Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-04@03:12:00 GMT

کند شدن سرعت رشد بازار رایانه‌های شخصی در سال ۲۰۲۲

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۴۸۰۳

کند شدن سرعت رشد بازار رایانه‌های شخصی در سال ۲۰۲۲

لیزا سو، مدیر اجرایی شرکت ای ام دی روز پنجشنبه از کند شدن سرعت رشد بازار رایانه‌های شخصی در سال ۲۰۲۲ پس از دو سال رشد مناسب خبر داد.

به گزارش ایمنا و به نقل از رویترز، سو در این مورد گفت: شکل‌گیری رکود پس از یک دوره دو ساله رشد بازار طبیعی است و طی این مدت تقاضای بازار برای رایانه‌هایی با عملکرد بالا و توان محاسبات تطبیقی مناسب، عالی بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شرکت تحقیقاتی کانالیس هفته گذشته اعلام کرد تقاضا برای خرید رایانه‌های شخصی در بخش خانگی و آموزشی به دلیل اشباع بازار و نگرانی از تداوم تورم، کاهش بیشتری یافته است. این شرکت قبلاً گزارش داده بود عرضه محموله‌های رایانه‌های شخصی در ایالات متحده در سه ماهه اول سال ۲۰۲۲ برای سومین سه ماهه متوالی کاهش داشته است.

ای ام دی روز پنجشنبه اعلام کرد که شاهد افزایش فوق‌العاده تقاضا برای محصولات سخت افزاری مرتبط با محاسبات ابری، تراشه‌های مورد استفاده در مراکز داده و تراشه‌های مورد استفاده در برنامه‌های هوش مصنوعی بوده است.

منبع:‌مهر کد خبر 580862

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سخت افزار بازی های رایانه ای ابررایانه ها بازی های رایانه ای اصفهان بازی رایانه ای شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق رایانه های شخصی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۴۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ مدیرکل تعزیرات حکومتی اصفهان گفت: پرونده متهم هدر دادن ۳۰ هزار لیتر نفت کوره یارانه ای به ارزش سه میلیارد و ۶۳۶ میلیون ریال در شعبه اول بدوی و ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان خور و بیابانک رسیدگی شد.

علی اکبر مختاری افزود: شعبه با توجه به مستندات موجود در پرونده، تخلف اتلاف سوخت یارانه ای را محرز و متهم را معادل دو برابر ارزش ریالی تخلف و یک برابر ارزش سوخت از دست رفته، درمجموع به پرداخت ۱۰میلیارد و ۹۱۶ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

به گفته وی، با گزارش ماموران شرکت پخش فرآورده های نفتی پیرامون هدر رفت سوخت یارانه ای به دلیل فرسودگی و نشتی از لوله کشی منبع ذخیره به یک کارگاه پخت آهک، پرونده این تخلف در تعزیرات حکومتی رسیدگی شد.

دیگر خبرها

  • نظرسنجی: تجربه شخصی شما درباره سرعت اینترنت بعد از افزایش قیمت
  • تبلت جدید HTC باتری بزرگ و اندروید ۱۴ دارد
  • نتیجه آزمایش نسل ششم اینترنت در ژاپن: ۵۰۰ برابر سریع‌تر از ۵‌جی
  • نخستین گجت 6G با ۲۰ برابر سرعت 5G تولید شد
  • دستگاه تهویه همراه خصوصی به بازار عرضه می شود
  • خیز ژاپن برای اینترنت نسل ۶، ۵۰۰ برابر سریع‌تر از نسل ۵!
  • حسابرسی داده‌محور و توسعه حسابرسی رایانه‌ای در اولویت است
  • وینیسیوس به جمع کریستیانو رونالدو و دی‌بروینه پیوست
  • استرالیا نخستین رایانه کوانتومی کاربردی جهان را می سازد
  • جریمه ۱۰ میلیارد ریالی به اتهام هدر دادن سوخت رایانه ای در خوروبیابانک