Web Analytics Made Easy - Statcounter

آصفری گفت: موفقیت در مدیریت بیماری کرونا در شرایطی رقم خورد که در ابتدای بیماری در تأمین ماسک و مواد ضدعفونی دچار مشکل بودیم اما زمانی که ملت اراده‌های قوی و مستحکم خود را وارد میدان کردند و دولت هم با تلاش و مجاهدت‌های شبانه ورزی در کنار مردم ایستاد این موفقیت حاصل شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدحسن آصفری نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با دیار آفتاب؛ با اشاره به کاهش آمار فوتی‌های کرونا و کاهش چشمگیر ابتلای بیماران گفت: مهمترین عامل موفقیت در مدیریت بیماری کرونا مشارکت و همدلی مردم بود که از ابتدای کرونا با اقدامات مختلف رقم خورد و همکاری مردم از مشارکت در تعطیلی‌ها، اقدامات مؤمنانه و سایر اقدامات دیگر بسیار قابل‌تقدیر بود و نشان از این دارد هرکجا که از توان و ظرفیت‌های بسیج مردمی استفاده شود قطعاً پیروزی‌های بزرگ کسب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: همچنین دولت سیزدهم در بحث واکسیناسیون هم در تأمین و واردات و تولید واکسن‌های ایرانی و هم در توزیع بسیار خوش درخشید و علیرغم تحریم‌های ناجوانمردانه دولت بار دیگر نشان داد با "ما می‌توانیم" می‌شود اقدامات و حماسه‌های بزرگی خلق کرد.

آصفری بیان کرد: موفقیت در مدیریت بیماری کرونا در شرایطی رقم خورد که در ابتدای بیماری در تأمین ماسک و مواد ضدعفونی دچار مشکل بودیم اما زمانی که ملت اراده‌های قوی و مستحکم خود را وارد میدان کردند و دولت هم با تلاش و مجاهدت‌های شبانه ورزی در کنار مردم ایستاد این موفقیت حاصل شد.

وی ادامه داد: امروز جمهوری اسلامی علیرغم همه توطئه‌ها و تحریم‌های ناجوانمردانه به موفقیت‌های بزرگی دست پیداکرده که یکی از آنها صفر شدن آمار فوتی‌ها و یا تک‌رقمی شدن آن و شیوع بسیار پایین بیماری در کشور است که جای تقدیر دارد و البته مجاهدت‌ها و تلاش‌های شبانه‌روزی باید تا ریشه‌کنی کامل بیماری استمرار داشته باشد.

نماینده مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس خاطرنشان کرد: بنده به سهم خود از همه ملت غیور و همیشه در صحنه ایران و خصوصاً زحمات کادر درمان ممنون و متشکر هستم و از آنها قدردانی می‌کنم که با تلاش و مجاهدت خود توانستند این آرامش را به جامعه تقدیم کنند و باید با این الگوی بسیج مردمی قله‌های بلند و آرمان‌های بلند انقلاب اسلامی را فتح کنیم و به تحقق برسانیم.

 

انتهای پیام/

 

منبع: دانا

کلیدواژه: مدیریت بیماری کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: استان شدن ورامین از موافقت با طرح تا اجرا در دولت سیزدهم کلید خورد و با توجه به پیشینه تمدنی ورامین نسبت به سایر مناطق، به عنوان مرکز استان تهران شرقی معرفی شده و دولت نیز در حال نهایی کردن آن است.

به گزارش تسنیم، حسین نوش‌آبادی با اشاره به موضوع تشکیل استان تهران شرقی گفت: حوزه انتخابیه ورامین، قرچک و پیشوا یکی از حوزه‌های پرجمعیت و از لحاظ جغرافیایی وسیع است که از نظر فرهنگی، اقتصادی، امنیتی و صنعتی نیازمند ساختار جدید و تقسیمات جدید کشوری است.

وی افزود: به دلیل وجود جمعیتی بیش از ۹۰۰ هزار نفر در شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا و نیز جمعیت شهرستان پاکدشت، بیش از ۱ میلیون نفر جمعیت در جنوب شرقی استان تهران سکونت دارند که تأسیس استانداری را ضروری کرده است.

 

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا گفت: در سفر رئیس‌جمهور به دیار ۱۵ خرداد، بحث استان شدن ورامین قطعی شده، البته استان شدن ورامین از پیش مطرح شده بود و پیگیری این موضوع در این دوره از دولت انجام شده است.

نوش‌آبادی تصریح کرد: استان شدن ورامین و موافقت با طرح، اجرا و در دستور کار قرار گرفتن این پروژه در دولت سیزدهم انجام خورده است.

وی ادامه داد: بر اساس پیگیری‌ها و رایزنی‌های فراوانی که با رئیس‌جمهور انجام شده، استان تهران به ۳ استان تهران مرکزی، تهران غربی به مرکزیت شهریار و استان تهران شرقی به مرکزیت ورامین تقسیم می‌شود.

نماینده مردم ورامین، قرچک و پیشوا تصریح کرد: با توجه به ظرفیت‌های ورامین و نیز پیشینه تمدنی و تاریخی، این منطقه نسبت به سایر مناطق، ارجحیت دارد و به عنوان مرکز استان تهران شرقی معرفی شده و دولت نیز در حال نهایی کردن آن است که در نهایت به عنوان لایحه به مجلس آینده ارائه شده و استان شدن ورامین در دستور کار قرار می‌گیرد.

دیگر خبرها

  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ / اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • بازدید ۴۰ هزار نفر از مراکز صنعتی ایلام
  • اعضای شورای اسلامی فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • دولت سیزدهم نگاه ارزشمندی به مسایل اجتماعی و فرهنگی دارد
  • واکسن کرونای آسترازنکا چقدر تهدیدتان می‌کند؟ | اشتباهاتی که مردم را به تزریق این واکسن ترغیب کرد
  • تهران آنقدر بزرگ شد که قرار است ۳ تا شود | کدام شهرها مرکز می‌شوند؟
  • آبرسانی پایدار به ۱۰ هزار روستا رویکرد محوری دولت سیزدهم است
  • تقویت آموزش و پرورش در دولت سیزدهم
  • راه‌اندازی ۱۶ هزار تخت بیمارستاتی در دولت سیزدهم