Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-30@11:03:25 GMT

۱۵ قبضه سلاح غیرمجاز در قصرشیرین کشف شد

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۷۰۲۹

۱۵ قبضه سلاح غیرمجاز در قصرشیرین کشف شد

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از انهدام یک باند قاچاق اسلحه و کشف ۱۵ قبضه کلت کمری در شهرستان قصرشیرین خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، سردار علی اکبر جاویدان اظهار کرد: پس از اطلاع ماموران انتظامی قصرشیرین مبنی بر ورود یک محموله اسلحه قاچاق از مرزهای شهرستان به داخل کشور، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی کامیون حامل اسلحه های قاچاق در حوالی مرز پرویزخان شده و در عملیاتی غافلگیرانه ان را متوقف کردند.

جاویدان تصریح کرد: در بازرسی های انجام گرفته ۱۵ قبضه کلت کمری غیرمجاز که به شکل حرفه ای در داخل کامیون جاساز شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان در پایان از دستگیری یک نفر در این راستا خبر داد و گفت: با شناسایی دیگر اعضای این باند، تلاش برای دستگیری آن ها ادامه دارد.

۱۴ کیلوگرم مواد مخدر در کرمانشاه کشف شد

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان از انهدام یک باند قاچاق مواد مخدر، کشف ۱۴ کیلوگرم مواد مخدر، ۲ قبضه سلاح و ۹۵ عدد فشنگ در کرمانشاه خبر داد.

سمین فلاحی ابراز کرد: پس از اطلاع ماموران مبنی بر فعالیت اعضای یک باند توزیع مواد مخدر در شهر کرمانشاه، رسیدگی به موضوع در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کارهای اطلاعاتی موفق به شناسایی مخفیگاه اعضای باند در یکی از نقاط حاشیه ای شهر کرمانشاه شده و پس از هماهنگی با مقام قضایی بازرسی های لازم را به عمل آوردند.

فلاحی افزود: در بازرسی های انجام گرفته ۱۴ کیلوگرم تریاک، ۲ قبضه اسلحه جنگی و شکاری و ۹۵ عدد فشنگ کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان در پایان از دستگیری چهار نفر در این راستا و معرفی به دستگاه قضائی جهت صدور احکام لازم خبر داد.

منبع: ایرنا

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: باند قاچاق اسلحه در کرمانشاه باند قاچاق اسلحه مواد مخدر کشف شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد

به گزارش قدس آنلاین، بر اساس تحقیقات صورت گرفته مشخص شد که ۱۳ متهم با وارد کردن غیرمجاز داده‌های الکترونیکی در سامانه گمرکی به وسیله ورود اطلاعات نادرست مربوط به شماره گذرنامه و با سوء استفاده از کدملی و کد فراگیر افراد از طریق دفاتر صدور سیم کارت به عنوان مسافر ورودی هویت های جعلی را ثبت کرده‌اند.

همچنین با وارد کردن اطلاعات شناسه IMEI و مدل و مشخصات تلفن همراه تحت رویه مسافری بدون رعایت تشریفات گمرکی، کد فعال سازی دریافت نموده و بدین صورت دست به اقدامات مجرمانه زده‌اند.

بر این اساس، تعداد ۷ هزار و ۳۳۷ دستگاه گوشی تلفن همراه با ارزش ۲۷۰ میلیارد تومان به صورت قاچاق وارد شده است.

در نهایت با تکمیل تحقیقات در دادسرای یزد، قرار جلب به دادرسی متهمان به اتهاماتی از قبیل مشارکت در قاچاق سازمان یافته و حرفه ای، دسترسی غیرمجاز به سامانه های مخابراتی و جعل رایانه ای صادر شد و پرونده پس از صدور کیفرخواست به دادگاه ارسال شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • تریاک از معده قاچاقچی در اسفراین کشف شد
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف بیش از ۸۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف و توقیف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • دستگیری دو باند توزيع مواد مخدر در کرمانشاه
  • کشف ۴۳۰ کیلوگرم تریاک و حشیش از سوی یگان‌ ویژه