Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، اندرو مشانوف پنجشنبه  شب در دیدار با مسوولان حوزه ورزش جزیره با بیان اینکه فدارسیون جهانی ورزش های رزمی ترکیبی خواهان فعالیت و حمایت کامل دولت ها برای پیشبرد و توسعه این رشته ورزشی در جهان است اضافه کرد: در ایران نیز نیز امکانات و توانمندی های بسیاری برای فعالیت بیشتر این ورزش وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اما این توانمندی ها در ۲ حوزه سخت افزاری و نرم افزاری توسعه پیدا کند که متولیان دولتی باید عهده دار تقویت زیرساخت ها باشند و امکانات نرم افزاری نیز با مشارکت فدارسیون جهانی فراهم و تقویت می شود.

مشانوف در خصوص میزبانی جزیره کیش به نمایندگی از ایران از مسابقات آسیایی و جهانی رشته ورزش های رزمی ترکیبی MMA اظهار داشت: با توجه به وجود ورزشکاران توانمند در ایران  این فدراسیون از برگزاری این مسابقات به میزبانی ایران استقبال می کند.

وی یادآور شد: لازمه میزبانی موفق علاوه بر حمایت های سخت افزاری، برنامه ریزی دقیق و تقویت ورزشکاران ایرانی برای کسب مدال های رنگارنگ است .

مسول توسعه فدراسیون ورزش های رزمی ترکیبی MMA افزود: پیشتر کشور تاجیکستان نامزد میزبانی از مسابقات آسیایی بود که به علت شک داشتن به توانمندی ورزشکاران برای کسب حداکثری مدال ها عقبن نشینی کرده چراکه چراکه میزبانی در صورتی موفق است که ورزشکاران کشور میزبان موفقیت های چشمگیری را در ان دوره از مسابقات کسب کنند.

تلاش برای ارتقای جایگاه ایران در فدراسیون MMA

رییس فدراسیون ورزش های رزمی جمهوری اسلامی نیز در این دیدار گفت: جزیره کیش تلاش خوبی برای میزبانی ایران از مسابقات آسیایی ورزش های رزمی ترکیبی MMA آغاز کرده و این فدارسیون تلاش می کند با تقویت این تلاش ها جایگاه ایران در فدراسیون جهانی و هیات رییسه آن را تقویت کند.

یوسف بهتری افزود: جلوگیری از مسابقات زیر زمینی و اعزام تیم ملی رشته ورزش های رزمی ترکیبی به مسابقات جهانی، ممانعت از بروز حرکت های ناشایست از دیگر اهداف فدراسیون ورزش های رزمی جمهوری اسلامی برای تقویت MMA است و در این رابطه نیازمند کمک بخش دولتی و خصوصی از جمله سازمان منطقه آزاد کیش هستیم.

تمام امکانات ورزشی کیش برای میزبانی مسابقات جهانی و آسیایی بکار گرفته می شود

مدیرعامل شرکت عمران، آب و خدمات کیش نیز گفت: امیدواریم با توجه به امکانات ورزشی این جزیره امیدواریم بتوانیم میزبانی خوبی از این رشته ورزشی داشته باشیم و در این رابطه تمام امکانات اقامتی و ورزشی در اختیاراین ورزش نوپا قرار دهیم.

محسن نظر پور اضافه کرد: با توجه استقبال فدراسیون جهانی ورزش های رزمی ترکیبی و فدارسیون ورزش های رزمی کشور علاوه بر میزبانی از مسابقات آسیایی علاقه مند به برگزاری سایر مسابقات بین المللی این رشته ورزشی در کیش هستیم.

MMA  یا هنرهای رزمی ترکیبی رشته‌ای رزمی که مبارزان در آن می‌توانند از ضربه‌های مشت، آرنج، زانو، پا، فنون درگیری و گلاویزی ایستاده، در خاک، فنون پرتابی و قفل مفاصل استفاده کنند.

MMA  شامل ترکیبی از تمام ورزش‌های رزمی از جمله بوکس، موتای، کیوکوشین، تکواندو، کیک بوکسینگ، وشو ساندا، کشتی، جودو و جوجیتسو برزیلی است.

برچسب‌ها کیش فدراسیون های ورزشی سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان فدراسیون ورزش های رزمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کیش فدراسیون های ورزشی سازمان منطقه آزاد کیش کیش فدراسیون های ورزشی سازمان منطقه آزاد کیش هرمزگان فدراسیون ورزش های رزمی فدراسیون ورزش های رزمی ورزش های رزمی ترکیبی مسابقات آسیایی رشته ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۲۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد

به گزارش خبرگزاری مهر، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی با اشاره به اخبار منتشر شده مبنی بر تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان و اعزام به مسابقات جهانی و تاکید بر اینکه این اخبار صحت ندارد، اعلام کرد:

تنها مرجع رسمی تشکیل و اعزام تیم‌های ملی دانشجویان در رشته‌های مختلف ورزشی، فدراسیون ملی ورزش‌های دانشگاهی می‌باشد.

این فدراسیون تاکنون هیچ اقدامی برای تشکیل تیم ملی فوتبال دانشجویان انجام نداده و در صورت انتخاب سرمربی یا هرگونه اقدام دیگر در این خصوص، مراتب از طریق کانال‌های رسمی فدراسیون به اطلاع عموم خواهد رسید.

لازم به توضیح است طبق اعلام قبلی از آنجایی که طبق مقررات فدراسیون بین‌المللی ورزش‌های دانشگاهی، مسابقات فوتبال دانشجویان جهان دانشگاه محور می‌باشد و با توجه به مصوبه هیات رئیسه فدراسیون، تیم فوتبال دانشجویان تحت عنوان تیم منتخب توسط اداره کل تربیت بدنی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به مسابقات اعزام خواهد شد که در حال حاضر هدایت تیم منتخب دانشجویان بر عهده امیدرضا روانخواه می‌باشد.

تیمی که با مربیگری بهنام طاهرزاده به بلژیک اعزام شده هیچ ربطی به فدراسیون ملی ورزش دانشگاهی ندارد و تشکیل و اعزام آن با این عنوان غیرقانونی است.

کد خبر 6089043

دیگر خبرها

  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • انتقال میزبان مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از کیش به ازبکستان
  • انتقال میزبانی مچ‌اندازی آسیا از کیش به تاشکند!
  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • در سال ۱۴۰۲ در ورزش خراسان رضوی چه گذشت؟
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • حضور بیش از ۳۳ کشور آسیایی در اجلاس آسیا(ACD) به میزبانی اصفهان
  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می شود/ میزبانی اهواز از جام تختی خوب بود
  • تشکیل و اعزام تیم ملی فوتبال دانشجویان به بلژیک صحت ندارد
  • مسابقات بوکس در ملایر در حال برگزاری است