Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، بنیامین شکوه فر شامگاه پنجشنبه در آئین تودیع و معارفه مدیرکل ورزش و جوانان استان بوشهر افزود: در همین ارتباط تاکنون ۱۶ تا ۱۷ صندوق مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن در استان‌های مختلف کشور راه اندازی شده و تلاش می شود به مرور این صندوق در سایر استان‌های دیگر نیز راه اندازی شود.

وی بیان کرد: صندوق مسئولیت اجتماعی صنایع و معادن در استان‌ها با حضور استانداران، فرمانداران و مدیران کل راه اندازی می‌شود و تاکنون در هر استانی این صندوق راه اندازی شده، مورد استقبال قرار گرفته و انتظار می‌رود در استانی مانند بوشهر نیز این صندوق راه اندازی و صنایع و معادن استان برای حمایت از ورزش و تیم‌های ورزشی پای کار بیایند و دیگر پروژه نیمه کاره ورزشی روی زمین باقی نماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شکوه فر گفت: در ابتدای تحویل وزارت ورزش و جوانان در حوزه بودجه عمرانی با یک مشکل و آشفتگی و چهار هزار و ۲۰۰ پروژه نیمه تمام ورزشی در کشور روبرو بودیم که بهره برداری از این پروژه ها با بودجه فعلی وزارت ورزش و جوانان شاید ۵۰ سال به طول انجامد که تلاش می شود با روش‌های جدید تولید منابع بتوانیم این مشکل را برطرف کنیم.

وی تاکید کرد: انتظار می‌رود متناسب با ظرفیت‌های هر استان به خصوص استان بوشهر که ظرفیت‌های عالی وجود دارد بتوانیم با سرعت خیلی بیشتری نسبت به قبل در خصوص تکمیل پروژه‌های ورزشی حرکت کنیم.

شکوه فر ادامه داد: یکی از مباحثی که امروز به صورت جدی در مجموعه وزارت ورزش و جوانان مورد توجه است، عدالت در توزیع امکانات و منابع است و در همین ارتباط در استان‌های مختلف براساس ظرفیت‌ها، توانایی‌ها و سوابق ورزشکاران آن استان منابع توزیع می‌شود.

وی یادآور شد: استان بوشهر از جمله استان‌های ویژه ای است که در رشته‌ها و حوزه‌های مختلف سرآمد کشور است و این امر وظیفه ما در استان صد چندان می‌کند که با دغدغه بیشتری کار و برنامه ریزی لازم برای استفاده از این ظرفیت‌ها استفاده کرد.

معاون پارلمانی و امور استان‌های وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش می‌شود صنایع به ورزش قهرمانی کشور کمک کنند و در این راستا از تمام ظرفیت‌های قانونی برای فعال کردن ورزش قهرمانی استفاده می‌شود.

وی تاکید کرد: ورزش یک نهاد اجتماعی است و همه باید برای پیشبرد آن در کنار هم قرار گیرند.

به گفته شکوه فر امروز در دولتی افتخار خدمتگزاری داریم که رئیس جمهور آن شب و روز نمی شناسد و همواره در راه خدمت به مردم گام برمی دارد؛ مدیران این دولت نیز باید با روحیه جهادی و انقلابی در مسیر خدمت و پیشرفت و توسعه تلاش کنند.

وی ادامه داد: کار در بحث ورزش، سنگین و حساس است و استان بوشهر نیز از جمله استان‌های مهم، معتبر و قطب ورزش کشور به شمار می رود که باید به صورت اصولی برای پیشرفت و برطرف کردن مشکلات تیم‌های ورزشی این استان تلاش و برنامه ریزی کرد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر نیز در این مراسم گفت: تربیت بدنی و ورزش وسیله ای برای رسیدن به سلامت نسل جوان است و در همین ارتباط توسعه ورزش قهرمانی همواره از مهمترین مطالبه‌های رهبر معظم انقلاب به شمار می رود.

اکبر پورات با بیان اینکه یک جوان بوشهری توانسته بارها توان ورزشی جوانان ایران زمین را به رخ ورزشکاران جهان بکشاند، افزود: استان بوشهر سراسر استعداد است مشروط به اینکه این استعدادها شناسایی و پرورش یابند.

وی بر ضرورت برطرف کردن دغدغه ورزشکاران استان و استفاده از توان پیشکسوتان و دیده شدن نیازمندی‌های این استان به صورت ویژه از سوی مسئولان وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد.

سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر گفت: تلاش می شود مشکلات تیم‌های مختلف ورزشی از جمله تیم‌های ساحلی، سالنی، چمنی شناسایی و برطرف شود.

کمال صالح احمدی افزود: ظرفیت‌های قانونی مختلفی از سوی مجلس ابلاغ شده که یکی از این ظرفیت‌ها ماده ۵۳ قانون الحاق است که در برنامه های چهارم، پنجم و ششم توسعه مطرح شده که دستگاه‌های و شرکت‌های دولتی می‌توانند یک درصد اعتبارات خود از محل بودجه عمومی را صرف ورزش کنند که اگر دستگاههای اجرایی طبق این قانون مکلف شوند بسیاری از مشکلات بخش ورزشی استانها برطرف می‌شود.

