Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی روز پنجشنبه در دیدار اعضای هیات امنای ستاد بازسازی و توسعه عتبات عالیات کردستان اظهار داشت: پیشنهاد می‌شود این ستاد مردمی و به خود وابسته باشد نه ادارات، چراکه کار در ستاد بازسازی عتبات عالیات اداری نیست بلکه جهادی، عشقی و دلی است و عاشقان و دلدادگان امام‌حسین(ع) و خیران، خودشان پای کار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بر ضرورت توجه به تولید محتوا و معرفی شخصیت امام حسین(ع) به اقشار مختلف مردم استان تاکید و اضافه کرد: مفهوم زیارت و چرایی متبرک بودن و هزینه‌کرد در این حوزه برای مردم بازگو شود.

نماینده ولی فقیه در کردستان، حضور استاندار در این جلسه را ارزشمند و نشان از اهتمام وی به برنامه‌های ستاد دانست و از اسماعیل زارعی‌کوشا خواست در صورت امکان، در رابطه با در اختیار قرار دادن مکان مستقل و امکانات در خور و شان به این ستاد در سایت اداری سنندج، مساعدت لازم کند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با بیان اینکه خدمت و توجه به ساحت مقدس حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) مطلوب هر انسان آزاده‌ای است، یادآور شد: در این هزار و چند سالی که از شهادت امام حسین(ع) گذشته است، همواره بشر نیاز به حضرت داشته و این شور همچنان ادامه دارد.

وی قیام امام حسین(ع) را حاوی درس ایثار و از خودگذشتگی به جامعه بشریت و جاویدان توصیف کرد و گفت: امیدوارم همه با کمک هم بتوانیم در مسیر پیروی از اهل بیت پیامبر(ص) گام برداشته و الطاف حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) شامل حال همه شود.



زائران فرصت حضور در سرزمین وحی را غنیمت بشمارند

نماینده ولی فقیه در کردستان امروز همچنین در دیدار کارگزاران حج استان کردستان با بیان اینکه زائران فرصت حضور در سرزمین وحی را غنیمت شمرده و قدر لحظه لحظه آن را بدانند، افزود: زائران توجه داشته باشند که ثواب خواندن هر رکعت نماز در این مکان مقدس، چندین برابر نمازهای عادی است، بنابراین از این فضا و حضور نهایت استفاده را ببرند.

حجت‌الاسلام پورذهبی با اشاره به اینکه در میان افرادی که به حج می‌روند سالخوردگان و افراد نیازمند به مراقبت‌های ویژه حضور دارند، تاکید کرد: مردم مسن در حج مراعات شوند و جوانان هوای آنان را داشته باشند.

وی رعایت توصیه‌های بهداشتی را ضروری دانست و ادامه داد: نقش روحانی کاروان در ایجاد رغبت و انگیزه زائران بسیار مؤثر است، ضمن اینکه زائران نیز باید به راهنمایی‌های روحانی همراه کاروان اهتمام داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در کردستان اظهار داشت: ما نیز به حضور زائران حج تمتع در سرزمین وحی غبطه خورده و انتظار می‌رود که ما را هم از دعای خیر محروم نکنید.

مدیرکل حج و زیارت استان کردستان، کارگزاران، سرکاروان و روحانیون معین و کاروان‌های حج تمتع استان نیز در این دیدار در یک فضای صمیمانه به ارائه گزارش و بیان نقطه نظرات خود پیرامون برنامه‌های این سفر معنوی پرداختند.

برچسب‌ها کردستان سنندج نماینده ولی فقیه کردستان ستاد بازسازی عتبات عالیات

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سنندج نماینده ولی فقیه کردستان کردستان سنندج نماینده ولی فقیه کردستان ستاد بازسازی عتبات عالیات نماینده ولی فقیه ستاد بازسازی عتبات عالیات امام حسین ع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کردستان، مهد هنر نازک کاری

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستانهنر نازک‌کاری در کردستان حدود 150 سال قدمت دارد و به گفته استادکاران این رشته، بنیان‌گذار این صنعت زیبا در سنندج مرحوم، استاد نعمت‌الله نعمتیان است..
3 هزار کردستانی در این زمینه مشغول به فعالیت هستند و این هنر زیبا سال 89 در فهرست آثار ملی به ثبت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند
  • اجرای پویش کاشی حرم در لرستان
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • مواکب اربعینی استان سمنان تجمیع می‌شوند
  • مردمی کردن بازسازی عتبات، ایده‌ شهید حاج قاسم سلیمانی بود
  • کردستان، مهد هنر نازک کاری
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه