Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-02@03:37:35 GMT

مسائل ابتدایی باید برای قهرمانان فراهم شود

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۴۹۸۷

مسائل ابتدایی باید برای قهرمانان فراهم شود

سرمربی پیشین تیم ملی وزنه برداری گفت: من کنار حق ایستادم چون به اعتقادم حق وزنه‌برداران ضایع شده بود.

به گزارش ایران اکونومیست، محمد حسین برخواه در کورد برکناری خود از سمت سرمربی گری تیم ملی وزنه برداری بیان کرد: از پدرم یاد گرفتم که همیشه با عشق و علاقه کار کنم و دنبال کاسبی و عنوان نباشم. در حال حاضر نیز فقط دنبال کمک به تیم ملی هستم و عنوان برایم مهم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اینکه گفته می‌شود به خاطر حفظ شان برکنارم کرده است، حرف جالبی نیست. حفظ شان رئیس فدراسیون از همه ما بالاتر است، ولی آیا شأن مرادی حفظ شد؟ به اعتقاد من احترام او نیز در این بین حفظ نشده است.

برخواه در مورد اینکه در کنار وزنه برداران بود، گفت: مجبور بودم کنار وزنه‌برداران بایستم. در واقع من کنار حق ایستادم، چون به اعتقاد من حق وزنه‌برداران ضایع شده بود. البته خودم نیز از این مورد لطمه خوردم. ما در مسابقات قهرمانی جوانان جهان، تیمی جوان و پرامید را راهی مسابقات کردیم و نایب قهرمان جهان شدیم. ما همان موقع نیز مشکلات را مطرح کردیم، ولی مرادی موضع گرفت که چرا این مشکلات را مطرح می‌کنیم. مقام معظم رهبری به صراحت بیان کرده‌اند که حق را باید طلب کرد و ما طلب ناحق نداشتیم. من به بچه ها گفته ام که مطالب به حق را باید از مسئولان بخواهند و خواسته های بچه ها ناحق نبود. ما خیلی تلاش کردیم که آقای مرادی در چند ماه آخر کار و پایان دوره ریاستش، طوری کار کند که مشکلات برطرف شود اما حقیقتا عزمی در اصلاح امور ندیدم.

او که با برنامه ورزش مردم گفت  و گو می‌کرد، در مورد اینکه تصور می شد رییس کمیته ملی المپیک مشکل را حل کند، تصریح کرد: صبح چهارشنبه با من تماس گرفتند که در جلسه حاضر شوم.  فکر کردم  آقای صالحی امیری ریش سفیدی کند و بچه ها برگردند و این چند روز  با آنها در ارتباط نبودم تا روی ذهنشان تاثیر گذار نباشم.  بچه ها عنوان کردند که با این وضعیت به اردو بر نمی گردند. رییس فدراسیون وضعیت الان با تیم ملی فوتبال ۳۰ سال پیش و زمان مرحوم دهداری مقایسه می کند که درست نیست. مسائل ابتدایی باید برای قهرمانان فراهم شود نه اینکه اذهان عمومی به سمت دیگر برود. امیدوارم خدا کمک کند و این ماجرا ختم به خیر شود.

*هاشمی: سلامت ما به خطر می افتاد

علی هاشمی  ملی پوش وزنه برداری نیز در مورد ترک اردوی تیم ملی گفت: هشت سال در اردوی تیم ملی بودم ما به دلیل کمبود ها از اردو تیم ملی بیرون  آمدیم. امکانات به حداقل ها رسیده بود و سلامت داشت به خطر می افتاد. رییس فدراسیون همیشه می گفت شرایط همین است و نمی خواهید بروید. چندین بار مشکلات را گفتیم در نهایت به این نتیجه رسیدیم از اردو بیرون بیاییم. سه سال پیش به شرایط اعتراض داشتم و من را به کمیته انضباطی بردند. شرایط باید فراهم باشد تا بتوانیم در جهانی و المپیک مدال بگیریم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: وزنه‌برداری ، محمدحسین برخواه

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: وزنه برداری محمدحسین برخواه وزنه برداران تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۴۹۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی

264 215

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901135

دیگر خبرها

  • مشکلات و مسائل زندان و زندانیان قابل انفکاک از دستگاه قضائی نیست
  • سورپرايز قهرمانان وزنه‌بردارى براى معلمان (عكس)
  • مراسم تجلیل از قهرمانان با حضور رییس‌جمهور برگزار می‌شود
  • توانایی پرداخت مزایای کارگران شهرداری دهدشت فراهم نیست
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • ببینید | روش جالب یک معلم برای آموزش مفهوم فسیل به دانش آموزان ابتدایی
  • ضرورت برگزاری جشنواره فیلم اقوام ایرانی با قدرت و کیفیت
  • بررسی مسائل و مشکلات روستا‌های پیرانشهر با حضور مدیر کل بنیاد مسکن استان آذربایجان غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه