Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@22:40:01 GMT

دشمنان درصدد بر هم زدن آرامش روانی ملت ایران هستند

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۵۸۱۹

دشمنان درصدد بر هم زدن آرامش روانی ملت ایران هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت السلام حسن دهشیری در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اردستان، اظهار داشت: در هفته گذشته مقام معظم رهبری در سی و سومین سالگرد ارتحال حضرت امام، مسائل بسیار مهمی را بیان کردند و از خصوصیات فردی و مکتبی امام و همچنین از دشمنی دشمنان با امام و انقلاب سخن گفتند.

وی افزود: نکته برجسته در سخنان رهبر انقلاب این بود که دشمن ادعا می‌کند که تا ۶ ماه دیگر نظام سقوط می‌کند ولی به تعبیر ایشان، هشتاد از این شش ماه‌ها گذشته است و همچنان نظام پابرجا و استوار است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: رهبر انقلاب در پایان سخنان خود هفت توصیه مهم داشتند که می‌طلبد هر روز مرور و گوشزد شود تا فراموش نکنیم.

دهشیری با اشاره به هفت توصیه رهبر انقلاب، تصریح کرد: ایشان فرمودند که نباید اجازه دهیم دشمنان از انقلاب هویت زدایی کنند و ارزش‌ها و دستاوردهای آن را تحریف کنند؛ باید دروغ، فریب و جنگ روانی دشمن را افشا کنیم.

وی ادامه داد: همچنین توصیه کردند که از سرمایه ایمان مردم برای تولید عمل صالح بهره بگیرید و مردم وظیفه خود بدانند که از مسئولان خدمتگزار تجلیل کنند.

امام جمعه اردستان تاکید کرد: تلاش‌های دشمن برای ظلم به مردم بعد از گذشت بیش از ۴۰ سال نه تنها فروکش نکرده بلکه ادامه هم دارد و مردم باید مراقب بوده و غفلت نکنند چرا که دشمن همواره در پی ایجاد توطئه است.

دهشیری با بیان اینکه به خواست خدا دشمنان موفق نخواهند شد، تصریح کرد: نمونه اخیر این موارد را شاهد بودیم که بعد از گذشت چندین سال که در مورد برجام صحبت بود و اروپایی‌ها و آمریکایی‌ها تلاش داشتند که برجام شکل بگیرد در نهایت موفق نشده و برجام آنها به فرجام تبدیل شد.

وی یادآور شد: بعد از دفعات مکرر که اروپا و آمریکا صلح‌آمیز بودن فعالیت‌های هسته‌ای ایران را تأیید کردند اخیراً سه کشور انگلیس، فرانسه و آلمان قطعنامه‌ای داده و با پشتیبانی آمریکا به دروغ این معنا را باز زنده کردند که ایران به سمت و سوی دیگری می‌رود.

موضع گیری قاطعانه ایران بر علیه قطعنامه سه کشور

دهشیری بیان کرد: رئیس جمهور کشورمان نیز در این خصوص موضعی گرفت که دنیا بداند ما قدمی عقب نخواهیم نشست؛ همچنین وزیرخارجه کشور و دیگر مسئولان نیز گفتند که ما مسیر صلح‌آمیز را دنبال می‌کنیم.

امام جمعه اردستان خاطرنشان کرد: دشمنان همواره در صدد اغواگری و بر هم زدن آرامش و امنیت روانی مردم کشور ما بوده و هستند اما طبق فرموده رهبر انقلاب «ما بیدی نیستیم که از این بادها بلرزیم».

وی تاکید کرد: مسئولان اداره برق شهرستان تذکر دادند که طبق بخشنامه وزارت نیرو، ما امسال تابستان گرم و داغی داریم و اگر می‌خواهید قطعی برق نباشد لازم است مردم در مصرف برق صرفه‌جویی درست و بهینه داشته باشند.

دهشیری تصریح کرد: درست مصرف کردن یک سیاست انسانی اسلامی است و اعلام شده که اگر برق به درستی مصرف شود کمبود و قطعی برق نخواهیم داشت.

کد خبر 5510804

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری خطبه های نماز جمعه اقامه نماز جمعه بوشهر کرمانشاه خروج قطار از ریل دهه کرامت سفر استانی آمار کرونا خراسان رضوی مشهد ویروس کرونا اردبیل زیر سایه خورشید تغییر ساعت کاری سانحه تصادف رهبر انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان حجت‌الاسلام قربانعلی برقرار در خطبه‌های نماز جمعه امروز گرگان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب اسلامی در سال ۱۳۸۰ فرمان هشت ماده‌ای مبارزه با فساد را ابلاغ کردند گفت : این ابلاغ تاکنون اجرا نشده است و عمل به توصیه های ایشان سبب ریشه کنی فساد در کشور می شود.

وی با اشاره به در پیش بودن سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و فرا رسیدن روز معلم ادامه داد : شهید مطهری، شخصیتی بزرگوار و گرانقدر بود که کمتر کسی در مورد وی می‌تواند کامل صحبت کند.

او افزود: در این روز باید از معلمان که نقش موثری در تربیت فرزندان و آینده‌سازان این سرزمین دارند، به بهترین شکل ممکن قدردانی شود.

وی همچنین با اشاره به فرا رسیدن روز فرهنگ پهلوانی و ورزش زورخانه‌ای جوانمردی، مروت، مهمان‌نوازی، دستگیری از محرومان و ضعیفان، فروتنی، تواضع، گذشت و گشاده‌رویی را از ویژگی‌های پهلوانان دانست.

امام جمعه موقت گرگان همچنین با یادآوری فرارسیدن روز جهانی کار و کارگر گفت:کارگران از اقشار زحمتکش در هر جامعه‌ای محسوب می‌شوند و باید نگاه ویژه‌ای به آنان داشت 

او افزود : اعتراضات کارگران در آمریکا که منجر به فراخوان اعتصابات سراسری مبنی بر کاهش ساعات کاری از ۱۴ ساعت به هشت ساعت شد، دلیل اصلی نامگذاری این روز است.

 

دیگر خبرها

  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • اتاق فکر دشمنان چگونه در برابر جمهوری اسلامی شکست خورد؟
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • امنیت شغلی کارگران و معلمان باید تأمین شود
  • مقابله با هجمه‌های دشمن در گرو بصیرت‌افزایی است
  • تاکید امام جمعه موقت گرگان بر عمل به توصیه‌های رهبر معظم انقلاب برای ریشه‌کنی فساد در کشور
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • فیلم| سخنان امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب درباره حادثه طبس
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست