Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست منابع آب و فاضلاب تربت جام گفت: افزایش شدید دمای هوا و استمرار و پایداری گرما موجب افزایش بی سابقه مصرف آب و به صدا در آمدن زنگ‌های هشدار کم آبی و بحران آب در تربت جام شده است.

به گزارش قدس آنلاین، محمدرضا جعفری، سرپرست منابع آب و فاضلاب تربت جام اظهار کرد: افزایش بی سابقه مصرف آب موجب به کارگیری تمامی ظرفیت‌های امور در جهت تامین آب آشامیدنی مشترکین شده است و در صورت ادامه روند گرمای هوا و استمرار شرایط آب و هوای کنونی و عدم همراهی مشترکین در مدیریت مصرف آب روزهای سختی را در تامین آب آشامیدنی پیش رو خواهیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: مشترکین با پرهیز از مصارف غیرضروری و رعایت الگوی مصرف، امور آب و فاضلاب شهرستان را در گذر از شرایط سخت کنونی یاری کند تا در روزهای آینده شاهد کم آبی و یا قطعی آب نباشیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خشکسالی در تربت جام تربت جام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مازندران، گاز مناطقی از شهرستان آمل فردا یکشنبه ۹ اردیبهشت برای تعمیرات قطع می‌شود.


بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت گاز استان مازندران؛ به علت اتصال شبکه جدید به شبکه گازدار. جریان گاز در شهرستان آمل شامل: روستا‌های آغوزکتی، سرهنگ کتی، مارکتی، چشمه سر محله و نرم
از ساعت ۸ صبح روز یکشنبه مورخ ۱۴۰۳/۰۲/۹ به مدت ۱۶ ساعت قطع خواهد شد.

لذا از مشترکین گرامی تقاضا می‌شود در این مدت شیر‌های وسایل گاز سوز خود را بسته نگه دارند و از دست زدن به کنتور و رگلاتور جداً خودداری نمایند.


پیشاپیش از بردباری و همکاری مشترکین محترم این مناطق متشکریم.

دیگر خبرها

  • نواختن زنگ سپاس معلم در مدارس قزوین 
  • ابتکار وزارت نیرو برای حل بحران خاموشی‌ها؛ راه‌اندازی پویش!
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • ۱۳۵ چاه غیرمجاز در کرمانشاه مسدود شد
  • پایداری تامین و توزیع آب شرب شهر‌ستانها و روستا‌های استان یزد
  • پایداری جریان تامین و توزیع آب شرب شهر‌ها و روستا‌های استان یزد
  • اطلاعیه قطعی گاز در شهرستان آمل
  • استفاده از خودروهای برقی، دوگانه سوز و هیبریدی راهکار برون رفت از بحران ناترازی بنزین 
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • اجرای طرح تعویض کنتورهای فرسوده در استان مرکزی