Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-05@19:57:26 GMT

پلیس فرانسه اعتراف به شکست کرد!

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۵۹۶۷

پلیس فرانسه اعتراف به شکست کرد!

جدال رئال مادرید و لیورپول با صحنه های خطرناکی در خارج از ورزشگاه دو فرانس همراه بود که منجر به دخالت‌ پلیس شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رئیس پلیس پاریس برای فینال لیگ قهرمانان اروپا اعتراف می‌کند که ممکن است در ادعای اولیه خود مبنی بر وجود بیش از ۴۰ هزار بلیط جعلی در خارج از ورزشگاه دو فرانس اشتباه کرده باشد و گفت که تلاش امنیتی قبل از مسابقه با "شکست" همراه بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران هر دو باشگاه قبل از مسابقه فینال در ورزشگاه استاد دو فرانس در ۲۸ مه (هفتم خرداد) با رفتارهای خشن مواجه شدند و از آن زمان مجبور شدند با اتهامات مناقشه برانگیز مقامات فرانسوی مبنی بر رفتار نادرست آنها برخورد کنند.

از گاز اشک آور و اسپری فلفل برای بچه‌ها استفاده شد، زیرا این کار بخاطر تلاش برای عقب راندن جمعیت و جلوگیری درگیری، انجام شد، در حالی که گفته می‌شود تعداد زیادی از هواداران توانستند بدون بلیط وارد ورزشگاه شوند.

پلیس پاریس چه گفته است؟

دیدیه لالمان، بخشدار پلیس پاریس، مسئول سازمان دهی خارج از ورزشگاه بود و اکنون از صحنه‌های دلخراش ابراز پشیمانی کرده است. با این حال، او اصرار داشت که استفاده از چنین اقدامات شدید تنها راه برای جلوگیری از تشدید وضعیتی است که می‌تواند منجر به تلفات شود. آقای لالمان به سنای فرانسه گفته است: «این بدیهی است که کار ما با شکست همراه بود، زیرا مردم تحت فشار قرار گرفتند یا مورد حمله قرار گرفتند، حتی اگر ما به آنها امنیت بدهیم». "من کاملاً آگاهم که افرادی که با حسن نیت عمل می‌کردند، حتی خانواده‌ها، با گاز اشک آور آسیب دیدند. برای این موضوع بسیار متأسفم. اما راه دیگری وجود نداشت."

وی در مورد ادعای خود مبنی بر تعداد بلیت‌های جعلی در خارج از محل برگزاری، از اظهارات قبلی عقب نشینی کرد و گفت: «ممکن است در رقم ۳۰ تا ۴۰ هزار [هواداران با بلیت‌های جعلی] که به وزیر [کشور] دادم اشتباه کرده باشم. از نقطه نظر عملیاتی، اگر حدود ۲۰ یا ۳۰ یا ۴۰ هزار باشد، چیزی را تغییر نمی‌دهد.

بعد از آنچه اتفاقی می‌افتد؟

هواداران لیورپول همچنین از عوامل منطقه سنت دنیس شکایت کردند که ظاهراً گوشی‌ها و ساعت‌ها را بعد از بازی با ضربات چاقو به سرقت بردند. آقای لالمان در ادامه قول داد که کسانی را که مستقیماً مسئول خشونت در ورزشگاه دو فرانس بودند شناسایی و آنها را به دست عدالت بسپارد.

اکنون تحقیقات یوفا برای تعیین علت دقیق هرج و مرج در حال انجام است و نهاد اصلی حاکم اروپا نیز پس از مقصر دانستن هواداران بدون بلیت، از سایرین عذرخواهی کرده است.

