Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@22:27:22 GMT

اینتر در آستانه جذب دیبالا

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۱۷۳۶

خبرگزاری آریا- پیشنهاد اینتر به دیبالا قراردادی 4 ساله با دستمزد حدود 5 و نیم میلیون یورویی است.
به گزارش آریا، پائولو دیبالا، فوروارد آرژانتینی که قراردادش با یوونتوس به اتمام رسید به اینتر نزدیک است. به نقل از جانلوکا دی مارتزیو، اینتر آماده جذب پائولو دیبالا به صورت آزاد است. ساعاتی قبل در ساختمان اینتر مذاکراتی مثبت بین مدیران این باشگاه ایتالیایی و نمایندگان بازیکن آرژانتینی وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نراتزوری پیشنهاد خود به دیبالا که قراردادی 4 ساله با دستمزد 5 تا 5 و نیم میلیون یورویی به علاوه پاداش بود را ارائه کرد. هنوز کمی فاصله بین این پیشنهاد و خواسته دیبالا وجود دارد اما او تمایل خود برای پیوستن به جمع آبی و مشکی پوشان شهر میلان را ابراز کرده است. هفته آینده جلسه دیگری میان طرفین برگزار خواهد شد و اینتر از جذب مهاجم سابق پالرمو اطمینان زیادی دارد. 
اینتر می خواهد یک قرارداد نسبتا طولانی مدت با پائولو دیبالا به امضا برساند. همانطور که پیش از این مطلع شدید، مدیربرنامه های پائولو دیبالا در باشگاه اینتر دیده شد و به نظر می رسد که نراتزوری قصد دارد جذب این بازیکن را هرچه زودتر به سرانجام برساند. اینتر به پائولو دیبالا که از 30 ژوئن بازیکن آزاد به حساب می آید و دورانش در یوونتوس به پایان می رسد، یک پیشنهاد چهار ساله ارائه داده است. منابع مختلف مدعی شده اند که جو حاکم بر مذاکره امروز میان مدیربرنامه های پائولو دیبالا و باشگاه اینتر "مثبت" بوده و البته که هنوز توافق نهایی حاصل نشده است. به نظر می رسد که دو طرف هنوز باید در خصوص جزئیات دستمزد مذاکراتی داشته باشند اما این انتقال هر لحظه به نهایی شدن نزدیک و نزدیک تر می شود. 
یکی از جنجالی ترین انتقال های تاریخ فوتبال ایتالیا در حال نهایی شدن است. بعد از سپری کردن هفت سال موفق در تورین، پائولو دیبالا فاصله ای تا توافق با اینتر و پوشیدن لباس رقیب قدیمی ندارد. پائولو دیبالا پس از پایان قراردادش با یوونتوس تمایلی به ماندن در تورین نشان نداد و حالا جذب او به عنوان بازیکن آزاد ممکن شده است. مدیران نراتزوری آماده هستند تا اولین پیشنهاد خود را در جلسه ای که تا پایان هفته برگزار می شود، ارائه دهند. 
نشریه گاتزتا دلااسپورت امروز با انتشار گزارشی مدعی شد آنتون، مدیر برنامه دیبالا احتمالا امروز یا فردا با مدیران اینتر دیدار کند. این ستاره باتجربه و آرژانتینی اخیرا پیشنهادات نیوکاسل، آرسنال، دورتموند و اتلتیکومادرید را رد کرده و فقط خواهان انتقال به اینتر است.
اینتر به پائولو دیبالا پیشنهاد شش میلیون یورو در سال به اضافه پاداش تا هفت میلیون یورو را ارائه می دهد که به نظر مورد قبول این بازیکن قرار خواهد گرفت. جالب اینجاست این همان دستمزدی است که پائولو دیبالا در یوونتوس نیز دریافت می کرد، اما خود این بازیکن تمایلی به ماندن در تورین نداشته و خواهان ترک یوونتوس بود.
پائولو دیبالا رابطه خوبی با پپ ماروتا، مدیر ورزشی اینتر داشته و علاقمند به تجربه چالشی جدید در دوران ورزشی خود است. به نظر می رسد به زودی توافق نهایی بین این بازیکن و نراتزوری انجام می شود و پائولو دیبالا رسما لباس اینتر را به تن خواهد کرد. نراتزوری فصل قبل موفق به جذب هاکان چالهان اوغلو از میلان شد و حالا در آستانه خرید یک بازیکن مهم از دیگر رقیب خود قرار گرفته است.
قرارداد پائولو دیبالا با باشگاه یوونتوس در تاریخ 30 ژوئن به اتمام می‌رسد و پیش از این مشخص شده بود که ستاره آرژانتینی و بیانکونری در راه تمدید قرارداد به بن بست خورده‌اند. در حقیقت باشگاه یوونتوس نتوانست یا شاید نخواست که خواسته‌های مالی پائولو دیبالا را برآورده کند و به همین خاطر راه دو طرف به جدایی ختم شد.
از دو باشگاه ایتالیایی اینتر و رم به‌عنوان مهم‌ترین مشتریان ستاره آرژانتینی نام برده می‌شود. با این حال اخیرا جوزپ ماروتا، مدیر ورزشی نراتزوری که اتفاقاً با توجه به حضور قبلی در یوونتوس رابطه خوبی با پائولو دیبالا دارد درباره آینده این بازیکن گفت: "من نمی‌دانم دیبالا فصل آینده کجا بازی خواهد کرد. امید این است که او برای ما بازی کند. ما اصلا نگران چیزی نیستیم. ما هرگز نباید کار عجولانه‌ای انجام دهیم."
درواقع حالا شواهد و گزارش‌ها حاکی از آن است که دیبالا بیش از هر زمان دیگری به حضور در اینتر نزدیک شده است. در همین راستا رسانه‌های ایتالیایی مدعی شده‌اند که این هفته یک جلسه سرنوشت ساز بین مدیر برنامه پائولو دیبالا و باشگاه اینتر برگزار خواهد شد تا تصمیم نهایی در مورد انتقال این بازیکن به جوزپه‌مه‌آتزا گرفته شود. در واقع به نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی رخ ندهد پائولو دیبالا فصل آینده با لباس اینتر به میدان خواهد رفت؛ انتقالی جنجالی که قطعاً باعث عصبانیت هواداران یوونتوس خواهد شد چرا که همواره کری زیادی بین آن‌ها و اینتری‌ها وجود داشته است.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: اینتر دیبالا پائولو دیبالا نظر می رسد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد

