Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جلال ملکی از واژگونی یک پیکان وانت در مسیر غرب به شرق جاده خاوران با یک کشته و پنج مصدوم خبر داد و گفت: ساعت ۰۸:۲۰ صبح امروز یک مورد حادثه واژگونی خودرو در مسیر غرب به شرق جاده خاوران، مقابل شهرک کاروان به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران اعلام شد.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران خاطرنشان کرد: در ادامه ایستگاه شماره ۳۷ به محل حادثه اعزام شد و در محل مشاهده شد که یک دستگاه خودروی پیکان وانت احتمالاً به‌دلیل ترکیدگی لاستیک با گاردریل‌های میانی برخورد کرده و منحرف شده بود و در نهایت در وسط راه به‌طور کامل واژگون شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: یک جوان ۱۸ ساله افغان به‌عنوان راننده داخل اتاق خودرو حضور داشت و پنج نوجوان افغان نیز از سن ۱۲ تا ۱۸ سال در قسمت بار نشسته بودند که به‌دلیل واژگون شدن و این حادثه به اطراف پرتاب شده بودند.

ملکی خاطرنشان کرد: متأسفانه راننده این خودرو به‌دلیل شدت جراحات وارده و خصوصاً جراحات وارده به سر جان خود را از دست داد که پیش از رسیدن آتش‌نشانان از خودرو خارج شده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران با اشاره به مصدومیت شدید سه نفر در جریان این حادثه گفت: آتش‌نشانان ایمن‌سازی لازم را انجام دادند و مصدومین تحویل عوامل اورژانس شدند.

وی تصریح کرد: خودرو به محل امنی منتقل شد و محل برای بررسی علت دقیق حادثه تحویل عوامل پلیس راهور شد و در ساعت ۹:۰۱ عملیات به پایان رسید.

ملکی با تاکید بر اینکه خودروهای باری برای جا به جایی افراد به هیچ عنوان مناسب نیست، اظهار کرد: در گذشته نیز شاهد وقوع حوادث این‌چنینی در وانت‌بارها و حتی کامیون‌ها بوده‌ایم که به علت حضور افراد در قسمت بار حوادثی از جمله واژگون شدن، آتش گرفتن و پرت شدن افراد به بیرون به وقوع پیوسته است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران در پایان بر ضرورت توجه ویژه به سلامت خودرو و به خصوص در قسمت لاستیک‌ها تاکید کرد.

کد خبر 5510626

منبع: مهر

کلیدواژه: آتش نشانی حادثه واژگونی خودرو شهرداری تهران شورای شهر تهران سازمان محیط زیست قطار حج تمتع قوه قضاییه دادستانی تهران سازمان تامین اجتماعی مترو علیرضا زاکانی طوفان ترافیک شورای شهر اربعین حسینی سازمان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۳۹۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه

بر اثر واژگونی یک دستگاه سواری سمند در پل روگذر شهید ذاکر ارومیه یک نفر جان باخته است و دو نفر از سرنشینان نیز به شدت مصدوم شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از آذربایجان‌غربی و به نقل از روابط عمومی اورژانس استان، تصادف شب گذشته در پل شهید ذاکر ارومیه یک فوتی داشته است.

به دنبال واژگونی سمند در پل شهید ذاکر در بلوار باهنر، یک تن از سرنشینان فوت و دو تن دیگر مصدوم شدند.

مصدومان توسط واحدهای عملیاتی اورژانس پیش بیمارستانی ارومیه به بیمارستان امام خمینی (ره) منتقل و مورد فوتی بعد از تأیید فوت توسط کارشناسان اورژانس، به مراجع ذی‌صلاح تحویل داده شد.

وضعیت بالینی مصدومان وخیم گزارش شده است.

به گزارش ایمنا، با احداث رینگ کمربندی میانی شهر ارومیه شاهد حوادث متعدد رانندگی در این محور هستیم که اکثریت این حوادث بر اثر سرعت غیرمجاز و کورس‌های شبانه رخ می‌دهد و موجب جان باختن تعداد زیادی از شهروندان شده است.

کد خبر 748759

دیگر خبرها

  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • یک کشته و دو مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • ۸۳۶ مصدوم و ۵۴ فوتی در تصادفات هفته گذشته
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت
  • برخورد سمند با کمباین حادثه آفرید