Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا گفت: زنی که اقدام به فروش سکه‌های طلای تقلبی به طلافروش‌ها می‌کرد در عملیات کارآگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی دستگیر و به بیش از ۶۰ فقره بدل‌اندازی با این شیوه اعتراف کرد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سرهنگ سهراب قرقانی، اظهار کرد: درپی شکایت تعدادی از طلافروش‌های شهرستان شهرضا مبنی بر اینکه چند سکه طلا را از زنی ناشناس خریداری کرده اما بعد از رفتن وی متوجه تقلبی بودن آنها شدند بلافاصله موضوع شناسایی و دستگیری این فرد در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارآگاهان پس از انجام تحقیقات از شاکیان و دریافت اطلاعات لازم در خصوص مشخصات ظاهری متهم جست‌وجوهای هوشمندانه خود را در این خصوص آغاز کرده و سرانجام فرد مذکور را هنگامی که در حال فروش سکه طلای تقلبی به یک طلافروش دیگر بود دستگیر و در بازرسی از وی شش قطعه سکه تقلبی را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با بیان اینکه متهم در تحقیقات صورت گرفته به شش فقره بدل‌اندازی سکه به طلافروش‌ها در حوزه این شهرستان اعتراف کرده است، گفت: این زن ۳۴ ساله و غیربومی در اعترافات خود عنوان کرده است که با این روش توانسته سکه‌های تقلبی را به ۶۰ نفر از طلافروش‌ها در شهرستان اصفهان بدل‌اندازی کند.

وی با بیان اینکه متهم پس از اعترافات صریح خود به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شد، اظهار کرد: طلافروش‌های حوزه شهرستان اصفهان که با این شیوه مورد سوءاستفاده و بدل‌اندازی سکه‌های تقلبی به جای اصلی قرار گرفتند می‌توانند به منظور شناسایی متهم و تنظیم شکایت به پلیس آگاهی استان اصفهان واقع در شهرک قائمیه مراجعه کنند.

سرهنگ قرقانی خاطرنشان کرد: به متصدیان واحدهای صنفی طلافروشی توصیه می‌کنیم از خریداری طلاهای فاقد فاکتور خرید خودداری کرده و قبل از پرداخت وجه حتماً از اصلی بودن اطمینان طلاهای که قصد خرید آن را دارند اطمینان حاصل کنند و در صورت مشکوک شدن به افراد در اسرع وقت موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا به سرعت با گونه افراد برخورد قانونی صورت گرفته و جلوی ارتکاب جرایم دیگر توسط آنان گرفته شود.

کد خبر 580812

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سکه های طلای تقلبی فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق طلافروش ها بدل اندازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان

نجف علی بارانی  اظهار داشت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره مجروحیت با چاقو در یکی از مناطق شهر دلفان بلافاصله مأموران پلیس آگاهی این شهرستان به محل اعزام که در تحقیقات بیشتر متوجه شدند، بر اثر ضربه چاقو مرد ۳۳ ساله‌ای پس از اعزام به بیمارستان فوت کرده است.

وی افزود: مأموران پلیس آگاهی شهرستان پس از بررسی لازم دریافتند که مقتول توسط همسرش با ضربه چاقو به قتل رسیده که بلافاصله همسر وی دستگیر و به جرم خود معترف شد و علت و انگیزه قتل را اختلافات خانوادگی عنوان کرد.

فرمانده انتظامی دلفان با بیان اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی راهی مراجع قضائی شد، گفت: پلیس در راستای احقاق حق مردم از هیچ تلاشی فروگذار نخواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری قاتل در کمتر از ۵ ساعت در دلفان
  • دستگیری ۲۲ عضو یک شرکت هرمی در نوشهر
  • دستگیری قاتل سه نفر از اعضای خانواده در شادگان
  • هشدار به خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • هشدار یه خریداران طلا؛ مراقب طلای تقلبی باشید
  • دستگیری قاتل در شادگان/ ۳ نفر کشته شدند
  • دستگیری کلاهبردار فراری پس از ۱۳ سال
  • دستگیری ۲ متهم به قتل در آمل
  • دستگیری عامل تیرندازی در منطقه فرحزاد تهران
  • دستگیری دو متهم به قتل در آمل