دو بازیکن از اینتر و یک بازیکن از میلان در تابستان 2024 به صورت آزاد جدا می شوند

طرفداری | الکسیس سانچز و استفانو سنسی از اینتر و سیمون کیائر از میلان با اتمام قراردادشان این دو تیم را ترک می کنند. 

به گزارش فابریتزیو رومانو، الکسیس سانچز در پایان فصل اینتر را ترک می کند. قرارداد مهاجم شیلیایی با نراتزوری تنها تا تابستان 2024 اعتبار دارد و او به صورت آزاد راهی تیم دیگری می شود. برخی منابع ایتالیایی از احتمال بازگشت او به ریورپلاته خبر داده اند. استفانو سنسی که او هم قراردادش تا تابستان 2024 اعتبار دارد، دیگر بازیکنی است که از نراتزوری به صورت آزاد جدا می شود. سنسی در ژانویه تا آستانه انتقال به لسترسیتی پیش رفت و باید دید این تیم انگلیسی دوباره برای او اقدام می کند یا نه. 

رومانو همچنین گزارش داد سیمون کیائر که قراردادش با میلان در انتهای فصل خاتمه می باید به زودی روسونری را ترک می کند. مدیر برنامه مدافع با تجربه دانمارکی جدایی او را تایید کرده است. 

از دست ندهید ????????????????????????

محمد مورایس؛ نام جدید سرمربی سپاهان؟ هالند، خیلی پیشرفت کردی و در سطح چمپیونشیپ شدی! واکنش هوادار تاتنهام بعد از کری‌خوانی نافرجام برای رایس (فیلم) بنر توهین‌آمیز بازیکن اینتر علیه ستاره میلان 

دیگر خبرها

  • بوفون: دو بار تا آستانه پیوستن به رم رفتم
  • منچستریونایتد در آستانه یک خانه تکانی بزرگ
  • پائو کوبارسی در آستانه تمدید قرارداد با بارسلونا
  • توهین دومفریز به تئو هرناندز؛ مدافع اینتر جریمه نقدی می‌شود
  • قطعی بودن جدایی سه بازیکن از تیم‌های میلان و اینتر به صورت آزاد
  • فریاد خوان کوادرادو در جشن قهرمانی اینتر: هرکس نَپرد، یوونتوسی است! + فیلم
  • پائولو دیبالا موثرترین بازیکن سری آ در تقویم سال ۲۰۲۴
  • اینتر تنها طارمی را در خط هجومی جذب می کند
  • خطای پنالتی بر روی سردار آزمون و گلزنی پائولو دیبالا مقابل ناپولی (ناپولی 0-1 آاس رم)
  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس