Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-02@07:44:30 GMT

تیر‌ماه، دومین مرحله عرضه خودرو با سامانه یکپارچه

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۳۰۳۲

تیر‌ماه، دومین مرحله عرضه خودرو با سامانه یکپارچه

وزارت صمت:بیش از ۹۰ درصد مخاطبان از واگذاری خودرو از طریق سامانه یکپارچه استقبال کرده‌اند.

روند واگذاری خودرو همزمان با افزایش نرخ تولید خودرو‌های کامل، تداوم خواهد یافت و دور بعدی تخصیص نیز در تیر انجام می‌شود.

در خصوص طرح‌های فروشی که در اولین دوره از قرعه‌کشی خارج شده‌اند، به زودی اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون صنایع حمل‌ونقل وزارت صنعت، معدن و تجارت از اعلام طرح‌های فروش خودرو خارج از روند قرعه‌کشی به‌زودی خبر داد و گفت: به دستور وزیر صمت مقرر شد به همه منتخبان که نامشان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شده است (اعم از منتخبان اصلی ‌و ذخیره) خودرو تخصیص داده شود.

به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از وزارت صنعت، معدن و تجارت، "منوچهر منطقی" افزود: در پی افزایش تولید خودروهای کامل در خودروسازان داخلی و افزایش عرضه خودرو در سال ۱۴۰۱ به میزان بیشتر از ۲۰۰ درصد سال گذشته  و در پی مباحث مرتبط با اعلام اسامی برندگان نخستین مرحله تخصیص خودرو از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو، به دستور وزیر صمت مقرر شد به همه منتخبین که نامشان در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو اعلام شده است (اعم از منتخبان اصلی ‌و ذخیره) خودرو تخصیص داده شود.

وی گفت: در خصوص واگذاری خودرو به منتخبین فهرست ذخیره (رزرو) پس از اتمام مهلت ثبت‌نام منتخبین اصلی در روز ۲۵ خرداد، اطلاع‌رسانی تکمیلی انجام خواهد شد.

اعلام طرح‌های فروش خارج از روند قرعه‌کشی به‌زودی

منطقی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است که در پی استقبال هم میهمان عزیز از عرضه خودرو در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو و رضایت بیش از ۹۰ درصدی مخاطبان  از این شیوه واگذاری، روند واگذاری خودرو هم‌زمان با افزایش نرخ تولید خودروهای کامل تداوم خواهد یافت و دور بعدی در تخصیص نیز در تیرماه انجام می‌شود.

وی بیان‌ داشت: در خصوص طرح‌های فروشی که در همین دوره از قرعه‌کشی خارج‌شده‌اند، به‌زودی اطلاع‌رسانی لازم انجام خواهد شد./ایرنا

منبع: فردا

کلیدواژه: سامانه یکپارچه خودرو سامانه یکپارچه تخصیص خودرو واگذاری خودرو قرعه کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد

به گزارش خبرنگار مهر، دقایقی پیش دومین جلسه مجلس شورای اسلامی برای بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جداول به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد.

نمایندگان مجلس از روز گذشته به بررسی جداول لایحه بودجه ۱۴۰۳ پرداختند و جدول شماره ۵ مربوط به «درآمدها، واگذاری دارایی های سرمایه ای و واگذاری دارایی‌های مالی»، جدول شماره ۷ با عنوان «اعتبارات دستگاه‌های اجرایی ذیل دستگاه‌های سیاستگذار در سال ۱۴۰۳» و جدول شماره ۹ با عنوان «برآورد اعتبارات ردیف های متفرقه سال ۱۴۰۳» به تصویب رسید.

کد خبر 6092684 زهرا علیدادی

دیگر خبرها

  • عکس | اطلاعیه جدید سامانه تجارت
  • متقاضیان خودرو‌های خارجی بخوانند؛ زمان دقیق عرضه خودرو‌های برقی
  • متقاضیان خودروهای خارجی بخوانند/ زمان دقیق عرضه خودروهای برقی اعلام شد + جزییات
  • زمان عرضه خودروهای وارداتی و خودروهای برقی اعلام شد + جزئیات
  • آغاز عرضه خودروهای وارداتی برقی و بنزینی از یکشنبه هفته آینده
  • عرضه خودروهای برقی از یک شنبه هفته آینده آغاز می‌شود
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+جدول
  • اطلاعیه جدید سامانه تجارت/ تامین ارز ۲۰ روزه شد
  • رای شورای رقابت درباره تغییر خودروی ثبت نامی در سامانه یکپارچه
  • دومین جلسه مجلس برای بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ آغاز شد