Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-08@17:56:21 GMT

نامه‌های مردم به رییس جمهور چند روزه پاسخ داده می‌شود؟

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۳۲۶۶

حجت الاسلام و المسلمین احمد صالحی ۱۹ خردادماه در حاشیه بازدید از مرکز سامد برای دریافت مطالبات مردم در سفر ریاست جمهوری به چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: ۲۹ مجموعه از وزارتخانه‌ها و نهادهای دولتی و عمومی از ۴۸ ساعت قبل از سفر ریاست جمهوری با حضور نماینده تام‌الاختیار وزارت‌خانه با مردم دیدار چهره به چهره دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری افزود: عموما در هر سفر استانی، نمایندگان تام‌الاختیار رئیس‌جمهور به‌صورت متوسط ۱۴ هزار ملاقات مردمی دارند، تا این لحظه بالغ بر ۳۰۰۰ پردازش درخواست‌های مردمی در چهارمحال و بختیاری انجام شده است و پس از رفع ایرادات برای فرد کد رهگیری ارسال می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به ستاد پاسخگویی برخط سامانه سامد در سفرهای ریاست جمهوری به استان‌ها، عنوان کرد: کاربران از ساعت ۷‌/۳۰ الی ۹:۳۰ دقیقه برای دریافت مطالبات مردمی پاسخگو هستند.

صالحی بیان کرد: در سفرهای استانی رئیس‌جمهور اداره‌کل رسیدگی به شکایات دفتر ریاست جمهوری به درخواست‌های عمومی مردم که در گذشته از طریق برگزاری تجمع و تهیه طومار اعلام شده است، نیز رسیدگی می‌کند.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری ادامه داد: اداره ارزیابی عملکرد و بازرسی رئیس‌جمهور از یکماه قبل از سفر ریاست جمهوری به استان گزارشات فساد و تخلف را جمع‌آوری می‌کند، این گزارشات پس از جمع‌بندی در وزارتخانه مربوطه پیگیری می‌شود.

وی با بیان اینکه پس از پایان سفر ریاست جمهوری عملکرد دستگاه‌های اجرایی و میزان رضایتمندی مردم از آن دستگاه‌ها ارزیابی می‌شود، توضیح داد: این گزارش به استحضار رئیس‌جمهور می‌رسد.

صالحی تاکید کرد: مطالبات مردم از هیات دولت در سطح استانی و کشوری پیگیری می‌شود، اگر درخواست خلاف ضوابط قانونی باشد، فرد اغنا می‌شود.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه ۱۰ هزار و ۲۴۰ مطالبه مردمی در سامانه سامد چهارمحال و بختیاری تا این لحظه ثبت شده است، گفت: بیش‌ترین موضوع درخواست‌های ثبت شده مربوط به مسائل معیشتی و اشتغال است، نامه‌های دریافتی حداکثر تا ۷۲ ساعت پس از پایان سفر ریاست‌جمهوری ثبت می‌شود و پاسخگویی به درخواست‌ها حداکثر تا یکماه آینده انجام خواهد شد.

وی در پایان گفت: نمایندگان تام‌الاختیار رِئیس‌جمهور در شهرستان‌ها برای پاسخگویی به مشکلات مردمی و احصای مشکلات حضور دارند.

منبع: الف

کلیدواژه: سفر ریاست جمهوری ریاست جمهوری رئیس جمهور درخواست ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۲۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم گفت: به دنبال سفر دور دوم ریاست جمهوری به استان قم، بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه از سطح شهر نصب شده و همکاری‌های لازم با ستادهای مردمی برای استقبال از رئیس‌جمهور و هیئت همراه انجام شده است.

مهدی کلانترزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در قم اظهار کرد: به دنبال سفر دور دوم رئیس‌جمهور به استان قم فضاسازی محیطی و اطلاع‌رسانی‌های لازم در راستای استقبال از آیت الله رئیسی و هیئت همراه در سطح شهر انجام شده است.

وی افزود: بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در قالب بنرهای پرتابل، آویز، عرشه پل و استرابورد، در ۲۵۰ نقطه از سطح شهر با موضوعات دهه کرامت، افتتاح پروژه‌های شهرداری، دستاوردهای دولت در استان قم، سفر ریاست جمهوری و جشن‌ها و مراسم دهه کرامت نصب شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم از نصب بنرهای بزرگ دیوارنگاره در میدان شهدای مدافع حرم و سر درب عوارضی قم تهران خبر داد و خاطرنشان کرد: در آستانه سفر ریاست جمهوری و هیئت همراه با توجه به لزوم جهاد تبیین و با هماهنگی که در ستاد استانی انجام شده، تبیین دستاوردهای دولت مردمی و خدمات‌رسان آیت الله رئیسی در استان قم آغاز شده است.

کلانترزاده با بیان اینکه که رسانه‌های محیطی در کنار رسانه‌های داخلی مشغول فعالیت هستند، تصریح کرد: هماهنگی‌های لازم برای واگذاری سازه به ستادهای مردمی استقبال از ریاست جمهوری انجام شده و در صدور مجوزهای فضاسازی شهری به منظور اطلاع‌رسانی دیدار رئیس‌جمهور و نمایندگانشان، تسهیل‌گری لازم انجام شده است.

وی از چاپ و نصب بنرهای اطلاع‌رسانی در سطح مناطق هشت‌گانه خبر داد و اضافه کرد: در راستای اطلاع‌رسانی برنامه‌های سفر، نصب پوسترهای اطلاع‌رسانی و خیرمقدم در اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها و سطح مناطق هشت‌گانه توسط روابط عمومی شهرداری اجرا شده است.

مدیرکل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم با تشکر از همراهی ستادهای مردمی و شهروندان در استقبال از رئیس‌جمهور تاکید کرد: بر حسب دستور شهردار مقم مجموعه مدیریت شهری شهرداری تمام قد پای کار است تا بتوانیم میزبانی شایسته از رئیس‌جمهور و هیئت همراه داشته باشیم.

کلانترزاده گفت: مجموعه مدیریت شهری و شهرداری قم آمادگی همراهی و همکاری را با تمام برنامه‌های حاشیه‌ای ریاست جمهوری و وزرا در دیدارهای مختلف دارد.

به گزارش ایمنا، سفر ریاست جمهور به استان قم روز پنج‌شنبه و جمعه با همراهی بخشی از هیئت دولت صورت خواهد گرفت که دیدار با مردم استان قم و افتتاح پروژه‌های دولتی و استانی از جمله برنامه‌های این سفر است.

کد خبر 751769

دیگر خبرها

  • پوتین برای بار پنجم برای رئیس جمهوری روسیه سوگند یاد کرد
  • قم آماده استقبال از رئیس‌جمهور / نصب بیش از ۳۰۰۰ مترمربع بنر در ۲۵۰ نقطه شهر
  • آغاز به کار میز خدمت وزارت اقتصاد در سفر استانی رئیس جمهور به قم
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت زنان و خانواده رییس‌جمهوری
  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • «پوتین» به چین و ترکیه سفر می‌کند
  • پوتین برای پنجمین بار رئیس‌جمهور روسیه شد+ فیلم
  • پیگیری درخواست ها و نامه های مردم در سفر دوم رئیس جمهور به استان سمنان
  • اولین انتخابات ریاست جمهوری چاد پس از حاکمیت نظامیان