Web Analytics Made Easy - Statcounter

نمایشگاهی از اطلاعات و اسناد مربوط به جنایات گروهک تروریستی منافقین علیه ملت ایران، به همت بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) از امروز در مقابل دادگاه استکهلم آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو از بنیاد هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور)، این نمایشگاه که شامل بخشی از تصاویر، اسناد و اطلاعات درباره جنایات تروریستی و خشونت‌بار گروهک منافقین علیه مردم ایران است، در قالب پوستر و بَنر از امروز پنجشنبه ۱۹ خرداد به مدت ۲ روز در مقابل دادگاه استکهلم در کشور سوئد برپاست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این نمایشگاه در مقابل ساختمان دادگاهی برگزار می‌شود که مدتی قبل در جریان محاکمه «حمید نوری» شهروند ایرانی، اعضای گروهک تروریستی منافقین توسط دستگاه قضایی سوئد در جایگاه شاکی و شاهد قرار گرفته بودند.

این رفتار غیرمتعارف، با اعتراضات مکرر خانواده قربانیان ترور ایران مواجه شد و آن‌ها در مکاتبات خود با مقامات سیاسی و قضائی سوئد و در دیدار با سفیر این کشور در تهران، نسبت به دعوت دادگاه از تروریست‌ها برای ادای شکایت و شهادت اعتراض کرده و آن‌را رویه‌ای ظالمانه در تغییر جایگاه «جلاد» و «شهید» دانستند؛ ازاین‌رو، برگزاری نمایشگاهی از جنایات تروریست‌ها در مقابل این دادگاه سیاسی مورد توجه بنیاد هابیلیان قرار گرفت.

انتشار ده‌ها سند و تصویر از جنایات منافقین که برای اولین‌بار منتشر می‌شوند، از هم‌اکنون با واکنش و خشم منافقین مواجه شده است. ترس از تنویر افکارعمومی سوئد درباره واقعیت این گروهک تروریستی منجر به صدور چند بیانیه خشم‌آلود توسط منافقین در ساعات منتهی به برگزاری نمایشگاه شده و سرکردگان این گروهک خواستار لغو برگزاری آن شده‌اند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بنیاد هابیلیان گروهک تروریستی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۶۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از به تعویق افتادن زمان برگزاری ویژه برنامه صعود سراسری به ارتفاعات بازی دراز در سالروز این عملیات و آغاز سال راهیان نور کشور به دلیل پیش‌بینی وقوع بارش خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، یونس عزیزی عصر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش از این قرار بود ویژه‌برنامه صعود به ارتفاعات «بازی‌دراز» و آغاز سال راهیان نور کشور پنجشنبه و جمعه همین هفته (۱۳ و ۱۴ اردیبهشت) برگزار شود که زمان برگزاری این مراسم به دلیل پیش‌بینی بارندگی به چهارشنبه و پنجشنبه هفته بعد (۱۹ و ۲۰ اردیبهشت) موکول شد.

وی با بیان اینکه اقدامات لازم برای حضور هموطنان در ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپل‌ذهاب به مناسبت سالروز عملیات بازی دراز انجام شده، افزود: هیچ مشکلی برای برگزاری این مراسم نداریم و با کاروان‌های راهیان نوری که قرار است عازم این مراسم شوند هماهنگی لازم به عمل آمده است.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه با بیان اینکه به جز زمان برگزاری مراسم هیچ تغییری در برگزاری آن نخواهیم داشت، گفت: یادواره سرلشگر خلبان شهید علی اکبر شیرودی در محل یادمان این شهید عصر روز چهارشنبه (۱۹ اردیبهشت) برگزار خواهد شد و در ادامه نیز بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء یادواره شهدای عملیات غرورآفرین بازی‌دراز در جوار بقعه احمدبن اسحق برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: صعود گروهی هموطنان به ارتفاعات بازی دراز و ویژه برنامه آغاز سال راهیان نور کشور هم از ساعت شش صبح روز پنجشنبه (۲۰ اردیبهشت) در ارتفاعات بازی دراز شهرستان سرپل ذهاب آغاز خواهد شد.

عزیزی با بیان اینکه همه ساله آغاز سال راهیان نور کشور با برگزاری ویژه برنامه سالروز عملیات بازی دراز در استان کرمانشاه آغاز می‌شود، افزود: برآورد می‌شود امسال شاهد صعود بیش از ۴۵ هزار نفری هموطنان به ارتفاعات بازی دراز در سالروز این عملیات مهم باشیم.

وی افزود: سال گذشته صعود ۴۰ هزار نفری هموطنان به ارتفاعات بازی دراز در سالروز این عملیات مهم و آغاز سال راهیان نور کشور را شاهد بودیم.

دبیر قرارگاه راهیان نور سپاه استان کرمانشاه در ادامه از عملیات بازی دراز به عنوان یکی از مهم‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس یاد کرد و افزود: در جریان عملیات بازی دراز قسمت‌های مهمی از ارتفاعات بازی دراز از دشمن پس گرفته شد و این عملیات در واقع نقطه شروع پیروزی‌های رزمندگان بر دشمن بعثی بود.

به گزارش ایمنا، از چند سال گذشته ویژه برنامه آغاز سال راهیان نور کشور، همزمان با برگزاری ویژه برنامه سالروز عملیات بازی دراز در شهرستان سرپل ذهاب استان کرمانشاه برگزار می‌شود.

کد خبر 748927

دیگر خبرها

  • صعود سراسری به ارتفاعات «بازی‌دراز» به تعویق افتاد
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • آغاز فعالیت کمیته ایمنی و سلامت سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد
  • ویدیو/ مسعود رجوی همکار و نفوذی ساواک بوده است؟! 
  • راهپیمایی ضدصهیونیستی اردنی‌ها در پایتخت این کشور+فیلم
  • ایران اکسپو رسما آغاز به کار کرد/ میزبانی از ۲ هزار تاجر خارجی
  • آمریکا گروهک‌های تکفیری منطقه را احیا می‌کند
  • ببینید | روایتی از آنچه در جلسه آغازین دور جدید دادگاه منافقین گذشت