Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-06@22:23:13 GMT

بازارچه صنایع دستی در رودان یک ضرورت است

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۵۸۹۹

بازارچه صنایع دستی در رودان یک ضرورت است

به گزارش خبرگزاری فارس از رودان، حجت‌الاسلام مهدی دری در خطبه‌های نمازجمعه ظهر امروز با تبریک دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) اظهار داشت: در روایت متعدد آن امام همام همواره بر رعایت اخلاق نیک و شایسته تاکید کردند و باید بنا بر فرموده ایشان انسان همیشه مایه خیر باشد.

وی با اشاره به رهمنودهای مقام معظم رهبری در سی سومین مراسم  سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) گفت: رهبری بر رفع محرومیت زدایی در جامعه و پیاده کردن اسلام ناب محمدی تاکید کرده‌اند چرا که در نقطه مقابله عده‌ای بدنبال اسلام آمریکایی هستند و این‌ها به دنبال دور کردن اسلام واقعی و هویت‌زدایی از انقلاب هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام دری ادامه داد: ایشان تاکید کردند نگذارید یاد امام از جامعه کمرنگ شود و بر همین اساس باید در این رابطه برای تبیین شخصیت این انسان بزرگ به‌طور ویژه کارهای بسیاری انجام شود چرا که ذره ذره زندگی آن بزرگوار درس است.

وی گفت: ایشان بر مرتجی نبودن تاکید داشتند، یعنی تابعه سبک و زندگی غربی نبودن در واقع فرهنگ اصیل و اسلامی در جمهوری اسلامی با یاری رساندن به دیگران تبیین می‌شود و غنا فرهنگ ما برخی رفتارها از جمله عدم توجه به پدر و مادر به‌دنبال هوا و هوس بودن و خوش گذران بودن را نمی‌پذیرد.

حجت‌الاسلام دری تصریح کرد: فریب‌ها و جنگ روانی دشمنان بنا به فرموده رهبری باید افشا شود چراکه دشمنان ایران اسلامی خودشان منبع دروغ، تجاوز و ظلم هستند.

امام جمعه رودان بیان داشت: قدرشناسی از مسوولان نیز مورد تاکید معظم له است و همانطور که بیان داشتند: قطعا باید قدر دان آن رییس جمهوری باشیم که خود را در به بین فقیرترین مردم می‌رسانند تا به بررسی مشکلات آنان بپردازند.

وی گفت: رونق بخشی به  صنایع دستی و مشاغل خانگی در شهرستان رودان یک ضرورت است که با راه‌اندازی یک بازارچه صنایع دستی گام مهمی در این راه برداشته خواهد شد.

حجت‌الاسلام دری تاکید کرد: باید بازارچه‌ای به‌صورت هفتگی راه‌اندازی شود تا مشاغل خانگی اقشار مختلف بویژه روستاییان به دید عموم برسد.

وی با اشاره به روز گل و گیاه در هفته پیش رو گفت: این شهرستان ظرفیت پرورش انواع گل و گیاه را دارد و این ظرفیت باید تبدیل به یک فرصتی برای معرفی شهرستان شود.


امام جمعه رودان به افتخار آفرینی جوانان ورزشکار رودانی در صحنه‌های ملی و بین المللی اشاره کرد و گفت: حمایت از این جوانان مایه بالندگی تمام شهرستان و کسب افتخارات روز افزون  خواهد شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۹

منبع: فارس

کلیدواژه: رودان نماز جمعه مهدی دری حجت الاسلام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین

صنایع‌دستی استان کردستان جلوه‌گر هنر دستانِ مردان و زنان کردستانی است که چشم هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3080203 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • راه‌‌اندازی آنلاین‌شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در طبس
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • راه اندازی آنلاین شاپ صنایع دستی و سوغات محلی در شهرستان طبس
  • دستگیری ۳ حفار غیرمجاز در قروه
  • تخصیص اعتبارات لازم برای حوزه میراث‌فرهنگی شهرستان گرمی
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • صنایع‌دستی استان کردستان از دریچه دوربین
  • کشف ۱۸۵ کیلوگرم مواد مخدر در هرمزگان
  • حفر گودال ١٥ متری برای کشف اشیاء تاریخی؛ ۳ نفر دستگیر شدند
  • ظرفیت های گردشگری گرمی در قالب جشنواره معرفی می شود