Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز جمعه خبرنگار ایرنا، با فرارسیدن فصل گرم سال یکی از مشکلاتی که دامن گیر بخش تولید و حتی بخش خانگی می شود قطعی برق به دلایل مختلف از جمله افزایش مصرف آن در کشور است.

در همین راستا دولتمردان هر سال مصوباتی برای کاهش و صرفه جویی در مصرف انرژی دارند و امسال هم هیات دولت مصوب کرده که ادارات مکلف هستند در ساعات اداری ۳۰ درصد و در ساعت های غیر اداری هم ۶۰ درصد  مصرف برق خود را کاهش دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر ساعت کار ادارات هم از دیگر مصوباتی است که در استان های مختلف کشور تصویب شده است و در این راستا ادارات، سازمان ها ونهادهای مختلف در کردستان هم از روز شنبه ۲۱ خرداد ساعت کاریشان از ۷ صبح تا ۱۳ و ۳۰ دقیقه خواهد بود.

علاوه بر موارد مذکور از شهرک ها و نواحی صنعتی هم درخواست شده تعطیلات روز جمعه خود را به روز دیگری منتقل کنند که در این رابطه شرکت توزیع نیروی برق کردستان لیست روزهایی که برق شهرک ها و نواحی صنعتی موجود دراستان قطع خواهد شد را اعلام کرده است.

روزهای خاموشی شهرک ها ونواحی صنعتی استان

مدیر روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کردستان در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه برنامه خاموشی شهرک ها و نواحی صنعتی استان از روزشنبه ۲۱ خرداد آغاز می شود، اظهار داشت: برمبنای اعلام شرکت توزیع نیروی برق استان روز خاموشی برق در شهرک های صنعتی بانه، بیجار، دیواندره و سقز، کامیاران و مریوان «دوشنبه» است.

کیوان جلالی اضافه کرد: شهرک صنعتی سنندج یک، شهرک صنعتی قروه و منطقه ویژه اقتصادی بانه در روز سه‌شنبه برق نخواهند داشت لذا بجای این روز در جمعه می توانند فعالیت داشته باشند.

وی افزود: روز خاموشی شهرک صنعتی دهگلان هم «شنبه»، شهرک صنعتی سنندج سه، «یکشنبه»، شهرک های صنعتی قروه ۲ (شهرک صنعتی سنگ) و صاحب سقز و ناحیه صنعتی موچش هم روز «چهارشنبه» و نواحی صنعتی یاسوکند بیجار و یوسف آباد دهگلان هم روزهای «پنجشنبه» است.

مدیر روابط عمومی شرکت شهرک های صنعتی کردستان یادآور شد: انتظار می رود شرکت توزیع نیروی برق استان بر اساس همین لیست اعلام شده عمل کند تا واحدهای تولیدی مستقر در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بتوانند به خوبی برنامه ریزی کنند و آسیبی به بخش تولید وارد نشود.

 شرکت شهرک های صنعتی کردستان با دارا بودن یک مرکز خدمات فناوری و کسب و کار، ۱۳۸۲ قرارداد منعقده و بهره‌برداری از ۷۱۱ واحد صنعتی و واحد کارگاهی زمینه اشتغال مستقیم ۱۲ هزار نفر را در استان کردستان فراهم کرده است.

در حال حاضر ۷۱۲ هزار مشترک در بخش‌های مختلف اداری، خانگی و صنعتی از خدمات شرکت برق کردستان بهره‌مند هستند.

برچسب‌ها کردستان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران انرژی برق سنندج

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران انرژی برق کردستان سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران انرژی برق سنندج شهرک ها و نواحی صنعتی شهرک های صنعتی صنعتی کردستان شهرک صنعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۰۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اردبیل، هاشم علایی اظهار کرد: بر اساس ماده ۱۰ قانون نحوه واگذاری مالکیت و اداره امور شهرک‌ها و نواحی صنعتی، دفاتر اسناد رسمی موظفند در صدور هرگونه خرید و فروش و وکالت نامه‌های تنظیمی واحد‌های تولیدی مستقر در شهرک‌های صنعتی، از این شرکت استعلام و کسب مجوز کنند.
وی افزود: همچنین بر اساس این قانون، هرگونه نقل و انتقال واحد‌های تولیدی منوط به اخذ پایان کار و دریافت پروانه بهره برداری از دستگاه‌های ذیصلاح است و خریداران و فروشندگان موظفند نسبت به انجام مراحل نقل و انتقال واحد تولیدی از طریق شرکت شهرک‌های صنعتی اقدام کنند.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل، اجرای این قانون را در راستای جلوگیری از بروز مشکلات آتی برای خریداران و حمایت از سرمایه گذاران واقعی دانست و خاطرنشان کرد: ممکن است برخی از قرارداد‌ها دارای مشکلاتی از قبیل بدهی اقساط زمین، ترهین و یا اجرائیات صادره از سوی بانک‌ها، تخلفات ساختمانی، مشکلات زون بندی و زیست محیطی، احتمال فسخی بودن زمین مورد معامله را داشته باشند که وجود هریک از این موارد به طور حتم منتهی به مشکلات آتی برای خریداران خواهد شد.
علایی تصریح کرد: در موارد متعددی مشاهده می‌شود که این نوع خرید و فروش‌ها منجر به طرح پرونده‌های کیفری دایر بر خرید و فروش مال غیر و کلاهبرداری شده که لازم است خریداران ضمن توجه به الزامات قانونی، موارد پیشگیرانه را در خصوص جلوگیری از ضرر و زیان‌های احتمالی در نظر داشته باشند.

دیگر خبرها

  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • بهره‌برداری از طرح فروسیلیس منگنز ازنا تا چند ماه آینده
  • ممنوعیت هرگونه خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی
  • شناسایی و مستندسازی ۲۰ نیاز فناورانه واحدهای صنعتی در خوزستان
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تأمین برق شهرک‌های صنعتی یزد
  • اختصاص ۳۰۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد
  • تحویل زمین به آبکاران به شرط آغاز ساخت پیش‌تصفیه
  • تخصیص بیش از ۳ هزار میلیارد ریال اعتبار برای تامین برق پایدار در شهرک‌های صنعتی یزد