کد خبر 580867

منبع: ایمنا

کلیدواژه: تیم فوتبال رئال مادرید رئال مادرید فوتبال اروپا بازیکن فوتبال فرانسه لیگ قهرمانان اروپا فینال لیگ قهرمانان اروپا لیورپول تیم فوتبال لیورپول پلیس شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق دو فرانس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۵۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کودی رودز: تا ابد مدیون فرانسه خواهم بود/ اخبار WWE

کودی رودز در کنفرانس خبری پس از رویداد بکلش از هواداران حاضر در ورزشگاه تشکر کرد.

اولین دفاع کودی رودز از کمربند آندیسپیوتد WWE دیشب و در مین ایونت رویداد بکلش فرانسه در مقابل ای جی استایلز اتفاق افتاد. هر دو سوپراستار نمایش جذابی را در مقابل هواداران پرشور حاضر در ورزشگاه اجرا کردند و در نهایت نام کابوس آمریکایی به عنوان پیروز این دیدار اعلام شد.

طرفداری | کودی رودز در کنفرانس خبری پس از این رویداد از هواداران خود در فرانسه بابت حمایت‌ها و رکوردشکنی‌شان تشکر کرد. آنها رکورد بیشترین جمعیت حاضر در یک آرنا در تاریخ WWE را شکستند. ( منظور از آرنا فضایی سربسته است و با استادیوم تفاوت دارد) قبل از آنها این رکورد متعلق به هواداران انگلیسی حاضر در رویداد مانی این د بنک پارسال به میزبانی لندن بود.

من تا ابد مدیون فرانسه خواهم بود. اینجا اولین جایی بود که به عنوان قهرمان کمربند WWE به یک PLE قدم گذاشتم. این بزرگترین جمعیت در یک آرنا در تاریخ WWE بود و نام من و ای جی استایلز به این رویداد گره خورد.

 کودی رودز پس از اجرای یک کودی‌کاتر تماشایی به همراه کراس رودز توانست ای جی را با موفقیت پین کند. بالا رفتن دست او در پایان این دیدار با انفجار کرکننده جمعیت همراه بود.

برترین حریف کودی رودز کیست؟

در ادامه همان کنفرانس خبری، یکی از خبرنگاران با یادآوری اینکه پدر کودی، داستی رودز فقید با ریک فلیر یک درگیری طولانی داشتند و به نوعی رقیب سنتی یکدیگر بودند از کودی خواست که "ریک فلیر" دوران حرفه‌ای خودش را انتخاب کند. کودی در تایید این ادعا گفت که پدرش همیشه از بیلی گراهام، هارلی ریس و ریک فلیر به عنوان بزرگترین رقبای خود یاد کرده است. کودی در ادامه گفت که او هنوز رقیبی چندین ساله ندارد که بتواند به عنوان رقیب سنتی او در نظر گرفته شود، اما از 3 نفر نام برد که شاید در پایان دوران حرفه‌ایش از آنها به این عنوان یاد کند.

شاید دوست جدیدم باشد که اکنون روز به روز در حال بهتر شدن بوده و برای بازگشت او بی صبرانه منتظریم. شاید سث رالینز باشد، شاید رومن رینز یا شاید ای جی استایلز.

 

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • کودی رودز: تا ابد مدیون فرانسه خواهم بود/ اخبار WWE
  • دستگیری سارق و اعتراف به ۶ فقره سرقت گوشواره از دختربچه‌ها
  • اعتراف ستاره بارسا: از نظر روانی فروپاشیدیم!
  • ربایندگان یسنا اعتراف کردند / دستگیری 4 متهم اصلی در حال فرار
  • ربایندگان «یسنا» اعتراف کردند/ یکی از مجرمان متواری است
  • ربایندگان یسنا به جرم خود اعتراف کردند
  • آمار جالب توجه حریف استقلال در خارج از خانه
  • بیانیه تند و بی سابقه پرسپولیس علیه سپاهان
  • اعتراف تازه رسانه اسرائیلی درباره شکست در رهگیری موشک های ایران
  • امید جدید پرسپولیسی‌ها برای صدرنشین: ذوبِ شکست‌ناپذیر!