Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز پنجشنبه خبرنگار ایرنا ، سردار «علی اکبر جاویدان» با حضور در میز خدمت که با حضور مسئولان ارشد استان و جمعی از مدیران انتظامی در مسجد "امام حسین (ع)" شهرک کیهانشهر کرمانشاه برگزار شد، اظهار داشت: پلیس همواره در کنار مردم بوده و برای آسایش آن ها با تمام وجود تلاش می کند.

وی ادامه داد: زمانی پلیس می تواند از اقدامات و برنامه های خود راضی باشد که در پس آن توانسته باشد لبخند رضایت را بر لبان مردم نشانده و آن ها از امنیت ایجاد شده اظهار رضایت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سردار جاویدان با بیان اینکه در دیدار مردمی انجام شده مطالبات اکثر شهروندان در حوزه برقراری نظم و امنیت بود، افزود: اصلی ترین وظیفه پلیس همین موضوع است اما باید بدانیم که مشارکت خود مردم و دیگر دستگاه های اجرایی نیز شرط اساسی برای تحقق این مهم است.

رئیس پلیس استان کرمانشاه ادامه داد: تا زمانی که همه شهروندان یک جامعه خود را در قبال امنیت محیط پیرامونی خود احساس مسئولیت نکنند، امنیت مطلوب و مورد نظر اتفاق نخواهد افتاد.

وی در عین حال از آمادگی کامل پلیس برای برقراری نظم و امنیت در جامعه و برخورد قاطعانه با اشرار و مخلان نظم و امنیت عمومی خبر داد و گفت: امروز به اذعان بسیاری از مسافران و شهروندان دیگر استان ها که به این دیار سفر می کنند، کرمانشاه یکی از امن ترین نقاط کشور است.

سردار جاویدان با بیان اینکه جرائم مهم و خشن در کرمانشاه کمتر از بسیاری استان های دیگر است، گفت: حداقل جرائم خشن نیز به سرعت در کرمانشاه کشف و مجرمان دستگیر می شوند.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه یادآوری کرد: با تلاش شبانه روزی همکاران در بخش های مختلف انتظامی استان، مجرمان از کمترین امنیت در کرمانشاه برخوردار نبوده و به این نتیجه رسیده اند که دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می شوند.

وی همچنین از آمادگی برای ملاقات با عموم شهروندان به منظور پاسخگویی به مطالباتشان خبر داد و گفت: مدیران انتظامی استان در هر شرایطی خود را موظف به پاسخگویی دانسته و نتیجه اقدامات انجام گرفته در راستای برقراری نظم و امنیت را هم به اطلاع مردم شریف کرمانشاه رسانده اند.

در میز خدمت، جمعی مدیران ارشد انتظامی استان کرمانشاه نیز سردار جاویدان را همراهی و هر کدام در حوزه مسئولیت خود پاسخگوی مطالبات و سوالات مردم بودند.

برچسب‌ها فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه انتظامی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه انتظامی فرماندهی نیروی انتظامی کرمانشاه کرمانشاه انتظامی انتظامی استان نظم و امنیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۳۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد گفت: پلیس مانع درگیری و هرج و مرج در ورزشگاه شد و به وظیفه قانونی خود عمل کرده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه خبری پلیس فارس، مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه های شهرستان فیروز آباد اظهار کرد: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

وی افزود: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان فیروزآباد اضافه کرد: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 749196

دیگر خبرها

  • پلیس به وظیفه قانونی خود در ورزشگاه عمل کرد
  • دستگیری سارق مامورنما با ۸ فقره اخاذی در مشهد
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • وقوع سرقت در سیستان و بلوچستان ۱۸ درصد کاهش یافت
  • دفاع از مردم حق و وظیفه شوراها است
  • ۲۵ سارق دستگیر شدند
  • تشکیل ۸ کمیته روانشناسی برای نیرو‌های وظیفه
  • خبر خوش سردار کمالی برای مشمولان وظیفه/ ثبت نام مشوق‌های مهارت آموزی از ۱۵ اردیبهشت ماه