Web Analytics Made Easy - Statcounter

بوشهر

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: اساس آژانس بین المللی انرژی اتمی اندیشه های استکباری است و همواره به دنبال تبعیض و آپارتاید علمی هستند.

آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه های نماز جمعه این هفته بوشهر با اشاره به قطعنامه اخیر آژانس بین المللی هسته ای بر علیه ایران افزود: نباید امیدی به آژانس داشته باشیم و از مسئولان تقاضا می‌شود  سطح همکاری با آژانس را کاهش دهند و خروج از آژانس را در دستور کار قرار دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تاکید کرد: نگاه آنها به ایران این است که این کشور را به عقب افتادگی و وابستگی برگردانند.

امام جمعه بوشهر اضافه کرد: مجموعه آژانس بین المللی اتمی همیشه با پشتیبانی از استکبار و مانع تراشی در مسیر  پیشرفت کشورهای در حال توسعه امتحان خود را پس داده است.

وی تاکید کرد: فلسفه تاسیس آژانس بین المللی انرژی اتمی انحصار دانش و قدرت هسته ای برای کشورهای استعماری و ایجاد محدودیت در عرصه های دانش و فناوری هسته ای و محصولات دانش بنیان هسته ای برای کشورهای در حال توسعه است.

صفایی بوشهری گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی در حقیقت آژانس استکبار ساخته است که هر چه پیشرفت کنیم آنها بیشتر محدودیت ایجاد می کنند.

اجازه ندهیم هویت انقلاب وارونه جلوه کند

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در سالروز رحلت امام (ره) افزود: امروز دشمن به دنبال تحریف انقلاب و پنهان کردن عظمت انقلاب است نباید اجازه دهیم هویت و حقیقت انقلاب به خصوص برای جوانان وارونه جلوه داده شود.

صفایی بوشهری تاکید کرد: مراقب باشید حقیقت و جوهره انقلاب به وسیله دشمن تحریف نشود و دستاورد انقلاب در قالب جهاد تبیین برای جامعه بازگو شود.

وی اضافه کرد: در مقابل تهاجم تحریم دشمن ما باید به دنبال جهاد تبیین باشیم.

صفایی بوشهری گفت:تمام تجلی این انقلاب  به وسیله امام راحل است و باید مراقب بود دوباره ارتجاع صورت نگیرد.

وی ادامه داد: دشمن به دنبال بازگشت ایران به عقب که همان سبک زندگی غربی، وابستگی، فساد، ظلم و ستم است.

امام جمعه بوشهر گفت: بسیاری از دشمنان داخلی و خارجی انقلاب با دروغ و تهمت و برنامه ریزی گوناگون در مسیر انحراف واقعیت‌های انقلاب هستند که باید آنها را با خدمتگزاری به مردم اصلاح کرد.

وی تاکید کرد: از ایمان و سرمایه ایمان استفاده کنیم و مترتب بر ایمان عمل صالح انجام دهید و در راه انقلاب با نگاه دینی فعالیت کنید.

امام جمعه بوشهر گفت: بسیاری القا می کنند انقلاب به بن بست رسیده این ادعای دشمن در روزهای اول انقلاب نیز مطرح شد که امام راحل در آن روزها اعلام کردند "خودتان به بن بست رسیده اید" انقلاب اسلامی ایران به بن بست نمی رسد.

وی یادآور شد: انقلاب اسلامی ایران تا ولایت فقیه دارد هیچ وقت به بن بست نمی رسد ولایت فقیه انقلاب را بیمه می کند.

هنر باید از انحصار امپریالیسم هنری خارج شود

امام جمعه بوشهر با اشاره به توهینی که به تازگی به ساحت مقدس امام رضا (ع) شده است گفت: کسانی که این چنین برخورد می کنند سر در آخور صهیونیزم بین الملل دارند اینها از هنر که یک مقوله الهی و مقدس است با نگاه ضد انسانی و ضد بشری به مقدسات توهین می کنند.

وی این اقدام نا به جا را محکوم کرد و افزود: خواهان تحول عظیمی در عرصه هنر آسمانی برای هنر در جهان هستیم.

صفایی بوشهری گفت: امروز هنر در انحصار امپریالیسم هنری است که باید از چنگال و اسارت این چرثومه های استکبار نجات داده شود و در خدمت مردم و فرهنگ متعالی علوم انسانی قرار گیرد.

