Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-29@08:31:45 GMT

تاتنهام به دنبال جذب مدیر استعدادیابی رنجرز

تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۲۳۳۵

باشگاه سفید پوش لندنی، قصد بازسازی کادر استعدادیابیش را دارد.

تاتنهام به دنبال جذب استعدادیاب ارشدی است که به بازسازی رنجرز کمک کرد. انتظار می‌رود اندی اسکاولدینگ اواخر تابستان به تاتنهام ملحق شود. 

طرفداری| به گزارش تلگراف تاتنهام، قصد دارد اندی اسکاولدینگ، رئیس استعدادیابی باشگاه رنجرز اسکاتلند، را به خدمت بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکاولدینگ قرار است اواخر تابستان به اسپرز ملحق شود. او از سال 2017 در رنجرز حضور داشته است. اسکاولدینگ بخشی از تیم استعدادیابی و آماده‌سازی رنجرز به رهبری راس ویلسون بود که با همکاری با استیون جرارد موفق شدند به انتظار یک دهه‌ای این باشگاه برای بازپس گیری عنوان قهرمانی لیگ اسکاتلند پایان دهند.

تعدادی از خریدهایی که زیر نظر اسکاولدینگ انجام شدند، در تیم رنجرزی که ماه گذشته به فینال لیگ اروپا رسید نیز حضور داشتند. از جمله می‌توان به جو آریبو از چارلتون، کالوین بیسی از آکادمی لستر سیتی و رایان کنت از لیورپول اشاره کرد. همه این بازیکنان بعد از ورود به رنجرز و بازی برای این باشگاه، ارزششان افزایش یافت.

فابیو پاراتیچی، مدیر اجرایی باشگاه فوتبال تاتنهام، برنامه‌ای دارد تا اسکاولدینگ را به این باشگاه لندنی بیاورد. هرچند که به نظر می‌رسد اسکاولدینگ نقشی در تیم نقل و انتقالاتی تاتنهام نخواهد داشت.

اسکاولدینگ کارش را در فولام آغاز کرد؛ او قبل از حضور در تیم استعدادیابی، آنالیزور و دستیار روی هاجسون بود. بعد از آن در لیورپول، اتحادیه فوتبال انگلیس و والنسیا هم مدتی حضور داشته است.

اسکاولدینگ در مورد کارش در رنجرز، طی مصاحبه ای گفت: 

یکی از مسائل کلیدی و مهم برای ما این است که مطمئن شویم اثرگذاری ما فراتر از اروپاست؛ ما باید بتوانیم یک اثرگذاری جهانی داشته باشیم. همچنین باید بهترین استعدادها[ی جهان] را شناسایی کنیم و سپس آنها را به باشگاهمان بیاوریم.

تاتنهام از زمان اخراج مائوریسیو پوچتینو شاهد تغییراتی در کادرفنی خود بوده‌ است؛ جان مک درموت که به عنوان مدیر فنی در این باشگاه مشغول به کار بود به اتحادیه فوتبال انگلیس رفت و استیو هیچن که عنوان مدیر ارزیابی عملکرد فنی فعالیت داشت، فصل گذشته از پستش استعفا داد.

اگفتنی است که نتظار می‌رود تاتنهام تابستان شلوغی داشته باشد؛ پاراتیچی قصد دارد رضایت آنتونیو کونته را جلب نماید و ترکیب قدرتمندی را برای فصل آینده ایجاد نماید.

اخبار داغ 

تدارک ویژه رئال مادرید برای اعلام تمدید قرارداد لوکا مودریچ و خداحافظی مارسلو پایان ماجراجویی همگروه ایران با شکست مقابل کانگوروها؛ استرالیا به پرو رسید گفتگوی حسن صالح حمیدزیچ و روبرت لواندوفسکی؛ هیچ چیز تغییر نکرده است علیرضا بیرانوند در پرسپولیس رکورددار می شود؟

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۳۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»

هشدار یک مدیر هنری درباره وضعیت خطرناک تماشاخانه سنگلج و آغاز اجرای نمایش «جاودی شهرزاد» در این سالن، از تازه‌ترین خبرهای این تماشاخانه قدیمی است.

