Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-05@20:46:37 GMT

خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۶۷۵۹

خطبه های نماز جمعه شهرستان‌های هرمزگان

نماز جمعه اهل سنت بندرعباس

شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس گفت: مسئولان به دغدغه‌های مالیاتی بازاریان رسیدگی کنند تا در این زمینه اجحافی به فعالان اقتصادی نشود.

نماز جمعه میناب

امام جمعه میناب گفت: آژانس استقلالی از خود ندارد و دولت و ملت ولایی ما به زیاده گویی‌های آمریکا و دشمنان، پاسخ قاطع دارد و هر وقت هم نیاز به مذاکره باشد وارد مذاکره می‌شویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


حجت الاسلام محسن ابراهیمی با تبریک میلاد امام رضا (ع) و پرداختن به ویژگی‌های آن امام، گفت: امام رضا (ع) کانون و هسته مرکزی مومنین است و کسانی که می‌خواهند کار تشکیلاتی انجام دهند باید امام رضا (ع) را سرلوحه قرار دهند.

 خطبه نماز رودان

امام جمعه رودان از مهمترین اهداف امام ورهبری پس از پیروزی انقلاب وضع حاکمیت اسلام ناب محمدی در مقابل اسلام آمریکایی درکشور دانست و گفت: همه موظف هستیم در تبعیت از امامان انقلاب مقابل هویت زدایی از انقلاب بایستیم.
حجت الاسلام مهدی دری با گلایه از نبودن محلی برای ارائه وعرضه تولیدات خانگی بانوان رودانی و صنایع دستی هنرمندان رودانی از مدیران شهرستان خواست شرایط ایجاد بازارچه هفتگی برای عرضه این تولیدات را در شهر رودان فراهم کنند.

نماز جمعه شیعه قشم

امام جمعه قشم گفت: مهمترین ویژگی مسئولان در دولت مردمی باید همراهی و همنشینی با مردم باشد.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی گفت: اکنون که جزیره قشم در مسیر پرشتاب توسعه قرار دارد، ایجاد توازن بین همه نقاط قشم با در نظر گرفتن غربی‌ترین روستا‌های این جزیره در الویت است.

نماز جمعه اهل سنت قشم

شیخ عبدالرحیم خطیبی، امام جمعه اهل سنت قشم با اشاره به بر اساس آموزه‌های اسلامی اینکه بخشیدن بخشی از مال به نیازمندان سبب گشایش روزی و فراوانی مال می‌شود، گفت: پرداختن به انفاق، یکی از مهمترین دغدغه‌های پیامبر عظیم الشان اسلام بود که پیوسته مسلمانان را به صدقه دادن رهنمون می‌شدند.

 خطبه‌های نماز جمعه حاجی آباد

حجت الاسلام محمد خانجانی امام جمعه موقت حاجی آباد گفت: صنایع دستی جایگاه ویژه‌ای در میراث فرهنگی هر ملت دارد، زیرا تنوع آثار صنایع دستی ذوق، تفکر و خلاقیت یک ملت را نشان میدهد و تاثیر بسزایی در اشتغال زایی، صادرات، گردشگری و فرهنگ هر کشور دارد و از این رو باید به آن توجه ویژه و بیشتری شود.

نماز جمعه سیریک

امام جمعه موقت شهرستان سیریک گفت: امنیت هم اکنون کشور مدیون خون شهیدان هستیم وباید قدر این نعمت بزرگ را بدانیم.
حجت الاسلام علی ابراهیمی ازمسئولان خواست نظارت بیشتری بر بازار و کنترل قیمت‌ها داشته باشند.پ

 نماز جمعه پارسیان

امام جمعه پارسیان با گرامیداشت روز صنایع دستی گفت: فعالان صنایع دستی در پارسیان نیازمند حمایت بیشتر می‌باشند و قطعاً پشتیبانی از این صنعت می‌تواند نقش مهمی در اشتغال خانوار‌ها داشته باشد.
حجت الاسلام بارانی قطعنامه شورای حکام آژانس بین‌المللی انرژی اتمی علیه جمهوری اسلامی ایران را رسوایی دیگری برای این نهاد ارزیابی کرد گفت: متاسفانه رژیم صهیونیستی با وجود فعالیت هسته‌ای و دارابودن صد‌ها کلاهک جنگی اتمی زیر بار هیچ تعهد بین المللی نرفته است، اما آژانس با استناد به گزارشات خلاف واقع این رژیم علیه ایران قطعنامه صادر می‌کند که خود گویای انحراف این سازمان از اهداف تشکیل خود است.

