Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، غلامعلی حیدری روز جمعه با حضور در همایش پیاده‌روی «امام رضایی‌ها» و در جمع مردم شهرکرد افزود: آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی و تعدادی از وزرا و اعضای هیات دولت در روز پنجشنبه ۱۹ خرداد مهمان چهارمحال و بختیاری بودند و در جریان این سفر اقدامات بسیار خوبی انجام و اعتبارات مطلوبی برای توسعه استان اختصاص یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در این سفر، مشکلات و مسائل استان از نزدیک و به صورت میدانی، لایه به لایه و حوزه به حوزه مورد بررسی قرار گرفت، تصریح کرد: در پایان سفر رییس‌جمهور به استان به اندازه ۱۵ سال بودجه عمرانی چهارمحال و بختیاری، بودجه و اعتبار برای استان مصوب شد.

حیدری به تصویب ۱۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات در حوزه‌های آب، راه‌های ارتباطی، کشاورزی، بهداشتی، ورزشی و فرهنگی و دیگر بخش‌های مورد نیاز استان در سفر رییس‌جمهور نیز اشاره کرد و در تشریح برنامه‌های سفر یادآور شد: آیت‌الله رئیسی در این سفر در منطق "لبد "به عنوان یکی از کم برخوردارترین مناطق استان حضور یافت، منطقه‌ای که چهار ساعت با مرکز استان فاصله دارد و رییس‌جمهور با حضور در این بخش از استان با مردم عشایر دیدار و مسائل آنان را از نزدیک ارزیابی کرد.

استاندار چهارمحال و بختیاری حضور وزیران به عنوان نمایندگان تام‌الاختیار هیات دولت در شهرستان‌ها را نیز فرصتی مغتنم برای پیگیری مسائل شهرستان‌ها دانست و گفت: مشکلات استان همچنان در بالاترین سطح مدیریتی دنبال خواهد شد همان‌گونه که در این مدت، در نشست‌های مختلف با رئیس‌جمهور و وزرا مسائل برجسته و طرح شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه شهرک منظریه شهرکرد با مشکلات متعددی در بحث فضاسازی و زیرساختی روبه‌رو است، افزود: این موضوع باعث شرمندگی خدمتگزاران مردم است و به همین منظور با تشکیل قرارگاه عملیاتی و با یک روحیه انقلابی و جهادی، مانور رسیدگی به مشکلات این منطقه در دستور کار قرار گرفت.

حیدری مشکلات پیش آمده در حوزه زیرساختی این شهرک مسکونی را مربوط به اختلاف‌نظر بین ادارات و نبود انسجام در برخی امور دانست و اظهار داشت: در حالی‌ که رفع این مشکلات به ۹۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داشت اما با اجرای مانور همگانی دستگاه‌های اجرایی و وحدت و همدلی، هزینه‌ای صورت نگرفت و کار به‌ خوبی به پیش رفت.

استاندار یادآور شد: تلاش خواهد شد این رویه در شهرک الهیه منظریه، شهرک حوالی لردگان و ۹ روستای به شدت کمتر برخوردار استان نیز شکل گرفته و امور به سرانجام برسد.

وی اتصال شهرک رهبری منطقه لبد بازفت به شبکه سراسری توزیع نیروی برق و ادامه ساخت جاده دسترسی به این منطقه را پس از سال‌های طولانی را نشانه‌ای از صدق الوعده دولت سیزدهم بیان کرد و گفت: برای رسیدگی به مناطق کمتر برخوردار و رفع مشکلات شهرک‌های مسکونی نیاز به فرصت منطقی است که امید می‌رود با انسجام و همراهی مردم این مهم به خوبی انجام شود.

به گزارش ایرنا، جمعی از مردم شهر شهرکرد همزمان با دهه کرامت، با پیمودن مسیر شهرک منظریه نا گلزار شهدای شهرکرد در همایش پیاده‌روی امام رضایی‌ها شرکت کردند.

در این برنامه پیاده‌روی، استاندار و جمعی از مسوولان استانی نیز مردم را همراهی کردند.

رییس جمهور اسلامی ایران به همراه تعدادی از اعضا هیات دولت روز پنجشنبه ۱۹ خردادماه مهمان مردم چهارمحال و بختیاری بودند.

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی شهرکرد چهارمحال وبختیاری دهه کرامت دولت پروندهٔ خبری چهارمحال و بختیاری مقصد بیست و چهارمین سفر استانی رییس جمهور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی شهرکرد چهارمحال وبختیاری سید ابراهیم رییسی شهرکرد چهارمحال وبختیاری دهه کرامت دولت چهارمحال و بختیاری رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد

به گزارش خبرنگار مهر، هادی رستمیان صبح یکشنبه در بازدید از روند پروژه‌های عمرانی شهرستان دشتی اظهار کرد: استخر دانش آموزی شهر خورموج که از مطالبات ۱۵ ساله دانش آموزان و فرهنگیان می‌باشد باید سریعاً فعال شود.

وی افزود: دشتی در حوزه پروژه‌های مسکن در سطح استان پیشتاز است و روند کار مطلوب می‌باشد و در حال حاضر نیز ۶۰ واحد آماده بهره برداری است.

رستمیان تصریح کرد: پروژه‌های حوزه راه علیرغم تأمین اعتبار ولی رضایت بخش نیست و باید شتاب بیشتری به خود بگیرد و این موضوع با جدیت دنبال می‌شود.

کد خبر 6096883

دیگر خبرها

  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • درخواست پیگیری بازگشایی گذر مرزی پرسه‌سو در سفر رییس جمهور
  • سامانه بارشی چهارمحال و بختیاری را فرا می‌گیرد
  • بازگشت واحد تولیدی فرآورده‌های گوشتی سامان به چرخه تولید
  • دانشگاهها در راستای رفع مشکلات توسعه ای مازندران پای کار بیایند
  • پروژه های عمرانی شهرستان دشتی شتاب می گیرد
  • تصویب لایحه «حفاظت از داده‌های شخصی» در کمیسیون حقوقی دولت
  • تاکید استاندار بر تشکیل شورای عشایر چهارمحال و بختیاری
  • آموزش رشته شنا به شش هزار و ۵۳۶ دانش‌آموز در چهارمحال و بختیاری
  • تدابیر لازم برای جلوگیری از خسارت به عشایر اندیشیده شود