دراین آئین کمال صالح احمدی بعنوان سرپرست اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر معرفی و از خدمات احمد بهروزیان فرد تقدیر شد.     

برچسب‌ها مجلس شورای اسلامی بوشهر وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مجلس شورای اسلامی بوشهر وزارت ورزش و جوانان مجلس شورای اسلامی بوشهر وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش و جوانان ورزش و جوانان صنایع و معادن استان بوشهر تلاش می شود راه اندازی ظرفیت ها استان ها شکوه فر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵ چایخانه رضوی در استان بوشهر اجرا می‌شود

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر گفت: سهمیه استان بوشهر راه‌اندازی ۲۵ چایخانه رضوی است که از این تعداد هشت چایخانه در دهه کرامت سال جاری اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مهران خورده‌بین‌مقدم ظهر امروز در نشست با خبرنگاران، اظهار کرد: در استان بوشهر دو هزار و ۳۰۰ خادم‌یار و یاوران رضوی وجود دارد و سهمیه امسال عضویت در این عرصه ۳۰۰ نفر است.

وی افزود: سال گذشته ۱۶ میلیارد تومان برای راه‌اندازی مشاغل خانگی پرداخت شد و امسال محصولات این مشاغل در نمایشگاه و سرای خاتون در دهه کرامت عرضه می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر یادآور شد: در دهه کرامت ۴۵۰ برنامه برای ۱۰ شهرستان استان بوشهر در بخش‌های مختلف فرهنگی، هنری، ورزشی، اجتماعی، اعزام کاروان به مشهد مقدس، کاروان سلامت و خدمت و دیگر عرصه‌ها طراحی شده است.

خورده دبین مقدم یکی از برنامه‌های مهم آستان قدس رضوی را ایجاد چایخانه با حال و هوای حرم رضوی در استان‌ها دانست و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی ۸۸۸ چایخانه در نقاط مختلف کشور راه‌اندازی می‌شود که سهمیه استان بوشهر ایجاد ۲۵ چایخانه در شهرهای مختلف است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی ۸ طرح آن در دهه کرامت در نقاط مختلف استان بوشهر آغاز می‌شود، اضافه کرد: در این چایخانه‌ها برنامه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی طراحی و برای ساخت ۸ چایخانه زمین مورد نیاز آن تحویل شده است.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر ادامه داد: اهتزاز پرچم حرم رضوی در شهرها و نقاط مختلف روستایی و سواحل خلیج‌فارس، نمایشگاه دستاورد و فعالیت مشاغل خانگی که با حمایت آستان قدس رضوی تحت عنوان بازار خاتون افتتاح شده راه‌اندازی می‌شود، از دیگر برنامه‌های دهه کرامت است.

خورده بین مقدم نور افشانی و اهتزاز پرچم حرم رضوی همراه با صلوات خاصه امام رضا علیه‌السلام در میلاد آن حضرت را از دیگر برنامه‌ها دانست و بیان کرد: سرکشی و دیدار با خانواده شهدای گرانقدر، عیادت جانبازان و ایثارگران، برپایی جشن برای خانواده شهدا و راه‌اندازی پاتوق کتاب در دهه کرامت اجرا می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری شب شعر رضوی و راه‌اندازی میز مشاوره روانشناسی و خدمات حقوقی رضوی افزود: در دهه کرامت در زمینه حمایت از ملت فلسطین و مردم غزه اجتماع بزرگ رضوی در نقاط مختلف استان بوشهر راه‌اندازی و جنایات رژیم صهیونیستی و حامیانش محکوم می‌شود.

مدیر کانون‌های خدمت رضوی استان بوشهر غبارروبی مزار مطهر شهیدان، عیادت از خادمیاران رضوی بیمار و تجلیل از شهدای جبهه مقاومت را از دیگر برنامه‌ها اعلام و خاطرنشان کرد: کاروان سلامت در تخصص‌های مختلف پزشکی به منطقه گورکات تنگستان اعزام می‌شود.

خورده بین مقدم بیان کرد: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده با مشارکت ستاد دیه و دادگستری استان بوشهر در دهه کرامت ۲۰ زندانی جرایم غیرعمد از زندان‌های استان بوشهر آزاد می‌شوند.

منبع: فارس

کد خبر 751522

دیگر خبرها

  • شهر قدس می‌تواند قطب مدال‌آوری ژیمناستیک کشور شود
  • اشتغال و تسهیلات بانکی از مهمترین مطالبات مردمی در تنگستان است
  • باشگاه های ورزشی زنجان زیر ذره بین نظارت
  • ۲۵ چایخانه رضوی در استان بوشهر اجرا می‌شود
  • مسئولیت‌های اجتماعی نفت را به حوزه فرهنگ بوشهر تزریق می‌کنیم
  • گزارش وزیر ورزش از اقدامات و افتخارآفرینی ورزش کشور به رئیس جمهور
  • تبریز میزبان نشست ملی هم اندیشی رؤسای گروه‌های توسعه ورزش همگانی
  • حضور وزیر ورزش در مراسم ترحیم مرحوم اسکویی
  • تعریف ظرفیت‌های مشاوره‌ای برای افرادی که در سن ازدواج هستند
  • راه‌اندازی واحد CRM در شرکت صنایع معادن و عمران رضوی