Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ «محمد رشیدی» روز پنجشنبه در دیدار با مدال آوران المپیک ناشنوای کرمانشاهی در دفتر کاری خود با تقدیر از این ورزشگاران، افزود: ورزشکاران ناشنوای کرمانشاهی در المپیک برزیل خوب درخشیدند که قابل تقدیر است.

وی با اشاره به موقعیت کرمانشاه در بحث ورزش افزود: توانایی ها و استعدادها باید در تمام رشته های ورزشی جایگاه داشته باشند، حتی ورزش های تیمی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این جایگاه ویژه در گذشته وجود داشته است تصریح کرد: اما اکنون متأسفانه وضعیت مناسب نیست، جایگاه کرمانشاه در ورزش باید باز گردد.

رشیدی در ادامه با اشاره به درخشش ورزشکاران ناشنوای کرمانشاهی در المپیک برزیل گفت: ورزشکاران ناشنوای ما ثابت کردند که توانایی وجود دارد.

وی با بیان اینکه مجموعه هیأت ورزش های ناشنوایان زحمت کشیدند تا به این جایگاه برسند خاطرنشان کرد: امروز در این جلسه مطالباتی از سوی ورزشکاران بیان شده که حق آنان است، از فرماندار شهرستان کرمانشاه که ورزش دوست و مردمی هستند انتظار پیگیری مشکلات این عزیزان را داریم و بی‌شک ما نیز حمایت خواهیم کرد.

پیش از صحبت های دکتر محمد رشیدی، حامد دارابی رئیس هیأت ورزش های ناشنوایان استان کرمانشاه گزارشی از وضعیت این هیأت بیان کرد.

همچنین ورزشکاران حاضر در جلسه، نقطه نظرات و مشکلات خود را بیان کردند که دکتر محمد رشیدی در تماس تلفنی با سجادی وزیر ورزش و جوانان، این مشکلات را منتقل و خواستار رفع آنان شد.

گفتنی است که در پایان این مراسم، دکتر محمد رشیدی دبیر هیأت رئیسه و نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی با اهدای لوح و هدایای نقدی، از مدال آوران المپیک ناشنوای کرمانشاهی تقدیر کرد.

لازم به ذکر است در مسابقات المپیک ۲۰۲۱ برزیل  "مهرداد صیدی" پرچمدار کاروان جمهوری اسلامی موفق به کسب مدال طلای جودو شد و همچنین مدال نقره کاتای تیمی بانوان نیز به خانم‌ها "ناهید امیری و پروین یاره" رسید و مدال برنز بر گردن "مسعود رستگار" در جودو و "فرود حجتی و کیوان رستم آبادی" در کشتی آزاد گردید.

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی مراسم تجلیل جودو المپیک کرمانشاه ورزش ناشنوایان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی مراسم تجلیل جودو مجلس شورای اسلامی مراسم تجلیل جودو المپیک کرمانشاه ورزش ناشنوایان ناشنوای کرمانشاهی محمد رشیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم شنای آقایان هیئت جانبازان و توان یابان قم در بیست و هفتمین دوره مسابقات قهرمانی کشور که به میزبانی تهران برگزار شد، صاحب ۱ مدال طلا، ۳ نقره و ۱ برنز شد.

حسین علیزاده مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۸ و طلای ۱۰۰ متر پروانه، امیرعلی ضیایی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال کلاس s۷، علی زارعی مدال نقره ۱۰۰ متر کرال پشت کلاس s۶ و اسماعیل اسدی هم مدال برنز ۵۰ متر پروانه کلاس s۷ را کسب کردند.

تیم استان با ۶ ورزشکار و به سرپرستی علی کاشانی راد در این دوره از مسابقات حضور یافت.

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۲۶ خانوار کرمانشاهی
  • دسته روی کرمانشاهی‌ها در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) + فیلم
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • باخ: کار من دخالت در سیاست نیست
  • کسب ۶ مدال ورزشکاران قم در رقابت‌های شنای جانبازان و توان یابان کشور
  • بهره‌مندی ۸۰۰ کرمانشاهی از خدمات فیزیوتراپی هلال احمر
  • تجلیل از دختران مدال‌آور ‌رشته‌های‌ ووشو و کاراته در مشهد
  • انتخابات کمیسیون ورزشکاران دوومیدانی مجددا برگزار شد
  • ماجرای ضرب‌الاجل قالیباف به دولت چیست؟
  • غذاهای ورزشکاران در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس چه خواهد بود؟