Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری روزگاری پرآب بود اما اکنون با چالش مواجه شده و آب شرب و کشاورزی پایدار می‌طلبد که باید در این خصوص با نگاه کلان و ملی نگریست. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، غلامعلی حیدری امروز در شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری که با حضور رئیس جمهور و برخی وزرا برگزار شده بود، اظهار داشت: استان چهارمحال و بختیاری مهد شخصیت‌های بزرگ هنرمند و فقها است و پیشتاز مبارزه با استعمار با وجود بی‌بی مریم و علیمردان خان بختیاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار چهارمحال و بختیاری عنوان کرد: تاریخ و جغرافیا دو مولفه مهم استان است که تاریخ استان  همواره برای عزت میهن در صحنه بوده  و استان با موقعیت جغرافیایی خاص به راحتی می‌تواند به شاهراه مبادلاتی کشور تبدیل شود.

وی گفت: استان چهارمحال و بختیاری با 10 شهرستان و برخوردار از منابع و مواهب طبیعی و زیرزمینی در کنار برنامه‌ریزی دقیق و مدیریت درست می‌تواند به استانی پیشرفته و آباد تبدیل شود.

حیدری بیان کرد: وجود صنایع تبدیلی برای توسعه استان نیاز است، این استان به واسطه چهارفصل بودن برای بوم‌گردی و گردشگری و در کنار آن رونق صنایع دستی مستعد است اما ضعف در زیرساخت‌ها مشکل ایجاد کرده است.

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: چهارمحال و بختیاری روزگاری پرآب بود اما اکنون با چالش مواجه شده و آب شرب و کشاورزی پایدار می‌طلبد که باید در این خصوص با نگاه کلان و ملی نگریست.

وی گفت: محرومیت در چهارمحال و بختیاری دیرینه است و مهاجرت نیروهای توانمند به دلیل نبود شغل مناسب رخ می‌دهد، با جذب سرمایه‌گذار خارج از استان و سهم بودجه برای رفع نیازها باید کار کرد.

حیدری عنوان کرد: وحدت مردم با محوریت نماینده ولی فقیه و نماینده خبرگان در استان و نمایندگان مجلس و فرهیختگان و مدیران جهادی و فرمایشات رهبری و تحقق شعار سال  محرک پیشرفت استان است، امیدواریم حضور پربرکت رئیس‌جمهور موجبات رشد و تعالی استان شود و مردم شیرینی رشد و مدیریت جهادی را بچشند.

وزیرکار در اردل: ایجاد 20000 فرصت شغلی در استان چهارمحال و بختیاری هدف‌گذاری شدنماینده مردم بروجن: همچنان نیمی از مردم استان چهارمحال و بختیاری مشکل آب شرب دارندعملیات ساخت 15 هزار واحد نهضت ملی مسکن در چهارمحال و بختیاری آغاز شد

استاندار چهارمحال و بختیاری بیان کرد: با اعتبارات خوبی که برای این سفر در نظر گرفته شد و با استفاده از جوانان و مدیریت جهادی، شیرینی مدیریت جهادی را به مردم بچشانیم.

انتهای پیام/7540/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استاندار چهارمحال و بختیاری استان چهارمحال و بختیاری آب شرب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۱۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی

ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: باتوجه به اینکه شدت بارش‌ها از امروز پیش‌بینی شده، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان آماده‌باش هستند.

خسرو کیانی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به صدور هشدار نارنجی هواشناسی از روز چهارشنبه تا جمعه، دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان استان در حالت آماده‌باش قرار دارند.

وی افزود: با توجه با اینکه بارش‌ها در سطح استان آغاز شده است، تاکنون خسارتی ناشی از بارش‌ها گزارش نشده است.

مدیرکل مدیریت بحران چهارمحال و بختیاری گفت: رانندگان احتیاط لازم را در هنگام تردد داشته باشند زیرا در هنگام بارندگی اندکی سطح جاده‌ها لغزنده می‌شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • فرصت‌های از دست رفته برای کردستان با کار جهادی جبران شود
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • از ظرفیت شوراها برای پیشرفت چهارمحال و بختیاری استفاده شود
  • اعطای ۸۰ مجوز گردشگری در استان چهارمحال و بختیاری
  • ارائه خدمت ۱۹۵ گروه جهادی در استان چهارمحال و بختیاری
  • آغاز آبرسانی به زمین‌های کشاورزی فلارد
  • قرارگیری چهارمحال و بختیاری در جایگاه دوم استفاده از سیستم‌های نوین آبیاری
  • آماده‌باش دستگاه‌های امدادی و خدمات‌رسان چهارمحال و بختیاری در پی صدور هشدار هواشناسی
  • تولید گوشت مرغ در چهارمحال و بختیاری ۳۰ درصد رشد کرد
  • احداث ۱۳ مجتمع دامپروری در چهارمحال و بختیاری