وی از مسئولان استانی و کشوری خواست که با توجه به شرایط خاص آب و هوایی استان بوشهر قطعی آب و برق در این استان به کمترین میزان برسد.

اهرم

امام جمعه اهرم مرکز شهرستان تنگستان گفت: دشمن به دنبال وارونه جلوه دادن حقیقت انقلاب است که باید نسبت به این دسیسه دشمن برحذر باشیم.

حجت الاسلام حبیب پهلو زاده در جمع نمازگزاران شهر اهرم افزود:  در مساله مقابله با زورگویی استکبار با محوریت آژانس انرژی اتمی؛ ایدئولوژی و  دیپلماسی انقلاب اسلامی زبان التماس نیست زبان اقدام در مقابل اقدام است.

وی اضافه کرد: وقتی با فشار قطعنامه علیه ملت ایران صادر می‌کنند و درخواست‌های فرا قانونی دارند از جمله اینکه که باید جاهای مختلفی برای بازرسی در اختیار جاسوسان آنها قرار داده شود، ایران هم تمام دوربین‌های نظارتی را از کار می اندازد.

پهلوزاده گفت: گفتمان انقلاب اسلامی؛ مذاکره برای مذاکره، رابطه، تعامل و التماس، نبوده و نیست؛ چرا که اینها روش هویت زدایی از انقلاب است و از این به بعد دوران تقویت و تعالی هویت انقلابی جمهوری اسلامی است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در دیدار با کارگزاران حج افزود: اصل حج ترویج خدا محوری است و اجتماع حول محور معنویت شکل می‌گیرد.

برازجان

امام جمعه برازجان  مرکز شهرستانشر دشتستان در جمع نمازگزاران برازجانی به تبیین شخصیت امام و نقش ایشان در روشنگری و موضع گیری در مقابل جریان‌های انحرافی، فرق و مذاهب غیر اسلامی در مقابل اسلام پرداخت.
حجت‌الاسلام حسن مصلح در بخش دیگری از سخنان خود به بیان توصیه های رهبری به فعالان عرصه انقلابی،سیاسی و اجتماعی پرداخت و گفت: از هویت زدایی انقلاب، تحریف و کم رنگ شدن یاد امام،  نفوذ رده های مرتجع در کشور جلوگیری کنید،

وی افزود: از سرمایه ایمان مردم برای عمل صالح استفاده کنید و دروغ و جنگ روانی دشمن را افشا کرده‌ و در مقابل تخریب مسئولین انقلابی توسط دشمن بایستید.

مصلح در خصوص ضرورت صرفه‌جویی در مصرف آب و برق اضافه کرد: امروز با بحران آب و انرژی مواجه هستیم که مهمترین روش مدیریت این بحران و ذخیره منابع برای نسل آینده صرفه‌جویی و مدیریت مصرف است.

امام جمعه برازجان ضمن تقدیر و تشکر از متولیان برگزاری سرود سلام فرمانده در شهرستان اضافه کرد: مردم انقلابی دشتستان با حضور باشکوه خود حماسه دیگری در تاریخ این شهرستان ثبت کردند، سرودی که امروز جهانی شده و در واقع استغاثه عمومی به امام زمان است.

وی همچنین از ستاد دهه کرامت و برنامه‌های اجراشده در این ایام بویژه حضور خدام آستان قدس رضوی در سطح شهرستان تقدیر و تشکر کرد.

دیر

 امام جمعه دیر گفت: مسئولان بی نظمی در بازار خرید مردم را سامان دهند.

حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه نماز جمعه دیر افزود: مردمی سازی یارانه ها مشکلاتی برای خرید مردم در بازار ایجاد کرده که مسئولان باید به سرعت بازار را سامان دهند.

وی گفت: مردم پشتوانه نظام و رهبری هستند و اگر بدانند که مسئولان به فکر آنان هستند توطئه دشمن را خنثی می کنند.

امام جمعه دیر اضافه کرد: مسئولان باید با نظارت درست در بازار جلو گرانی سرسام آور را بگیرند و این انتظار مردم از مسئولان است.

وی در ارتباط با برگزاری کنکور سراسری در کشور بیان کرد: در کنار آموزش تئوری در دانشگاه، دانشجویان مهارت آموزی هم داشته باشند تا جلو بهانه گیری از شرکت ها در راستای جذب آنان گرفته شود.

