Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-29@06:52:38 GMT

تخلیه ساختمان در حال ریزش در تبریز

تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۹۷۲۱۶

تخلیه ساختمان در حال ریزش در تبریز

آفتاب‌‌نیوز :

روز گذشته شهروندان تبریزی با ارسال یک فیلم به شبکه‌های مجازی و ارتباط با شهرداری تبریز از شکستگی دیوار یک ساختمان سه طبقه در خیابان حجتی و خطر ریزش آن خبر دادند.

پس از اطلاع از این خبر، اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز بلافاصله موضوع را به شهرداری منطقه چهار گزارش داد و اکیپ‌های معاونت خدمات شهری این منطقه نیز در کمترین زمان پس از دریافت خبر اقدام به نصب اخطاریه ریزش ساختمان در محل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با طی مراحل قانونی و انجام اقدامات لازم، اطراف این ساختمان نوارکشی و پلمب شد و در صورت جلسه‌ای، ساکنان ساختمان را تخلیه کردند.

دلیل ایجاد شکاف و شکستگی در دیواره ساختمان، اقدام غیرقانونی مالک آن در احداث زیر زمین بود.

چند روز قبل در اظهار نظری رسمی اعلام شد که در کلان شهر تبریز ۲۰۰ ساختمان‌ ناایمن وجود دارد ولی کارشناسان معتقدند این رقم چندین برابر تعداد اعلامی است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: تبریز ریزش ساختمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۹۷۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!

در جریان تمرینات پرسپولیس عبدالکریم حسن باعث شکستگی دست گلر جوان این تیم شد.

به گزارس مشرق، پرسپولیس در فصل جاری اگرچه به غیر از علیرضا بیرانوند گلر بزرگسال دیگری در لیست خود نداشته اما دروازه‌بان‌های جوانی دارد که بسیار آینده‌دار نشان داده‌اند. از امیر رضا رفیعی گرفته تا مهرشاد اسدی، عرفان نجاری، محمد گندمی و امیر محمد قزوینه که بعد از درخشش در تیم نوجوانان به تازگی به جمع این نفرات اضافه شده است.

همه این دروازه‌بان‌ها زیر نظر سانتوس، مربی گلرهای پرسپولیس تمرین می‌کنند تا پیشرفت کنند. اما در اوایل هفته‌ای که گذشت یک اتفاق تلخ برای محمد گندمی، گلر جوان پرسپولیس رخ می‌دهد. او که از سوی حسین عبدی به تیم ملی جوانان دعوت شده، یک روز قبل از حضور در اردوی تیم ملی در جریان تمرین سرخپوشان با عبدالکریم حسن به نوعی کل‌کل کرده و ادعا می‌کند می‌تواند پنالتی او را مهار کند.

عبدالکریم به این گلر می‌گوید ضربه پنالتی‌اش را به وسط می‌زند و اگر موفق به مهار آن شود برنده این جدال خواهد بود. قابل توجه اینکه حسن ضربه‌اش را به وسط می‌زند اما ضربه او آنقدر محکم بوده که باعث شکستگی هر دو دست گندمی از ناحیه مچ دست می‌شود!

گویا شکستگی یکی از دستان این دروازه‌بان جوان شدید بوده و این مساله باعث خواهد شد او چند ماهی دور از تمرینات باشد. این اتفاق باعث ناراحتی خود عبدالکریم هم شده و او جویای احوال این دروازه‌بان جوان می‌شود. 

منبع: روزنامه فرهیختگان

دیگر خبرها

  • فرونشست زمین و شکستگی لوله آب در خیابان علامه مجلسی
  • موعود شمخانی کیست؟
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولیعصر
  • آتش‌سوزی در ساختمان اقامتی در خیابان ولی‌عصر(عج)
  • بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو تخلیه شد
  • تخلیه بخشی از فرودگاه «ونوکوو» مسکو در پی تهدید به بمب‌گذاری
  • تخلیه فضولات حیوانی رودخانه روستای همای علیا را آلوده کرد + فیلم و تصاویر
  • پنالتی عبدالکریم حسن، هر دو دست گلر پرسپولیس را شکست!
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی در منطقه چهار
  • ایمن سازی فروچاله‌های ناشی از ریزش چاه‌های جذبی بر اثر باران در منطقه چهار