توان گفت مدیریت شهری در این بخش به نوعی غافلگیر شده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
حدود ۱۰ روز است که زباله های بلوار مسکن مهر رازی ۲ جمع آوری نشده که باعث به وجود آمدن مشکلاتی اعم از بوی بد ، جمع شدن سگ های ولگرد ، آلودگی محیط و ... شده است.

دیگر خبرها

  • افزایش تعداد مددسراها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • ماجرای گازگرفتگی کودک کرجی چه بود؟
  • غذا دادن غیراصولی منجر به افزایش سگ‌های پرسه‌زن می‌شود
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • افزایش تعداد مددسرا‌ها و پایگاه‌های خدمات اجتماعی در پایتخت
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • تدابیر لازم نسبت به بارندگی‌های پایان هفته در شیراز
  • پلمب ۱۷ انبار غیرمجاز جمع‌آوری و فروش ضایعات در شیراز
  • نابسامانی جمع آوری زباله در منطقه مسکونی مهر رازی کرمانشاه