حجت الاسلام حسینی گفت: مسئولان و نهادهای فرهنگی و تاثیرگذار در جهت مقابله با تهدیدات جنگ نرم دشمن و تقویت فرهنگ و ارزش های اسلامی گام های بلندی بردارند.

وی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در مراسم چهاردهم خرداد سالروز ارتحال امام گفت: بنیانگذار جمهوری اسلامی، امام همه عصرها و نسل ها است و همه باید از امام الگو بگیریم و نسل جوان اگر می خواهد مدیریت و تاثیرگذار باشد به گفتار و رفتار امام مراجعه کند.

گناوه

امام جمعه گناوه گفت: هدف از قطعنامه اخیر شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی،راه انداختن جنگ روانی در جامعه ایران اسلامی و ناامید کردن مردم به نظام و انقلاب و آینده است.

حجت الاسلام سیدعبدالهادی رکنی حسینی در خطبه های نمازجمعه این هفته گناوه افزود: تمرکز جبهه استکبار بر نقاط قوت ایران بخصوص در صنعت دفاعی و موشکی است و هیچوقت آنها را با  دشمنان معاوضه نخواهیم کرد.

وی اظهارکرد: کشورهای آمریکا ، فرانسه ، انگلیس و آلمان با بازیگردانی رژیم صهیونسیتی با تهیه این قطعنامه به دنبال ناامید کردن مردم ایران بودند اما بدانند که فشار حداکثری بر کشور و ملت بابصیر و آگاه ایران دیگر جواب نخواهد داد .

امام جمعه گناوه گفت: در حالیکه مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی در گزارش خود مدعی همکاری نکردن ایران است اما  در این چندین سال با آنها شفاف تعامل و همکاری صورت گرفته است و بارها رهبر معظم انقلاب فتوا دادند که ما هیچوقت دنبال سلاح اتمی نیستیم.

وی با اشاره به سخنان رهبرمعظم انقلاب در سالروز ارتحال معمارکبیر انقلاب افزود: رهبری ۳۳ سال است که ویژگی ها و اندیشه شخصیتی امام را در تمام ابعادش برای ما ترسیم و تبیین می‌کند که تقوا، معنویت، حالت عرفانی، شجاعت،  صلابت ،عقلانیت و اجتناب از ناامیدی بخشی از این ویژگی ها است. 

رکنی حسینی گفت: امرزو دشمن با راه انداختن جنگ روانی به دنبال کمرنگ کردن یاد و تحریف امام و ناامید کردن مردم است و باید آگاه و هوشیار باشیم  که نتواند از این مسیر به اهداف شوم خود نایل شود.

وی بیان داشت: هیچکس از کاستی  و کمبودها و ضعف های مدیریتی  دفاع نمی کند اما زمانی که دشمن در فضای مجازی جنگ روانی ایجاد می کند باید در برابر آنها ایستادگی کنیم و البته مردم بارها وفاداری خود را به نظام و انقلاب ادا کرده اند.

امام جمعه گناوه گفت: مسئولان باید  بتوانند مشکلات را از روی دوش مردم بردارند و نباید بگذاریم این همه فشار اقتصادی، گرانی و تورمی که وجود دارد ، یک ابزاری برای دشمن شود تا از ضعف مدیریت ها ، کاستی و عدم نظارت ها ، سوء استفاده کرده و جنگ روانی راه بیاندازند که البته خودشان اذعان کردند فشار حداکثری علیه مردم شکست خواهد خورد.

کنگان

امام جمعه کنگان گفت: اهتمام به تولید داخلی بعنوان شاه کلید حل مشکلات کشور امری ضروری است و باید به تولید کنندگان تسهیلات لازم پرداخت شود.

حجت الاسلام محمود محمودی در اجتماع نمازگزاران شهر کنگان با اشاره به وضعیت استان‌های مرزی و مرزنشینان افزود: با عنوان اینکه درآمد بخش قابل توجهی از ساحل نشینان از طریق تجارت است مقامات کشوری و استانی تدبیری بیندیشند تا دست کم یک مجوز طبق شرایط سال‌های گذشته برای لنج داران مناطق مرزی لحاظ شود.

وی اضافه کرد: مرزنشینان همواره مرزداران خوبی برای کشور به شمار می روند و شایسته خدمت بیشتر هستند.

محمودی در خصوص امام رضا (ع) افزود: جهان امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند شناخت و معرفت ساحت مقدس امام رئوف و عمل به سیره آن امام همام است.