نماز جمعه بشاگرد

امام جمعه بشاگرد با تبریک میلاد امام رضا (ع) گفت: یکی از درس‌هایی که از رفتار سیاسی امام رضا علیه السلام گرفته می‌شود، ضرورت مردمی بودن مسئولان در حکومت دینی است.
حجت الاسلام حسین غلامی بااشاره به روز صنایع دستی گفت: مسئولان مکانی برای نمایشگاه دائمی صنایع دستی شهرستان در نظر بگیرند و از این طریق هم حمایت از تولید کننده را داشته باشند، هم فرهنگ شهرستان به میهمانان معرفی شود.

 نماز جمعه جاسک

حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه جاسک با تبریک فرا رسیدن سالروز ولادت باسعادت امام رضا (ع) گفت: حضور وزیر آموزش و پرورش در شهرستان و منطقه جانوری و لیردف دورترین نقطه شهرستان نوید بخش اتفاقات خوب است اینکه مسئولی عالی رتبه خودش را به دورترین و کم توسعه یافته‌ترین نقطه کشور می‌رساند و مشکلات را از نزدیک لمس می‌کند این نویدبخش اتفاقات خوب در این منطقه است.

 نماز جمعه بوموسی

امام جمعه بوموسی بااشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: هزینه مقاومت بسیار کمتر از هزینه تسلیم شدن در برابر دشمن است.
حجت الاسلام فانی گفت: ایران فراتر از پروتکل الحاقی عمل کرده است، اما غربی‌ها با سیاسی کاری علیه ایران قطعنامه صادر می‌کنند.

 نماز جمعه توکهور وهشتبندی

امام جمعه توکهور وهشتبندی با اشاره به حادثه خروج قطار مسافر بری مشهد- یزد از ریل وجان باختن تعدادی از هموطنانمان با تسلیت خدمت خانواده‌های جانباختگان گفت: مسئولان باید با شناسایی مقصران احتمالی این حادثه تلخ برخورد کنند.
حجت الاسلام حسین جهانگیری با اشاره به ترور یکی از افسران سپاه به دست سازمان موساد گفت: وگفت امروز به عنایت الهی مقاومت اسلامی در منطقه به جایی رسیده است که هر اهدافی را از دشمن که بخواهد در هر کجا وهر وقتی لازم بداند مورد هدف قرار می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نماز جمعه شهرستان ها هرمزگان جمعه اهل سنت حجت الاسلام صنایع دستی امام جمعه نماز جمعه امام رضا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۶۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، حجت الاسلام غبیشاوی در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه این هفته گفت: تعداد لنج‌ها در آبادان به دلیل سخت گیری‌های بیش از اندازه در زمینه ترخیص کالا‌های ملوانی به ۳۰ عدد کاهش یافته و همان تعداد هم با معطلی رو به رو می‌شوند که با توجه به در پیش بودن فصل گرما ممکن است منجر به خسارات مالی و فاسد شدن مواد غذایی شود.
او با بیان اینکه در سایر بندر‌های کشور این مشکل وجود ندارد و در حال حاضر کالا‌ها در حال ورود از سایر بنادر به آبادان است از مسئولان خواست نسبت به حل مشکل اقدام فوری کنند.
خطیب جمعه آبادان با اشاره به آمار بالای بیکاری در این شهرستان گفت: رفع این محدودیت‌ها و ایجاد زمینه‌ی تولید برای افراد باید فراهم شود.
او با تسلیت شهادت امام صادق (ع) بر عمل به توصیه‌ها این حضرت توسط شیعیان و انجام واجبات الهی تاکید کرد و افزود: اقامه نماز در آمریکا نشان داد که فرهنگ دین و انقلاب در حال گسترش و گفتمان غرب در حال فروپاشی است.
او با اشاره به برخورد پلیس آمریکا با دانشجویان در پی اعتراض آن‌ها به نسل کشی در غزه گفت: آزادی و حقوق بشر تنها شعار‌هایی هستند که اسکتبار بر سر بقیه کشور‌ها می‌کوبند، اما خودشان آن را رعایت نمی‌کنند.
حجت الاسلام غبیشاوی با تبریک روز معلم گفت: معلم جایگاه نسبتا خوبی دارد، اما می‌تواند بهتر شود و نخبگان، روحانیت و تمام افرادی که می‌توانند باید در گسترش راه علم آموزی تلاش کنند.
او با تبریک روز کارگر هم تصریح کرد: بهبود وضعیت اقتصادی کارگران از وظایف اصلی دولتمردان است.

دیگر خبرها

  • خطبه های نماز جمعه نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان
  • گزیده خطبه های ائمه جمعه کهگیلویه و بویراحمد
  • امام جمعه جدید ششتمد معرفی شد
  • نماز جمعه شهرستان‌ها
  • دفاع از کشور مستلزم حضور همه جانبه در میدان است
  • اولین نماز جمعه در «فرومد» اقامه شد
  • تاکید بر رفع محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی
  • محدودیت ترخیص کالا‌های ملوانی نیازمند اقدام فوری
  • خطبه‌های نماز جمعه تهران آغاز شد