اسرافیل فرج اللهی، مدیر عامل انجمن هنرهای نمایشی ایران با حضور در تماشاخانه سنگلج و دیدن نمایش «شاماران» به کارگردانی ساسان شکوریان، از حمایت گروه‌های شهرستانی، گیشه تئاتر و تخریب ساختمان مجاور تماشاخانه گفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، در حاشیه اجرای پایانی نمایش «شاماران»، اسرافیل فرج اللهی، مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی کشور با ابراز نگرانی از وضعیت تماشاخانه سنگلج و تخریب ساختمان مجاور گفت: امروز که من در سنگلج حضور پیدا کردم، متوجه شدم داخل سالن با وجود اجراهای باکیفیت و استقبال تماشاگران حال خوبی دارد ولی متأسفانه بیرون ساختمان حال خوبی ندارد. تماشاخانه سنگلج یکی از قدیمی‌ترین سالن‌های تئاتر کشور است که از سال‌های دور آثار فاخر و اترزشمندی در آن اجرا شده است. این ساختمان که قدیمی‌ترین سالن دایر تئاتر است، هرلحظه ممکن است با تخریب غیراصولی ساختمان مجاور دچار آسیب غیرقابل جبران شود.

او ادامه داد: این مشکل چند وقتی است که گریبان این تماشاخانه کهن را گرفته است و رفع آن مطالبه جدی همه هنرمندان است. ما از وزارت میراث فرهنگی می‌خواهیم به این موضوع، ورود کند، از شهرداری توقع داریم حمایت کند تا این تماشاخانه که مهد نمایش ایرانی است، محافظت و ایمن‌سازی شده و سالم به دست نسل بعدی برسد.

فرج ‌اللهی در ادامه با ابراز خوشحالی از این که در سال جدید، هم‌زمان چند اثر از هنرمندان شهرستانی‌ در تهران روی صحنه رفته است، گفت: شعار انجمن هنرهای نمایشی همواره این بوده که تئاتر فقط تئاتر تهران نیست به همین منظور، امسال هم حوزه حمایتی اجرای نمایش را با همین دیدگاه شروع کردیم و حتی یکی از دلایل راه‌اندازی سامانه گیشه تئاتر هم حمایت از تئاتر استان‌ها بود. با راه اندازی این سایت، همه هنرمندان سراسر کشور می‌توانند روی این سامانه بلیت فروشی داشته باشند.

«جادوی شهرزاد» به سنگلج رسید

نمایش آیینی سنتی «جادوی شهرزاد» به کارگردانی احمد دهقان از یکشنبه ۹ اردیبهشت اجرای خود را در تماشاخانه سنگلج آغاز می‌کند.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی تماشاخانه سنگلج، «جادوی شهرزاد» نوشته شهناز روستایی یکی از قصه‌های هزار و یک شب است که به شیوه نمایش های ایرانی اجرا می شود.

بر اساس اعلام این تماشاخانه مراسم شب چراغ این نمایش با حضور ناصر ممدوح در ساعت  ۱۷ و سی دقیقه فردا، یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

در این اثر نمایشی رعنا زرگرزاده ، آرتمیس دشتی ، نازنین دیدهور ،زهرا عسگری ، رضا حکمی ، عباس سلطانی ، شاهو فلاحی ، علی مختاری ، شیدا شلالوند ، بهزاد حاجی حسنی ایفای نقش می کنند.

در گروه موسیقی زنده این نمایش نوازندگانی همچون رضا روستا ، علی جباری ، بهزاد حاجی حسنی حضور دارند.

دستیار کارگردان ریحانه مقدم، طراح گریم سمیرا دارلودا، طراح نور حسن محمدی فرانی، طراح صحنه و لباس زینب سعیدی کوشا، طراح پوستر و بروشور روژین افشارزاده، مدیر روابط عمومی عاطفه چترروز و مدیر تبلیغات محمدامین قهرمانی از دیگر همکاران این نمایش هستند.

فروش بلیت نمایش «جادوی شهرزاد» به کارگردانی احمد دهقان را سایت گیشه تئاتر بر عهده دارد و علاقه مندان به نمایش های شاد و موزیکال ایرانی-سنتی می توانند از طریق لینک https://gishehtheater.ir/Theater/Jadooye-shahrzad نسبت به خرید بلیت های پنج روز اول این نمایش اقدام کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • به دنبال نایب‌ قهرمانی؛ ترکیب احتمالی بارسلونا برای جدال با والنسیا
  • آبشک به‌دنبال اتفاقی شیرین در قلب اهواز
  • اکران آنلاین «روز مبادا» با حضور هدیه تهرانی
  • نکو به دنبال تجدید یک خاطره شیرین!
  • جبهه پایداری به دنبال تصاحب هیات رئیسه مجلس است
  • اصفهان برترین استان در استعدادیابی کشتی
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • چرا فرهاد مجیدی سرمربی‌گری تراکتورسازی را نپذیرفت؟
  • دلیل رد سرمربی‌گری تراکتور از سوی فرهاد مجیدی
  • نسل جدید با مربی گمنام به دنبال شگفتی/ والیبال به المپیک می‌رسد؟