امام جمعه کنگان با اشاره سخنان اخیر رهبر فرزانه انقلاب در دیدار با کارگزاران حج اضافه کرد: ، همزیستی حجاج از جای جای دنیا با یکدیگر از مهمترین مسائل حج است.

وی بیان کرد: مطالبه رهبر معظم انقلاب از کشور میزبان امنیت همه زائران بویژه زائران ایرانی بود.

محمودی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در حرم امام راحل افزود: سخنرانی رهبر معظم انقلاب در حرم مطهر رضوی جهت گیری یکساله کشور را تعیین و در سالگرد ارتحال امام امت نیز گفتمان سازی مبتنی بر مکتب امام را مورد تاکید قرار دادند.

وی رهبری را متعلق به همه گروه‌ها و گفتمان ها دانست و با اشاره به مشی معظم له در حوزه های مختلف از جمله سیاسی گفت: رهبر معظم انقلاب همواره الگوی همه گفتمان‌های سیاسی کشور است و چتر دلسوزی ایشان همواره بر سر ملت بزرگ ایران و امت اسلامی است.

محمودی در بخش دیگر با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در حادثه قطار مسافربری مشهد – یزد و نیز حادثه دلخراش درگذشت دو نیروی شهرداری کنگان گفت: متولیان امر در حوزه های مختلف تلاش کنند با مراقبت و احتیاط واتخاذ تدابیر مناسب مانع تکرار چنین حوادث تلخی شوند.

وی با اشاره به موضوع مشکلات دامداران کنگان اضافه کرد: دامداران کنگان از کمبود آب گلایه مندند و انتظار می رود مسئولان آب برای حل مشکل آنها چاره اندیشی کنند.

برچسب‌ها بوشهر ستاد اقامه نماز کشور آژانس بین المللی انرژی اتمی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر ستاد اقامه نماز کشور آژانس بین المللی انرژی اتمی بوشهر ستاد اقامه نماز کشور آژانس بین المللی انرژی اتمی آژانس بین المللی انرژی اتمی اشاره به سخنان رهبر رهبر معظم انقلاب امام جمعه بوشهر انقلاب اسلامی صفایی بوشهری حجت الاسلام جنگ روانی بن بست هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام رضا نوری در خطبه‌های نماز جمعه بجنورد که در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد، اظهار کرد: هدایت اعتبارات و تسهیلات بانکی و حمایت مورد نیاز از صنایع تبدیلی توسط مسئولین زمینه مشارکت بیشتر مردم در عرصه رونق تولید را فراهم می‌کند.

وی در ادامه افزود: دشمن با توهم دلسرد نمودن مردم از انقلاب اسلامی تحریم‌های گسترده و ناعادلانه‌ای را وضع و برنامه‌ریزی می‌کند.

نماینده ولی‌ فقیه در خراسان شمالی بیان کرد: دشمن درصدد ایجاد نارضایتی در میان مردم به واسطه مسائل معیشتی است.

امام جمعه بجنورد خاطر نشان کرد: تولید محصولات و خدمات مختلف که کشور را از بیگانه بی‌نیاز می‌کند، عبادت مسلم است.

حجت‌الاسلام نوری بیان کرد: کارگران و کارفرمایان سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند.

امام جمعه بجنورد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله مهمان‌نواز، نماینده فقید مردم خراسان شمالی در مجلس خبرگان تصریح کرد: بیش از ۳۰ سال امامت جمعه شهرستان بجنورد و تلاش‌های مضاعف برای پیشرفت استان چهره یک روحانی مجاهد و مردمی را وی در اذهان مردم ایجاد نموده است.

کد خبر 6089056

دیگر خبرها

  • حمایت خطیبان جمعه سیستان و بلوچستان از عملیات تنبیهی وعده صادق
  • برگزاری نماز جمعه شهرستان‌های استان مرکزی
  • حجاب و عفاف؛ مهمترین محور سخنان خطیبان نماز جمعه شهر‌های گلستان
  • گزیده از سخنان ائمه جمعه شهرهای استان قم
  • گزیده خطبه های نماز جمعه شهرهای کهگیلویه و بویراحمد
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • حمله به اسرائیل عظمت ایران را نشان داد
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • لیبرال دموکراسی پایبند هیچ قانونی نیست/تاریخ پراز جنایت استکبار