Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- در پی آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی شهرک امام حسین بندر دیر با تلاش آتش‌نشانان حریق بدون تلفات جانی مهار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندر دیر، وقوع آتش‌سوزی در مجتمع مسکونی شهرک امام حسین بندر دیر ظهر امروز با تلاش آتش‌نشانان بندر دیر مهار شد.

شهردار بندر دیر با اشاره به اعزام تیم‌های عملیاتی برای اطفا حریق اظهار داشت: با دریافت گزارش آتش‌سوزی بلافاصله 10 اکیپ عملیاتی از ایستگاه‌های آتش‌نشانی بندر دیر، شهر بردستان، دوراهک، بنک، کنگان، شرکت متانول کاوه شهرستان دیر، اداره بندر و دریانوردی به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

علی ابراهیمی با بیان اینکه این آتش‌سوزی خسارت‌های مالی زیادی به همراه داشت گفت: خوشبختانه این حریق صدمات و تلفات انسانی نداشت و با تلاش به موقع آتش‌نشانان در کمترین زمان ممکن کنترل و مهار شد.

نامشخص ماندن علت آتش‌سوزی در انبارهای غرب تهران/سکوت سازمان اموال تملیکی یکساله شدافزایش دمای هوای گلستان تا 45 درجه/ هشدار وقوع آتش‌سوزی در اراضی جنگلیمهار آتش‌سوزی پتروشیمی گچساران/ خسارت مالی و تلفات انسانی نداشتیم

وی بیان کرد: علت آتش‌سوزی از سوی کارشناسان در دست بررسی است و این حادثه به تاسیسات و تجهیزات  5 واحد مسکونی آسیب وارد کرد.

اعزام 16 خودرو آتش‌نشانی، تانکر آبرسانی

مسئول آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بندر دیر هم با بیان اینکه‌ این حادثه در طبقه دوم و سوم مجتمع مسکونی رخ داد افزود: با حضور به‌موقع آتش‌نشانان از سرایت آتش به طبقات دیگر جلوگیری شد.

یوسف رنجبر از اعزام 16 خودرو آتش‌نشانی، تانکر آبرسانی و خودرو پیشرو از شهر‌های دیر، کنگان، دوراهک، بردستان، بنک و شرکت متانول کاوه به محل حادثه خبر داد و تصریح کرد: در این حادثه با بیرون آمدن ساکنان از منزل به کسی آسیب نرسید.

وی با بیان اینکه علت حادثه و میزان خسارت وارد آمده در دست بررسی است تأکید کرد: رعایت نکات ایمنی در زمان حادثه و خروج از منزل مربوط به گاز و برق که می‌تواند خساراتی زیادی را به بار آورد الزامی است.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجتمع مسکونی آتش سوزی آتش نشانان آتش نشانی بندر دیر مهار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران

آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس‌آباد تهران آتش نشانان را به محل حادثه کشاند.

به گزارش ایسنا، ظهر امروز یک مورد آتش‌سوزی در شهرک صنعتی شمس آباد به آتش نشانی این محدوده اطلاع داده شد که درپی آن چندین دستگاه خودروی آتش‌نشانی به همراه تانکر آب به محل اعزام شدند. همچنین با توجه به اینکه این محدوده از خارج از حوزه استحفاظی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران قرار دارد، یک ایستگاه کمکی به همراه تجهیزات نیز از تهران به این محل اعزام شد.

درپی این حریق دود زیادی به آسمان بلند شده به‌طوریکه تا شعاع چندکیلومتری از محل وقوع نیز قابل رویت است. در حال حاضر عوامل آتش‌نشانی در حال عملیات اطفاء حریق در این محل هستند و گزارش و اخبار بیشتری از جزئیات این حادثه اعلام نشده است.

جزئیات بیشتر از این حادثه و خسارات آن پس از پیگیری از مسئولان رسمی اعلام خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • حریق در هتل پارسیان کوثر تهران مهار شد
  • جزییات آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش‌سوزی گسترده یک کارگاه ۲۰۰۰ متری در جنوب تهران
  • آتش سوزی گسترده در کارخانه مبل سازی مهار شد
  • آتش‌سوزی گسترده در یک شهرک صنعتی در جنوب تهران
  • انفجار منزل مسکونی در قم
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • حادثه انفجار گاز در یک منزل مسکونی در نیشابور
  • مهار آتش‌سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری
  • (ویدئو) مهار آتش سوزی انبار لوازم آرایشی در شهر ری