Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی در خطبه‌های نماز جمعه کرمان با تسلیت حادثه قطار، به خانواده‌ها و بازماندگان، ضمن، تاکید بر برخورد با مقصران، از مسئولان خواست با دقت بیشتری انجام وظیفه کنند تا دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم.

او با بیان اینکه دشمن بدنبال هویت زدایی از انقلاب است، گفت: باید مراقب هویت انقلاب باشیم و یکی از شیوه‌های، هویت زدایی، تخریب و فراموشی هویت امام و ترویج فرهنگ‌ها و شیوه‌های زندگی غربی، القا وجود بن بست در کشور و ترویج ناامیدی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خطیب جمعه کرمان چند نرخی و تورم قیمت‌ها در کف بازار، را معضلی در جامعه برشمرد و ضمن تشکر از دادستانی در خصوص برخوردها، بر تداوم هر چه بیشتر برخورد‌ها و کنترل قیمت‌ها تاکید کرد.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با تبریک ولادت با سعادت امام رضا علیه السلام، حضور خدام حامل پرچم رضوی را در آیین نماز جمعه خیر مقدم گفت و به گوشه‌هایی از زندگی پر برکت آن امام پرداخت و توجه به اقشار مختلف مردم و مردمی بودن را از خصوصیات بارز امام رضا(ع) برشمرد و گفت:لقب امام رئوف، هم برگرفته از مردمی بودن ایشان است.

او مبارزه با ظلم و ستم و نرفتن زیر بار ظلم، را دیگر خصوصیات امام هشتم برشمرد و گفت:امام رضا علیه السلام تلاش کردند که هم امامت را به مردم بشناسند و هم امام را، جایگاه ارزنده امام، جایگاهی والاست و آن امام همواره به مردم توصیه می‌کردند که راه را گم نکنند.

حجت الاسلام و المسلمین علیدادی سلیمانی، با بیان اینکه وجود نازنین و مرقد متبرک امام هشتم در ایران افتخاری است می گوید: اما برخی همواره به شیوه‌های مختلف به ائمه و ساحت مقدسشان، توهین می‌کنند و نباید اجازه بروز چنین رفتاری از سوی برخی افراد داده شود.

او با تشریح جایگاه امام در جامعه، امام را روح انقلاب و جمهوری اسلامی توصیف کرد و گفت : انقلاب برگرفته از روحیات و تفکرات ارزشمند امام خمینی است و لازم است که منش، راه، تفکرات و شخصیت امام همواره مد نظر باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمازجمعه تورم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۷۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان

 

به گزارش خبرگزاری صداو سیمای مرکز کرمان ،در سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) پیکر مطهر یک شهید گمنام بر دستان مردم ولایی و شهید پرور شهربابک تشییع شد.

مردم شهید پرور شهرستان شهربابک با حضور پرشور خود در این مراسم پیکر مطهر این شهید والامقام را از میدان امام علی علیه السلام تا مسجد امام جعفر صادق علیه السلام تشییع کردند.

دیگر شهید گمنام هم که ۱۹ ساله بود در کوهپیایه با حضور نماینده ولی فقیه و دیگر مسئولان تشییع و خاکسپاری شد. 

دیگر خبرها

  • دستگیری اعضای چند تیم تروریستی در استان کرمان توسط سربازان گمنام امام‌زمان(عج)
  • تشییع و خاکسپاری ۲ شهید گمنام در استان کرمان
  • حامیان دروغین زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگدمال می کنند
  • حامیان آزادی زنان ایران دختران دانشجورا در خیابان لگد مال می کنند
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • اثرات تورم بر زندگی مردم با اختصاص سهمیه بنزین به نفر خنثی می شود
  • مکتب امام صادق(ع) جامعه اسلامی را به سوی درستی هدایت کرد
  • وعده‌های مسؤولان در عرصه‌های اقتصادی محقق شود
  • جنبش دانشجویان در آمریکا نشانگر بیدار شدن مردم دنیاست
  • در بازار هیجانی ارز خریدار ندارد