Web Analytics Made Easy - Statcounter

علائم ویروس جدید اسهال (Norovirus) در روزهای اخیر مورد توجه کاربران فضای مجازی است. نورو ویروس موجب اسهال، استفراغ و حتی تهوع می‌شود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، یکی از علائم رایج عفونت نورو ویروس اسهال است، این مشکل خطر بروز کم آبی بدن را افزایش می‌دهد. بنابراین توصیه شده است که افراد به منظور جلوگیری از بروز کم آبی بدن به مقدار فراوان مایعات به ویژه آب بنوشند زیرا کم آبی بدن باعث بروز مشکلات جدی برای بدن می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درمان اسهال نوروویروس

معمولاً افراد پس از ابتلا به اسهال، سعی در درمان و پیشگیری از ادامه آن دارند، اما به نظر می‌رسد که اسهال ناشی از عفونت نورو ویروس به دفع سریع‌تر ویروس از سیستم گوارش کمک شایانی می‌کند. بنابراین ممکن است در صورتی که این نوع اسهال را با درمان‌های خانگی یا دارو برطرف کنید ویروس برای مدت طولانی‌تری در روده شما باقی بماند.

بهتر است تا زمانی که از علت بروز اسهال مطمئن نشده‌اید، اقدام به خوددرمانی نکنید و فقط مراقب باشید دچار کم آبی بدن نشوید. در صورتی که اسهال ناشی از عفونت نورو ویروس پس از گذشت دو تا سه روز برطرف نشد، به پزشک مراجعه کنید. برای تشخیص علت بروز اسهال باید به پزشک مراجعه کنید.

کد خبر 580743

منبع: ایمنا

کلیدواژه: انواع اسهال علت اسهال درمان خانگی اسهال درمان اسهال شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق نورو ویروس کم آبی بدن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۴۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درباره بیماری مرموز ترانه علیدوستی؛ چه کسانی در معرض آن هستند؟ | فیلم

چند روزی است که ابتلای ترانه علیدوستی، بازیگر مشهور کشورمان به «سندرم DREES» که برای اکثر افراد شناخته شده نیست، خبر ساز شده است. دکتر سید مسعود داوودی، متخصص پوست و مو و عضو هیات علمی دانشگاه بقیه الله به این بهانه درباره این بیماری و درمان آن می‌گوید: DREES یک بیماری حساسیتی تاخیری است که با تغییرات پوستی، تغییرات احشاء داخلی و تغییرات سلول های خونی خود را نشان می دهد، شایع ترین علت بروز این بیماری حساسیت های دارویی به داروهای ضد تشنج و آنتی بیوتیک‌ها هستند. واکنش های دارویی با تاخیر ٢ تا ٨ هفته ای اتفاق می افتد و علایم بالینی ناشی از آن با ضایعات پوستی کهیر مانند و یا شبیه آبله مرغان بروز کند. همچنین ممکن است درگیری مخاط دهان بروز می کند . اما از آن مهم تر، گرفتاری غدد لنفاوی به شکل گسترده ممکن است بروز کند و درگیری مخاط داخلی بدن نیز ممکن است با علایمی شبیه به هپاتیت حاد بروز کند. مهم ترین اقدام در درمان این بیماری قطع مصرف داروهای مشکوک و استفاده از کورتون‌های سیستمیک و یا سایر داروهای سرکوب سیستم ایمنی است. در موارد خفیف ببماری بهبود یابنده است. تشخیص زودرس بیماری در درمان آن بسیار موثر است./خبرآنلاین

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • درباره بیماری مرموز ترانه علیدوستی؛ چه کسانی در معرض آن هستند؟ | فیلم
  • جزییاتی از بیماری ترانه علیدوستی و علت آن
  • چه کسانی در معرض بیماری ترانه علیدوستی هستند؟
  • چه کسانی باید جراحی برداشتن لوزه را انجام دهند؟
  • پیش‌بینی یک بیماری ۱۲ سال قبل از بروز علائم
  • ‌بیماری مالاریا در صورت ‌تشخیص دیرهنگام، خطرآفرین است
  • پیش بینی آلزایمر ۱۲ سال قبل از بروز علائم با آزمایش چشم
  • آزمایش چشم آلزایمر را ۱۲ سال قبل از بروز علائم پیش بینی می کند
  • دلیل اصلی و علت لق شدن دندان ها در بزرگسالی + درمان آن
  • علائم ورم معده یا گاستریت چیست؟