Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش تسنیم، فاطمه محمدبیگی بعد از ظهر امروز در نشست مجمع نمایندگان استان با مدیران عامل صنعت آب و برق که در سالن جلسات شرکت آب منطقه‌ای قزوین برگزار شد، اظهار داشت: میراث‌دار کم‌کاری‌ها، سوءمدیریت‌ها و نگاه‌های کوتاه به حوزه انرژی هستیم که پیامد آن برای امروز ناترازی انرژی است.

وی اضافه کرد: یکی از درگیری‌های ما در مجلس شورای اسلامی این است که هم‌زمان باید مجلس عوام و مجلس سنارباشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یعنی هم برای کارهای خرد و هم برای امور کلان سیاست‌گذاری کنیم. چرا که شدت مشکلات و مراجعات مردمی یک سونامی است که جهت حرکت نمایندگان را ناخودآگاه از سمت سیاست‌گذاری‌های کلان به سمت رفع مشکلات ریز سوق می‌دهد.

محمدبیگی با تأکید بر نیاز استان قزوین به احداث نیروگاه‌های جدید برق ادامه داد: تونل بادی استان بسیار مهم است و باید روی آن سرمایه‌گذاری ویژه شود و از دولت ردیف ملی بودجه بگیریم تا نیروگاه‌های بادی در استان ساخته شود.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی با اشاره به مشکلات حوزه محیط‌زیست استان قزوین گفت: به تازگی بعد از استان البرز و تهران قزوین آلوده‌ترین استان کشور شناخته شده است. قزوینی که دشت است و کوهستان‌هایش در نواحی صنعتی است، چرا باید این‌قدر آلوده باشد؟ 

محمدبیگی افزود: شدت حضور صنایع و نیروگاه‌های آلاینده‌ای که داریم، همچنین استقرار 3600 واحد صنعتی ما را در مسیر ریزگردها قرار داده و ریزگردها اکنون بلایی سر ما آورده که داریم آبیک را کم‌کم از دست می‌دهیم.

وی با تأکید بر اینکه حاضر نخواهیم شد که به راحتی وجود هر نیروگاه و صنعتی را برای استان بپذیریم، گفت: از وجود نیروگاه شهید رجایی چه چیزی جز ایجاد زمین‌های خشک‌ شده، کویر الله‌آباد عاید استان شده است. آیندگان ما را شماتت خواهند کرد و خواهند گفت آیا آن روز کسی نبود که این نکات را تذکر دهد.

محمدبیگی با ذکر اینکه ضرر این نیروگاه در مقابل سودش زیادتر است، تصریح کرد: هنوز آبی که این نیروگاه استفاده می‌کند، آب خوب و باکیفیت است. چرا نیروگاه از فاضلاب‌ها استفاده نمی‌کند تا این آب در اختیار آبیکی‌ها و البرزی‌ها قرار گیرد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۲۹۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، یکی از ویژگی‌های مهم انتخابات مجلس دوازدهم آن بود که مردم به یک «لیست واحد» رأی ندادند و به کاندیداهایی از لیست‌های مختلف انتخاباتی اقبال نشان دادند.

بنابر روایت مهر، در این انتخابات جریان‌های سیاسی نظیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی، شورای وحدت اصولگرایان، اُمناء، جبهه صبح ایران و همچنین صدای ملت با محوریت چهار حزب اصلاح‌طلب کارگزاران سازندگی، اعتدال و توسعه، اعتماد ملی و ندای ایرانیان صحنه‌گردانان اصلی انتخابات بودند.

با توجه به اینکه شاخص‌ترین چهره‌های راه‌یافته به مجلس دوازدهم محمدباقر قالیباف، مرتضی آقاتهرانی، مسعود پزشکیان، منوچهر متکی و حمید رسایی هستند، احتمالاً فراکسیون‌های عمده مجلس دوازدهم با محوریت این افراد تشکیل خواهد شد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900264

دیگر خبرها

  • ظرفیت صندوق ملی محیط‌زیست در کهگیلویه و بویراحمد بدون استفاده مانده است
  • لایحه بودجه و برنامه در دستورکار مجلس/اسامی غایبان جلسه
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود
  • خلیج فارس اصلی‌ترین نماد تمامیت ارضی کشور است
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • سالانه یک میلیون تن پسماند صنعتی در استان مرکزی تولید می شود
  • جایزه ملی محیط زیست برای دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده
  • بهره برداری از ۲۱ تصفیه خانه در واحد‌های تولیدی استان همدان